ذاکر اسمارت

ذاکر اسمارت

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

شرکت ترانیو کار خود را با هدف مقرون به صرفه بودن در سال 1997 میلادی در کشور تایوان اغاز نمود و تولیدات خود را بر پایه تلفیق صنعت و فناوری ایجاد نمود هدف شرکت هم‌اکنون تولید و توسعه فناوری در ضمینه‌های فعالیت خود که مربوط به لوازم موبایل و دوربین‌های دیجیتال است.

محصولات برند ترانیو شامل انواع شارژر، کابل شارژ، هندزفری، اسپیکر، شارژر فندکی و…
خرید لوازم جانبی موبایل به عنوان مکملی برای کارکرد هر چه بهتر و بیشتر گوشی‌های موبایل امری کاملا روشن و آشکار است. با پیشرفت روز افزون علم و فناوری و افزایش حجم دیتاها در عصر کنونی، افراد به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات خود به فضای بیشتری نیاز دارند.
شرکت ذاکر اسمارت مفتخر است که نمایندگی این برند عالی را در اختیار دارد.
ما تضمین بهترین و پایین‌ترین قیمت این برند را به شما خواهیم داد.

گروه ذاکراسمارت با یک دهه تجربه در زمینه وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین همواره بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را برای ارائه به مشتریان انتخاب کرده ودر تلاش برای کسب رضایت خریداران میباشد.
ذاکراسمارت کالاهای موردنیاز بازارایران را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای انواع برندهای موبایل و تبلت با مناسب‌ترین قیمت در دسترس عموم قرار داده که علاوه بر قیمت مناسب، امکان خرید (کم کردن هزینه‌های رفت و آمد، هزینه‌های کارگران، حمل کالا و…) در کنار خریدی مطمئن و آسان برای خریداران، آسایش و رفاه را نیز برای آنان فراهم آورده است.
گروه ذاکراسمارت همواره در تلاش است تا همواره جدیدترین‌های روز دنیا در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت را برای هموطنان عزیزمان عرضه کند.
به دلیل واردات مستقیم و حذف رابطه‌ها و دلالان قیمت‌های ارائه شده در این سایت نسبت به سایت‌های مشابه و همچنین بازار قیمت به مراتب کمتری دارد که میتوانید با یک جستجوی ساده به این مسئله پی ببرید.برای دیدن محصولات لوازم جانبی موبایل ترانیو اینجا کلیلک کنید.

 

 

 

ذاکر اسمارت
ذاکر اسمارت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋