m.moein yazdi

m.moein yazdi

دیزل ژنراتور راهی ارزان برای تولید برق!

دیزل ژنراتور چیست

دیزل ژنراتور که به آن جن ست دیزل نیز میگویند یک ماشین مکانیکی-الکتریکی است که انرژی الکتریکی (الکتریسیته) را از سوخت دیزل تولید می‌کند. جن ست دیزل پ، از ترکیب یک موتور دیزل و یک آلترناتور و انواع قطعات فرعی نظیر تابلو کنترل که به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است. این ژنراتور از سوخت گازوئیل یا دیزل برای تامین برق استفاده می‌کند.

برای انتخاب این دستگاه، موارد زیادی وجود دارد که شما نسخه برقی آنرا به نسخه گازی آن ترجیح دهید. برای مثال : تامین و سوخت ذخیره آن، شرایط کار، تامین بار و عوامل مختلف دیگری مانند قیمت آن از دلایل برتری آن هستند. همچنین، تامین قطعات آن بسیار راحت است و نیازی به دانش خاصی برای حمل و راه اندازی آن نیست.

موارد مصرف دیزل ژنراتور

ژنراتور برق را می‌توان در کاربردهای خانگی مانند تامین برق جهت استفاده از یک‌سری از وسایل برقی مانند تلویزیون، یخچال، دریل برقی و غیره تا کاربردهای صنعتی مانند: تامین برق کارخانجات تولید فولاد، بیمارستان‌ها، توربین‌های آبی و همچنین تامین برق معادن و صنایع و مصرف در نیروگاه ها استفاده کرد.

مزایای خرید دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور می‌تواند مزایای زیادی نسبت به دیگر رقبای خود داشته باشد. برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • تعمیر و نگهداری به‌صرفه
  • بهره‌وری سوخت
  • ماندگاری بیشتر
  • ذخیره سازی ایمن

اگر به دنبال خرید دیزل ژنراتور هستید، بهتر است از نمایندگی های آن در استان‌های صنعتی کشور باشید. برای مثال اگر بتوانید نمایندگی دیزل ژنراتور در قزوین را پیدا کنید، می‌توانید هرمدل دیزل ژنراتور را با بهترین قیمت خریداری کنید.

m.moein yazdi
m.moein yazdi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋