yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ

چرا باید به نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ مراجعه شود؟

باید قبول کرد شاید در کنار نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ تعمیرکاران لوازم برقی زیادی وجود داشته باشند. اما دانشی که در تولید محصولات این برند به کار رفته است تا کیفیت محصولات همیشه بالا باشد. تعمیرکاران را مجبور می کند دانش زیادی برای سرویس و نگهداری و تعمیر این وسایل برقی داشته باشند. بدین ترتیب وقتی کولر آاگ ‌خریداری می شود نیاز به حضور تعمیرکارانی است که دانش بالا و تجربه کافی را در این زمینه دارند.

کسی که به سبب دانش و تجربه می داند باید چه نکاتی رعایت گردد تا کولر طول عمر مفید بالایی داشته باشد و کارایی آن حداکثر گردد.‌ همچنین می داند چه نکاتی را باید به مشتری متذکر شد تا در صورت بروز مشکل فرد بتواند از خدمات گارانتی استفاده نماید.

زیرا در بسیاری از مواقعی که افراد از نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ نمی خواهند محصولات را نصب و یا تعمیر نماید نکاتی که کالا را در گارانتی نگه می دارد رعایت نمی شود. لذا فرد نمی تواند از خدمات گارانتی استفاده کند. البته لازم به ذکر است تعمیر کولرگازی به ویژه در فصل گرما از توجه بیشتری برخوردار است. به طوری که بیشتر مشتریان اذعان دارند وقتی برای تعمیر عجله نموده و به یک تعمیرگاه غیر مجاز کولر مراجعه نموده اند، بارها دیده شده کولر تعمیر شده مجدد از همان قسمت دچار خرابی شده است. بدین ترتیب افراد با توجه به اینکه تعمیرگاه های غیر مجاز گارانتی تعمیر ندارد، هزینه تعمیر را چند باره پرداخت نموده اند.

 

تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ

در حالی که نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ تنها با تعمیرکاران با تجربه کار می کند. لذا از یکسو تعمیرات خود را چند ماه گارانتی می کند و از سوی دیگر چون برای تعمیر از قطعات اصلی استفاده می کند تعمیرات به درستی انجام می شوند.

به همین دلیل نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ سرویس کاران دوره دیده خود را به تمامی مناطق تهران فورا ارسال می کند. لذا افراد می توانند در تمامی مناطق استان تهران از خدمات این نمایندگی برای تعمیرات کولر گازی استفاده کنند.

گارانتی تعمیرات کولر گازی آاگ

نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ همانطور که در بالا ذکر شد تعمیرات خود را گارانتی می کند. این جمله بدان معنا است که پس از تعمیرکولر در نمایندگی تعمیرات آاگ، اگر مجددا همان قسمت که نمایندگی تعمیر کرده بود، خراب شود. می توانید مطمئن باشید تعمیرکار نمایندگی فورا به محل خواهد آمد و کولر را به صورت رایگان مجددا تعمیر خواهند کرد. کاری که تعمیرگاه غیر مجاز از انجام آن با بهانه های مختلف پرهیز خواهد نمود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی آاگ جهت این گارانتی لذا مجبور است؛در انتخاب سرویس کاران و قطعات خود دقت و حساسیت زیادی را مبذول نماید. زیرا نارضایتی مشتری از یک سو مشتریان نمایندگی را کم خواهد نمود و از سوی دیگر از اعتبار این نمایندگی می کاهد. بنابراین این تعمیرگاه از وجود تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده بهره می برد و در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر مشتری نیرو اعزام می دارد. در این نمایندگی سرویس کاران هم نصب درست و اصولی انجام می دهند و هم سرویس های دوره ای را جهت افزایش طول عمر و بهره وری کولر انجام می دهند.

yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋