yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

کولرگازی گری

کولر گازی گری و آسودگی خاطر

یکی از محصولات بسیار معروفی که توسط این نمایندگی عرضه می‌شود، کولر گازی گری است. این کولر گازی کیفیت بسیار بالایی دارد. محبوب‌ترین برند موجود در بازار برای کولر گازی، برند گری خواهد بود. همچنین قیمت آن مقرون به صرفه است و دوام و کارایی بسیار بالایی دارد.

این محصول شرکت گری از هر نظر تضمین شده خواهد بود. به هیچ وجه نگرانی بابت سوختن موتور یا مواردی از این دست نخواهید داشت. همچنین داشتن قابلیت‌های مختلف در آن باعث تمایز نسبت به رقبا شده است.

تصفیه کولر گازی گری

طبق آخرین تحقیقات، لوله‌های هوایی که در سیستم‌های تصفیه هوا وجود دارد، می‌تواند منبعی باشد که آلاینده‌های داخلی مانند مواد حساسیت‌زا و گرد و غبارها در آنها وجود داشته باشد. این آلاینده‌ها خیلی راحت در خانه و محیط‌های مختلف بین افراد پخش می‌شوند.

اجزای داخلی که در سیستم کولر گازی گری قرار دارد، قابلیت این را خواهد داشت که مواد مختلف را فیلتر کند. سپس هوای داخل خانه را تصفیه کند. بعضی از انواع مدل‌های این کولر گازی تا ۹۹ درصد باکتری‌ها و ویروس‌ها را فیلتر می‌کند. در نتیجه کیفیت هوا را عالی خواهد کرد. این دستگاه به شدت عالی است. به همین دلیل است که این کولر می‌تواند بهترین تصفیه کننده برای محیط خانه باشد.

نمایندگی گری این محصول را به عنوان اولین انتخاب به شما پیشنهاد خواهد داد. این موضوع به یک علت است. در شهر تهران در زمستان به علت سرما، وارونگی هوا رخ داده و آلایندگی‌ها تا سطح ساختمان‌ها پایین می‌آید. سپس در صورت عدم وجود تصفیه این ذرات، از کمپرسور وارد سیستم کولر و سپس خانه خواهد شد.

رطوبت

خوشبختانه کولر گازی گری قابلیت رطوبت زدایی دارد. گزینه خشک کن داخل این دستگاه‌ وجود دارد. رطوبت فضای داخلی خانه به خوبی کنترل می‌شود. معمولاً در فضاهای مرطوب نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. علت در رطوبت گیری است. البته قادر خواهید بود که این رطوبت را تنظیم کنید. به این ترتیب دیگر خبری از خشکی بیش از حد هوا نخواهد بود.

عملکرد فن

فن‌هایی که در کولر گازی‌های شرکت گری وجود دارد عملکرد و کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت. این فن‌ها به طور خودکار می‌توانند خودشان را تمیز کنند. سیستم به صورتی تعبیه شده که به صورت پیوسته در حال خنک سازی سیم پیچ باشد.

همچنین سیستم به گونه‌ای عمل می‌کند که محیط خنک و خشکی را در داخل خود به وجود می‌آورد. در نتیجه باکتری‌ها و کپک‌ها فرصت رشد ندارند. این موضوع یکی از مزایای خرید از محصلات نمایندگی گری باشد.

صدای کم در کولر گازی گری

از دیگر ویژگی‌های کولر گازی نمایندگی گری صدای کم آن است. البته قدرت کمپرسور و موتورهای موجود در آن، بسیار بالا است. اما مکانیزم به کار رفته باعث کاهش صدا خواهد شد. در حقیقت فن، هوا را شبیه به یک گردباد به حرکت در می آورد. قدرت چرخش پره‌های فن تا ۱۰۰ رادیان بر ثانیه قابل افزایش خواهد بود. در مقایسه سیستم‌های تهویه مطبوع، کولر گازی گری بسیار بی صدا فعالیت می‌کند.

آسیب نزدن به محیط زیست

کولرگازی گری به گونه‌ای طراحی شده است که مطابق با وضعیت سیاره زمین است. یعنی انرژی مصرفی که در خانه صرف تغییر دمای محیط می‌شود، کاملاً هوشمندانه عمل می‌کند. شما انرژی زیادی را در این دستگاه‌ها از دست نمی‌دهید. قابلیت اتوماتیک گزینه مطلوبی هست که می‌تواند با توجه به دمای اولیه مطرح شده توسط شما، خودش را سازگار سازد. در حقیقت اگر به دمای مطلوب برسد، سیستم هوشمند آن گرمادهی را قطع خواهد کرد. همچنین در صورت نیاز مجدد کار گرمایش را انجام خواهد داد. در حالت سرمایش نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد.

در واقع هدر رفت انرژی وجود ندارد. همه کارها خیلی هوشمند است. در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود. این سیستم‌ها خیلی کارآمد فعالیت می‌کنند و هیچ اتلاف انرژی در این سیستم‌ها صورت نمی‌گیرد. همچنین در ساخت آن تلاش شده که از مواد مضر برای محیط زیست همانند گازهای ممنوعه برای کمپرسور، استفاده نشود.

yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋