yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

چرا از نمایندگی گری تهران خرید کنیم ؟

نمایندگی گری تهران جزو برترین و با سابقه ترین فروشندگان رسمی محصولات گری با ارائه گارانتی اصلی ، پشتیبانی فنی عالی ، نصب و راه اندازی در محل می باشد.

هدف این مجموعه فروش محصولات اصل گری به قیمت مناسب و زیر قیمت بازار و فروش تکی محصولات به قیمت عمده می باشد. ما نگاهی متفاوت به مشتری و نحوه فروش کالای خود داریم ما تصمیم بر ان داریم که محصولاتی که ما به فروش گذاشته ایم جزو بهترین های دنیا میباشد. به خاطر همین در جمهوری اسلامی ایران نمایندگی فروش ۴ برند خوب و باکیفیت دنیا را به دست آورده ایم :

از جمله :

  • گری
  • اجنرال
  • دایکین

و به دلیل سابقه خوب و عالی این مجموعه توانسته ایم امتیاز فروش سایر محصولات در ایران را نیز دریافت نماییم. امروزه به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت دستگاههای اصلی بالا رفته است تعدادی از مجموعه هایی که در امر فروش کولر گازی گری هستند سعی دارند محصولات فیک و غیره اصل و بانه ای بدون گارانتی یا گارانتی غیر اصل را به فروش برسانند لذا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم:

به هیچ وجه از فروشگاه های غیر رسمی اقدام به خرید دستگاه های سرمایشی ، گرمایشی ننمایید.

نمایندگی گری تهران مجموعه می باشد با بیش از دو دهه سابقه فروش محصولات برتر دنیا را داریم و سعی می کنیم با کارشناسی درست بهترین دستگاه با بهترین قیمت به دست شما برسانیم.

10 دلیل برای خرید از نمایندگی رسمی گری :

  1. اصل بودن کولر گازی gree
  2. گارانتی معتبر و جبران خسارات ناشی از ایرادات احتمالی
  3. خرید به قیمت مناسب
  4. خرید کولر گازی با توجه به متراژ و موقعیت جغرافیایی
  5. نصب و راه اندازی توسط کارشناس خبره
  6. پشتیبانی فنی عالی توسط نمایندگی های مجاز
  7. ارائه قطعات اصل
  8. دسترس بودن تمام مدل های جهانی تولید شده توسط شرکت گری
  9. آرامش در خرید (به دلیل اینکه از نمایندگی رسمی خرید کرده‌اید) کارشناسی رایگان (هدف خرید دستگاه متناسب با نیاز کاربر )

نمایندگی گری :

شرکت تک کولر در ایران جز نمایندگان برتر در زمینه فروش کولر گازی گری، داکت اسپلیت گری ، کولر گازی پنجره ای و ایستاده گری می باشد . اگر قصد خرید کولر گازی را دارید ، با وجود انواع مختلف کولر گازی در بازار خواهشمندیم دقت فرمایید که دستگاه کولر گازی که خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر از شرکت تهویه نیا باشد . خیلی از سایت ها با فروش کولر گازی بانه ای و غیر اصل و معرفی به عنوان نماینده گری در ایران باعث ایجاد مشکل و خسارات مالی به خریداران می شوند .

نمایندگی گری تهران توانسته است با تجربه فراوان در زمینه فروش کولر گازی گری ، رضایت تمام خریداران کولر گازی گری در ایران را کسب نماید. لذا به شما عزیزان اعلام می‌کنیم حتماً قبل از خرید کولر گازی گری از مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید آنها سعی خواهند کرد که به بهترین شکل ممکن شما مشتریان گرامی را راهنمایی و برای خرید با قیمت مناسب ، برای مکان و جای مناسب با متراژ و موقعیت جغرافیایی اقدام نمائید.

yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋