zaban.center1

zaban.center1

آشنایی با بهترین متدهای آموزش زبان انگلیسی برای کودک

شاید در گذشته ای نه چندان دور، یاد گرفتن زبان دوم و سوم برای کودکان، یک امری فانتزی و غیر ضرورری به نظر می آمد، ولی در دنیای امروزی بر خلاف گذشته ها، والدین تمایل زیادی دارند تا کودک خود را، با دنیاهای متفاوتی از طریق زبان خارجی آشنا کنند.

زبان دوم یا همان زبان غیر مادری، نه تنها مزایای بسیار زیادی برای کودکان دارد، بلکه بر جنبه های روحی روانی کودک نیز، تاثیر می گذارد.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هرگز نمی تواند مانند بزرگسالان باشد. کودکان نیاز دارند تا، با واژه ها و جمله ها ارتباط عمیقی پیدا کنند، و به این معنا می باشد که، یادگیری آنها بسیار زمان بر می باشد. همینطور در امر آموزش، مدرسی این کار را می تواند انجام دهد که، به حوزه کودکان علاقه داشته باشد.

در این نوشتار به چند مورد از، بهترین متدهای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می پردازیم، که می توانید از این متدها برای تدریس کردن استفاده کنید.

 

 

متدهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

قبل از اینکه به روش های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بپردازیم، نیاز است به این نکنه توجه کنید. بهتر است قبل از آنکه کودک شما یادگیری زبان انگلیسی را شروع کند، در ابتدا بدانید که آیا کودک شما در محیط آموزشگاه بهتر می تواند رشد کند یا در محیط خانه به همراه معلم خصوصی.

حال بعد از بررسی و شناخت کودک خود، به بررسی بهترین متدهای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می پردازیم که شامل موارد زیر است:  

با کودک خود هم بازی شوید

شما به عنوان والدین و یا یک مدرس به 2 صورت با کودکان خود می توانید بازی کنید ودر حین بازی، مواردی را که می خواهید آموزش بدهید را به آنها یاد دهید. بازی های فیزیکی که شامل، داستان گفتن به زبان انگلیسی و یا واژه یابی، دیالوگ های کوتاه به زبان انگلیسی همراه باشد همه و همه نقش مهمی در یادگیری زبان کودک شما خواهند داشت.

 

 

برای حرف زدن با کودک خود زمان بگذارید

اینکه کودک خود را، به زمانبندی کردن کارهای خود، عادت بدهید یک کار بسیار فوق العاده ای خواهد بود، حال فرض کنید که می خواهید ساعتی از روز را، با هم به زبان انگلیسی صحبت کنید و وقت بگذرانید.

مثلا در هنگام پیاده روی یا حتی در حین رانندگی کردن، با کودک خود به زبان انگلیسی صحبت کنید.

دیدن کارتون به زبان اصلی

ساعتی از روز را، اختصاص دهید به دیدن انیمیشن های یادگیری زبان انگلیسی. مخصوصاً کارتون های کوتاه و یا انیمیشن سریالی. اگر انیمیشن‌ها را به زبان اصلی تماشا کنید و سعی کنید بارها، یک قسمت را مدام تکرار کنید، از کودک خود بخواهید تا کلمات یا جملات را حدس بزند.

هنگامی که با کودک خود کارتون نگاه می کنید، نه تنها احساس امنیت به او می دهید، بلکه او در تصور خود فکر می کند که دارد با شما، چیزهای جدیدتری یاد می گیرد.

سخن آخر

داشتن تمرین و صبور بودن در مسیر یادگیری یک زبان جدید نیز، نه تنها می تواند یک زبان غیر مادری را به کودکان آموزش دهد، بلکه می تواند خاطرات خوبی را برای او بجا بگذارد. بنابراین در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نباید عجله داشت.

zaban.center1
zaban.center1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋