maryam banoo

maryam banoo

بهترین سایت آموزش شیمی دهم (معرفی 3 تا از بهترین ها)

شیمی دهم، به عنوان پایه‌ای برای شیمی دوره متوسطه دوم، از جمله مهم‌ترین درس‌هایی است که باید آن را از همان اول جدی گرفت. کسی که بخواهد پایه شیمی قوی داشته باشد و در کنکور، لازم است که شیمی دهم را به بهترین شکل فرا بگیرد.

نه تنها برای پایه‌های بالاتر، بلکه شیمی دهم برای کنکور نیز فوق‌العاده مهم است. کسانی که به دنبال رتبه‌های بالاتر در کنکور کارشناسی هستند، همیشه مطالعه این درس را در اولویت خود دارند.

این عوامل، باعث شده تا توجه دانش‌آموزان نسبت به شیمی دهم بیشتر شود و به دنبال کلاس‌ها و دوره‌های تکمیلی برای درس شیمی  باشند. از این روی، کلاس‌های آموزش شیمی دهم در این جند سال اخیر بسیار پررونق شده‌اند.

اگر جستجوی کوتاهی را در سطح اینترنت انجام دهید، خواهید دید که تا چه اندازه، دوره‌های آموزش شیمی دهم فراوان است. اما از بین تمام این مراجع آموزشی، کدام یک از همه بهتر و باکیفیت‌تر است؟

در این مطلب، قصد داریم که سه‌تا از بهترین مراجع و سایت های آموزش شیمی دهم را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید...

 

1- وبسایت شیمیدان‌ها

اولین عضو حاضر در فهرست سه‌تایی و جمع و جور ما، وبسایت شیمیدان‌ ها است. کسانی که آموزش شیمی دهم را در گوگل جستجو کرده باشند، بدون شک نام این وبسایت را نیز در بین نتایج، دیده‌اند.

به عنوان یک دانش آموز، احتمالا خوب می‌دانید که برای کنکور و حتی گرفتن معدلی خوب در دبیرستان، نمی‌توان تنها به آموزه‌های کتاب درسی اتکا کرد. بنابراین، استفاده از از کلاس‌ها و جزوات کمکی، همیشه توصیه می‌شود.

از بهترین سایت های آموزش شیمی دهم؛ وبسایت شیمیدان ها می‌توان همیار بسیار خوبی برای شما باشد. 

در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، سایت‌ها زیادی را می‌توان برای بهترین تدریس شیمی دهم   پیدا کرد. اما در میان آن‌ها، وبسایتی که به صورت تخصصی شیمی دوره متوسط دوم، و به طور دقیق‌تر، شیمی پایه دهم را آموزش دهد، بسیار کم است.

وبسایت شیمیدان ها اما با مدیریت و تدریس خانوم خسروخانی، یکی از همین نمونه‌های محدود است و می‌تواند به بهترین شکل، شما را راضی نگه دارد. 

خانوم خسروخانی، با بیشتری از بیست سال سابقه تدریس شیمی در مدارس برتر تهران و شیراز، شاید بهترین و قابل اطمینان‌ترین کسی باشد که می‌تواند آموزش شیمی دهم را به دانش‌آموزان ارائه دهد.

اما مزیت استفاده از این وبسایت برای یادگیری شیمی متوسطه، به این مورد محدود نمی‌شود و بسیار فراتر از این حرف‌هاست.

 

از جمله دیگر مزایای وبسایت شیمیدان ها، می‌توان به این موارد نیز اشاره کرد:


قیمت بسیار به صرفه و اقتصادی در برابر سایر وبسایت‌های مشابه که باعث می‌شود طیف وسیعی از دانش آموزان از هر قشری، توانایی تهیه پکیج‌های آموزشی را داشته باشند.

دسترسی دائمی به آموزش‌ها در هر زمان و هر مکان، که استفاده از محتوای سایت را بسیار آسان و لذت‌بخش می‌کند. 

پشتیبانی بسیار قوی و دلسوز، که کوچکترین سوالات و مشکلات دانش آموزان را در کمترین زمان، برطرف می‌کند. 

جامعیت دروس و از آن مهم‌تر، به روز بودن مطالب، که باعث می‌شود دانش آموزان به بهترین شکل بر تمامی مطالب کتاب درسی و حتی فراتر از آن، تسلط پیدا نمایند.

تعدادی آموزش رایگان شیمی دهم را هم می توانید در این سایت مشاهده کنید.

 

وبسایت فرادرس 

وبسایت فرادرس را دیگر همه می‌شناسیم. این وبسایت بزرگ و معروف، هر درس و هر مهارت و هر رشته‌ای را که بخواهید به شما آموزش می‌دهد. از ریاضی و شیمی متوسطه دوم گرفته، تا مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای، همه و همه توسط بهترین دبیران در این وبسایت تدریس می‌شوند.

این موضوع باعث شده است که روزانه، صدها و حتی هزاران نفر، از آموزش‌های این وبسایت، بهره‌مند شوند. آموزش شیمی دهم نیز یکی از بخش‌های بسیار جذاب این وبسایت، برای دانش آموزان پایه متوسطه دوم، به حساب می‌آید.

آرشیو بخش شیمی وبسایت فرادرس، بسیار کامل و جامع است. شما نه تنها شیمی دوره متوسط دهم و ویدیوهای آموزش شیمی دهم را در ین وبسایت پیدا خواهید کرد،

بلکه در کنار آن، می‌توانید از سرفصل‌های مربوط به پایه‌های بالاتر و حتی دانشگاه نیز، استفاده نمایید. از جمله مزایای بخش شیمی این وبسایت، تقسیم‌بندی موضوعی شیمی است؛ این موضوع، امکان جستجو و یادگیری شیمی را بسیار سهولت می‌بخشد.

تدریس شیمی در وبسایت فرادرس، دارای بیشتر از 217 ساعت ویدیوی آموزشی است. بیشتر از 32 عنوان و سرفصل آموزشی نیز می‌توان در این وبسایت پیدا کرد.

از تدریس شیمی آلی و عمومی گرفته، تا شیمی تجزیه و شیمی فیزیک و...، همه و همه در فرادرس، با بالاترین کیفیت ممکن، موجود هستند. بدون شک وبسایت فرادرس می‌تواند بهترین سایت های  آموزش شیمی دهم برای دانش آموزان متوسطه دوم باشد.

 

وبسایت آلاء

نام وبسایت آلاء نیز بدون شک باید در فهرست بهترین سایت‌های آموزش شیمی دهم، گنجانده شود. وبسایت آلاء شعار بسیار زیبایی دارد و آن نیز این است:

«توسعه عدالت آموزشی در حوزه کنکور» همین شعار به ظاهر ساده، در باطن مفاهیم بسیاری را به دانش آموز می‌رساند و می‌تواند خود مهر تاییدی باشد بر کیفیت و اعتبار این وبسایت.

در وبسایت آلاء، نه تنها می‌توانید از آموزش‌های مخصوص و منحصر به کنکور استفاده نمایید، بلکه برای تمام پایه‌های متوسطه دوم نیز می‌توانید سرفصل‌های آموزشی پیدا کنید.

پکیج‌های تدریس شیمی وبسایت آلاء از صفر تا صد شیمی پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور را پوشش می‌دهند. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد آموزش شیمی دهم در این وبسایت ذکر کنیم، رایگان بودن آن است.

آموزش شیمی دهم در این وبسایت، از صفر تا صد رایگان است و اگر خودتان به این وبسایت سری بزنید، درست در بالای اولین صفحه از آن، این موضوع را شاهد خواهید بود.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که این وبسایت نه فقط برای آموزش شیمی متوسطه، بلکه برای آموزش تمامی دروس نیز می‌تواند مفید و مورد توجه دانش آموزان، واقع شود.

 

سخن نهایی...

 

برای قبولی در کنکور، باید درس شیمی را بسیار جدی گرفت. در چند سال اخیر، ثابت شده است که درس شیمی، برای به دست آوردن یک رتبه خوب در کنکور و قبولی در رشته‌های درجه یک، بسیار ضروری است. اکثر دانش آموزان، به دلیل آنکه پایه ضعیفی در این درس دارند، در کنکور نیز عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهند. به همین دلیل است که ما در این مقاله، قصد کردیم تا بهترین وبسایت های آموزش شیمی دهم را به شما معرفی کنیم.

شیمی دهم، پایه‌ترین مطالب درس شیمی را در بر دارد؛ از همین روی، واجب و ضروری است که از همان ابتدا، به این درس توجه ویژه‌ای نشان داد. اگر شیمی از همان ابتدا و از پایه دهم با پایه‌ای قوی بالا رود، بدون شک یادگیری شیمی پایه‌های بالاتر نیز بسیار آسان خواهد بود. در نهایت نیز به هنگام آزمون کنکور، به درصد بیشتری از سوالات این بخش می‌توان پاسخ داد.

در این مطلب، ما سه‌تا از بهترین وبسایت های آموزش شیمی دهم را به شما معرفی کردیم که شامل وبسایت شیمیدان ها، وبسایت فرادرس و وبسایت آلاء بود. شما می‌توانید همین امروز با مراجعه به وبسایت‌های نامبرده، برای تقویت شیمی خود اقدام نمایید.

maryam banoo
maryam banoo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋