yosefi.network

yosefi.network

توسط ۳ نفر دنبال می شود

هر آنچه در مورد نمایندگی گری باید بدانید

شرکت گری یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌های تهویه مطبوع در سراسر دنیا است. فروش محصولات این برند توسط نمایندگی گری است. این نمایندگی توانسته محصولات خود را به کل کشور ارسال کند. محصولاتی که تنوع بسیار زیادی دارند.

به خاطر همین در این مقاله تصمیم گرفتیم که در مورد برند گری با شما صحبت کنیم. همچنین اطلاعات خوبی را در مورد نام معتبر و پر آوازه آن در اختیارتان قرار دهیم. تا بتوانید با اطلاعات که به دست می آورید، تصمیم بگیرید که خواهان استفاده از این محصولات هستید یا نه.

تاریخچه شرکت گری

زمانی که می‌خواهیم از یک شرکت و اعتبار آن صحبت کنیم، به تاریخچه آن نگاه می‌اندازیم. در مورد شرکت گری هم اوضاع همین گونه است. خوشبختانه بخش تحقیق و توسعه فناوری در این شرکت بسیار فعال است. این بخش در سال‌های مختلف توسعه‌های چشمگیری داشته است. این شرکت همیشه در حال نوآوری و ارتقا فناوری‌های خودش است. این شرکت و نمایندگی‌های آن همواره سعی در تغییرات در جهت بهبود دارند.

شرکت گری شامل بیش از ۸ هزار نفر تکنسین، دو مرکز تحقیقات ملی، آزمایشگاه مجهز و قدیمی، شرکت سرمایه‌گذاری، شش موسسه علمی، ۲۵ بخش تحقیقاتی و بیش از ۷۵۰ آزمایشگاه در سراسر جهان است. در حقیقت این موارد نشان از پیچیدگی و کیفیت بالای محصولات آن می‌دهد.

شش موسسه‌ای که به عنوان زیر مجموعه شرکت گری هستند، عبارتند از موسسه فناوری موتور، موسسه تهویه مطبوع، موسسه فناوری لوازم خانگی، موسسه تجهیزات هوشمند، موسسه انرژی‌های جدید و محیط و موسسه فناوری سلامت

yosefi.network
yosefi.network

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋