zaahraa.ghaanbaa.riii.1919

zaahraa.ghaanbaa.riii.1919

قیمت مزوتراپی صورت

همه ما علاقه داریم زیبایی و جوانی پوست خود را حفظ کنیم. روش ها و درمان های بسیاری برای جوان سازی پوست موجود است و روز به روز بیشتر و محبوب تر  می شوند. امروزه علم در زمینه زیبایی پیشرفت چشمگیری داشته است و گزینه های زیادی برای جوانسازی و مراقبت از پوست در اختیار ما قرار داده است. یکی از این درمان ها مزوتراپی صورت است.

 

قیمت مزوتراپی صورت چقدر است ؟

هزینه نهایی تزریق مزوتراپی بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز شما عزیزان و تعداد جلسات مزوتراپی بر اساس وضعیت و اندازه ناحیه تحت درمان تعیین می شود. هنگامی که ناحیه کوچکتر است، بدیهی است که نیاز به تزریق مزوتراپی کمتری وجود دارد، بنابراین هزینه کمتر است. به طور خلاصه قیمت مزوتراپی صورت و لاغری صورت ممکن است بین 520 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان متغیر باشد.

مزوتراپی چگونه به جوانسازی پوست کمک می کند؟

مزوتراپی فیبروبلاست ها با تزریق فاکتورهای رشد به پوست، پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند. کلاژن عامل اصلی استحکام بافت پوست است و با افزایش آن، اثرات پیری مانند چین و چروک یا خستگی به تدریج کاهش می یابد.

مزوتراپی برای جوانسازی پوست از چه سنی باید شروع شود؟

پیری پوست یک فرآیند طبیعی و تدریجی است که معمولا از اواسط دهه بیست شروع می شود. در طی این فرآیند، تولید کلاژن در داخل پوست کند می شود. ولاستین، ماده ای که پوست را انعطاف پذیر می کند، کاهش می یابد. سلول های مرده پوست با سلول های جدید به سرعت قبل جایگزین نمی شوند.

اگرچه این سلسله رویدادها معمولاً از دهه بیست شروع می شود، اما علائم پیری معمولاً پس از چند دهه قابل مشاهده است. بنابراین مزوتراپی را می توان از ابتدای بروز این علائم و حتی قبل از آن بر روی پوست انجام داد.

zaahraa.ghaanbaa.riii.1919
zaahraa.ghaanbaa.riii.1919

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋