yovif96359

yovif96359

قیمت کابینت روشویی ارزان

روشویی سرویس بهداشتی تک و مهمترین عنصر طراحی هر سرویس بهداشتی اصلی یا سرویس بهداشتی مهمان است. قبل از نوسازی، اکثر مردم به غرور به عنوان یک فکر بعدی نگاه می کنند. چیزی بیش از یک فضای ذخیره سازی یا مکانی برای سینک و آینه در نظر گرفته نمی شود. برای تخمین قیمت کابینت روشویی ارزان باید به مواردی که در ادامه مطرح می کنیم آشنا باشید.

متریال کابینت روشویی

سرویس بهداشتی ها برای انتخاب کابینت بسیار سخت هستند. مواد با کیفیت پایین به لطف قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت و رطوبت بیش از حد، در نهایت تاب می خورند، ترک می خورند و کپک ایجاد می کنند. پس باید متریالی انتخاب کنید که در باند مدت برای شما مفید باشد.

فقط از چوب پس از انبساط و خم شدن با نوسانات رطوبت به شکل اولیه خود باز می گردد و ساختار آن به طور مداوم از تورم ناشی از رطوبت جلوگیری می کند چوب فوق العاده قوی و بادوام است و می تواند وزن سنگین گرانیت و سایر مواد روشویی معمولی سرویس بهداشتی را تحمل کند اما بسیار گران قیمت است.

تخته سه لا با چگالی بالا برای ساخت کابینت روشویی خود می توانید از با کیفیت ترین تخته سه لا استفاده کنید. تخته سه لا درجه یک به ندرت تخریب می شود اما در رنج قیمت کابینت روشویی ارزان قرار نمی گیرد.

برای انتخاب متریال ارزان باید به دنبال هر گزینه ای به غیر از این دو مورد گشت مثلاً PVC و MDF گزینه های مناسبی برای این مورد هستند که با توجه به کیفیت معقولشان قیمت مناسبی هم دارند. این دو متریال با وجود سطح بالای رطوبت و تغییرات دما در سرویس بهداشتی منقبض یا منبسط نمی شود. به لطف پرداخت هایی که روی این دو انجام می شود انتظار داشته باشید که روشویی جدید شما برای سال های متمادی کیفیت خود را حفظ کند.

موارد تاثیر گذار در قیمت کابینت روشویی ارزان

هنگامی که سبک خاصی را در ذهن دارید، وقت آن است که ترکیب کابینت روشویی مورد نظر خود را پیدا کنید. انتخاب شما بر جریان ترافیک، محیط و سایر عناصر طراحی سرویس بهداشتی شما تأثیر می گذارد. مجموعه متنوعی از تنظیمات سینک برای هر نیازی وجود دارد.

تمام این طراحی های بر قیمت کابینت روشویی ارزان تأثیر می گذارد اصولاً هر چه طراحی پیچیده تر باشد و هر چه عداد کشو یا درب کابینت بیشتر باشد شما نیاز به متریال بیشتری خواهید داشت و این مسأله باعث افزایش قیمت کابینت روشویی می شود پس اگر به دنبال کابینت روشویی مقرون به صرفه هستید باید در اندازه و طرح های ساده تر به دنبال آن بگردید.

 به عنوان مثال، از بین کابینت روشویی دو سینک یا روشویی سرویس بهداشتی تک سینک یکی قیمت های بسیار متفاوتی دارند و مدل تک سینک ارزان تر از دو سینک است یا برخی از روشویی های مدرن سرویس بهداشتی دارای آینه هستند در حالی که برخی از روکش های روشویی مدرن دارای سنگ مرمر کارارا هستند که قیمت هر کدام از این موارد در قیمت کابینت روشویی ارزان بسیار تأثیر گذار است.

yovif96359
yovif96359

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋