yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

ترفندهای مفید درباره اثاث کشی

مدیریت اسباب کشی
اسباب کشی یک عمل کوچک نیست که بخواهیم همچون جابجایی کوچک وسایل یک اتاق یا چیدن وسایل غیر ضروری در انبار به آن نگاه کنیم. در اسباب کشی ما قرار است کل وسایل یک منزل را جمع کرده و به منزلی جدید منتقل کنیم آن هم با کمترین صرف زمان، کمترین صرف انرژی، کمترین میزان خسارت به وسایل و حتی افراد و البته با بهترین نظم. همه این فاکتور‌ها اهمیت بسزایی در انجام یک اسباب کشی موفق و راحت با باربری نظام آباد را دارد و به همین ترتیب فقدان هر یک از آن‌ها به معنای داشتن یک اسباب کشی سخت و طاقت فرسا خواهد بود؛ بنابراین انجام یک اسباب کشی راحت نیاز به مدیریت درست و دقیق توسط باربری دلاوران دارد و این مدیریت نیز باید تابع یک برنامه ریزی دقیق باشد.
برای برنامه ریزی درست یک اسباب کشی نیاز به این داریم تا همه ابعاد این عمل را از قبل شناسایی و برای هریک از آن‌ها پیش بینی‌های لازم را در نظر بگیریم. این حرف بدان معناست که باید اسباب کشی را یک فرآیند تصور کنید که این فرآیند باید به مرحله‌هایی تقسیم شود. سپس برای هر یک از مرحله‌ها نیز برنامه ریزی و پیش بینی لازم صورت گیرد تا شما به راحتی بتوانید این فرآیند را توسط باربری شیان مدیریت کنید. فرض کنید که شما منزل جدید خود را نتخاب کرده اید و قرار است طی یک هفته به این مکان جدید اسباب کشی کنید. خوب به سادگی می‌توان فهمید که شما اول باید مقدمات بسته بندی وسایل خود را فراهیم کنید (مثلا کارتن تهیه کنید)، سپس وسایل خود را بسته بندی کنید و در نهایت وسایل خود را در یک وسیله قرار داده و عمل جابجایی را انجام دهید.
همین الگوی ساده می‌تواند شما را برای مدیریت درست اسباب کشی راحت راهنمایی کند. بدان معنا به نظر باربری رسالت فرآیند اسباب کشی خود را به سه مرحله تقسیم کنید و برای هریک از این مراحل پیش بینی‌ها و اقدامات لازم را ترتیب دهید. این سه مرحله عبارتند از: ۱) مرحله پیش از بسته بندی وسایل ۲) مرحله بسته بندی وسایل و ۳) مرحله جابجایی وسایل. البته کار بدین جا ختم نمی‌شود و شما باید برای هریک از این مراحل نیز تقسیم بندی‌هایی انجام بدهید تا اسباب کشی شما به راحتی صورت گیرد. برای مثال شما باید برای مرحله اول باید وسایل مورد نیاز اسباب کشی خود (همچون کارتن و چسب) و الویت بندی وسایل خود (مثلا وسایل ضروری و غیر ضروری) را تعیین کنید. به همین ترتیب در مرحله دوم نیز شما باید برای شیوه بسته بندی وسایل خود برنامه داشته باشید (مثلا از کدام اتاق یا کدام وسایل شروع کنید).
با انجام چنین برنامه ریزی دقیقی که توسط باربری خیابان دماوند در نظر گرفته شده است می‌توانید به راحتی یک فرآیند اسباب کشی طاقت فرسا و سخت را تبدیل به یک کار راحت و ساده بکنید. اما هنوز هم ترفند‌هایی وجود دارند که می‌تواند این برنامه ریزی شما را کامل کند
اقدامات اولیه پیش از بسته بندی وسایل در دیدگاه باربری نارمک
۱. بررسی کنید
قبل از هر کاری شما در گام اول باید بررسی کنید که وسایل منزلتان دارای چه ارزشی در منزل شما هستند. برای این کار یک لیست تهیه کنید و فهرست وسایل خود را در آن درج کنید. سپس بنا به تشخیص خود و براساس منزل جدیدتان، هر یک از این وسایل را در چهار گروه ذیل دسته بندی کنید.
 
الف) وسایل مورد نیاز و لازم: وسایلی که شما به هر ترتیب برای زندگی خود به آن‌ها نیاز دارید و باید به همراه خود به منزل جدید ببرید.
ب) وسایل اضافی و دور ریختنی: گاه برخی از وسایل بسیار کهنه شده اند و یا هیچ استفاده‌ای در زندگی شما ندارند. بهتر است چنین وسایلی را دور بریزید هرچند که ممکن است برای شما خاطره انگیز باشند. به یاد داشته باشید رفتن به منزل جدید به معنای شروع یک فصل جدید در زندگی است پس چندان نگران از دست دادن چنین وسایلی نباشید.
پ) وسایل فروختنی و یا بخشیدنی: گاه برخی از وسایل شما هنوز قابل استفاده هستند، اما بنا به دلایلی همچون شرایط منزل جدید، شما نمی‌توانید آن‌ها را با خود ببرید. بهترین کار برای این وسایل فروش یا بخشیدن به دیگران است.
ت) وسایلی که باید در انبار نگه داشت: برخی از وسایل نیز اگر چه غیر ضروری هستند، اما در زمان‌های خاصی لازم می‌شوند. این وسایل را می‌توان در انبار نگهداری کرد و برای همین آن‌ها را لیست وسایل انبار قرار می‌دهیم.
راهنمای جامع و کاربردی اسباب کشی آسان با باربری هروی
در نگاه اول این کار شاید سخت و وقت گیر به نظر برسد، اما باور کنید اگر بخواهید ارزش وسایل خود را در هنگام بسته بندی بسنجید ممکن است بسیاری از وسایل را به اشتباه دور بیندازید و یا متوجه می‌شوید که برخی از وسایل را می‌توانستید به راحتی بفروسبد یا به دیگران بخشید، اما اکنون دیگر وقت چنین کاری را ندارید. پس حوصله به خرج دهید و وسایل خود را طبق الگوی بیان شده توسط باربری نیروهوایی دسته بندی کنید و خواهید دید که این کار چقدر در هنگام بسته بندی وسایل به شما کمک خواهد کرد و کار شما را سرعت می‌بخشد.
yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋