yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

چگونه تشک طبی اصل را از تقلبی را تشخیص دهیم؟

چگونه تشک طبی اصل را از تقلبی را تشخیص دهیم؟
یکی از رایج ترین نام های تشک در بازار تشک طبی است. همانگونه که از نام این تشک پیداست، اینگونه تشک ها باید به لحاظ پزشکی کاملا مناسب فیزیک بدن انسان باشد. اما آیا واقعا این تشک ها طبی هستند؟ آیا هر تشکی را می توان با نام طبی خریداری نمود؟
تشک طبی، تشکی استاندارد است که از اسفنج های فشرده ساخته شده باشد. این تشک ها مطابق با ارگونومیک بدن انسان طراحی شده اند و به دلیل سفتی و انعطاف پذیری کمی که دارند برای افرادی که دچار مشکلات دیسک کمر، گودی کمر، مشکلات ناحیه گردن، گرفتگی های عضلانی و … هستند بسیار مناسب است. تشک رویال با کاهش فشار در ستون فقرات به آن استراحت داده و باعث کاهش دردهای عضلانی و دردهای وابسته به ستون فقرات می شود. تشک های طبی نسبت به سایر تشک ها سفت تر هستند، اما سفتی آنها به گونه ای نیست که بتوان آن را با سختی زمین برابر دانست.
امروزه در بازار با تشک های طبی بسیاری از برندهای گوناگونی تهیه می شوند. سودجویانی وجود دارند که با استفاده از نام تشک طبی تشک های تقلبی که از یونولیت فشرده ساخته شده اند را به عنوان تشک طبی به فروش می رسانند. این تشک ها بسیار سبک و ارزان قیمت هستند به همین علت بسیاری از افراد که با خصوصیات یک تشک خوب آشنا نیستند تشک های یونولیتی را به عنوان تشک های طبی خریداری می کنند.
این تشک ها به دلیل عدم انعطاف پذیری ممکن است آسیب های جدی را به ستون فقرات شما وارد کنند. همچنین تشک یونولیتی عمر کوتاهی دارد و پس از مدت کوتاهی شکسته و خراب می شود. این تشک ها پس از شکستگی دیگر قابل استفاده نیستند. در هنگام خرید تشک رویال اصل حتما به استاندارد بودن تشک توجه نمایید. فریب سبکی و قیمت پایین تشک های تقلبی را نخورید
انواع تشک طبی
تشک فنری منفصل
تشک مموری فوم
تشک لتکس
تشک هیبریدی
تشک طبی فوم
تشک طبی فنری منفصل
همان طور که می دانید در تولید تشک از فنرهای منفصل و متصل بهره می برند تا کارایی زیاد و مناسبی داشته باشد. فواید فنر منفصل به قدری زیاد است که دارندگان این نوع تشک احساس رضایت فراوانی از آن دارند چراکه فنر منفصل همانطور که از نامش پیداست می تواند بصورت جداگانه در داخل تشک مورد استفاده قرار گیرد و هیج فنری به دیگری اتصال ندارد.
در این صورت اگر شخصی بر روی تشک طبی فنر منفصل استراحت کند با هر جابجایی و غلت زدن تشک تحت تاثیر حرکت او قرار نمی گیرد و به عبارتی فنرها در جای خود محکم و ثابت خواهند ماند و این مزیت برای افرادی که نسبت به فرو رفتگی و یا تاثیر پذیری تشک حساس هستند می تواند گزینه مناسبی باشد.
فنر منفصل ها که با نام فنر پاکتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند ارتعاشات زمان تحرک را جذب کرده و به حفظ وضعیت قرار گیری ستون فقرات حساس هستند و همان طور که در بالا نیز اشاره شد در زمان حرکت نقاط دیگر تشک رویال ثابت می ماند و زمانی که دو نفر روی تشک در حال استراحت هستند حرکت یکی از آنها بر دیگری تاثیر نمی گذارد. با توجه به اهمیت کیفیت در این نوع فنر می توان گفت که تشکهای فنر منفصل قیمت بیشتری نسبت به فنر متصل ها دارند.
فنر منفصل ها که با نام فنر پاکتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند ارتعاشات زمان تحرک را جذب کرده و به حفظ وضعیت قرار گیری ستون فقرات حساس هستند و همان طور که در بالا نیز اشاره شد در زمان حرکت نقاط دیگر تشک ثابت می ماند و زمانی که دو نفر روی تشک رویال اصل در حال استراحت هستند حرکت یکی از آنها بر دیگری تاثیر نمی گذارد. با توجه به اهمیت کیفیت در این نوع فنر می توان گفت که تشکهای فنر منفصل قیمت بیشتری نسبت به فنر متصل ها دارند.
در تشک های فنر منفصل از لایه اسپانباند استفاده می شود که از آن به عنوان محافظ اسکلت نیز یاد می شود تشک های مورد استفاده در فنر منفغصل الیاف مصنوعی و کتان دارند که از ساییدگی فنر به هم جلوگیری می کند و در نهایت فنر کارایی بالایی خواهد داشت و مدت زمان زیادی نیز در خدمت شما خواهد بود. اسفنج به کار رفته در این نوع تشک ها چگالی بالا دارد که از لحاظ میزان سفتی بسیار استاندارد هستند.
yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋