yazdan

yazdan

فتوشاپ انلاین چیست؟ و راه های دسترسی به ان با گوشی مبایل و کامپیوتر

در این مقاله قصد داریم راجع به فتوشاپ انلاین که مقاله مفید ان در بیکوپوت منتشر شده است را به شما دوستان معرفی کنم.

فتوشاپ انلاین چیست؟

 

فتوشاپ انلاین به سایت هایی که شبیه به کار فتوشاپ رو انجام میدهند یا کاربرد هایی مانند فتوشاپ را دارند و در بستر وب بنا شده اند را فتوشاپ انلاین میگویند.

برای مثال چندسایت خیلیخفن که ارائه خدمات فتوشاپ انلاین رو میدهند رو به شما دوستان معرفی میکنم

1- photopea

2- mara photos

3- Remove BG

4- Image Toolbox

5- Promo Social Media Image Resizer

6- و....

نمونه هایی از سایت های فتوشاپ انلاین هستند که در بیکوپوت همه انها را توضیح داده ایم + اموزش هر کدام از سایت ها را برای شما عزیزان هم به صورت عکس و هم به صورت ویدیویی اماده کرده ایم

فتوشاپ انلاین با گوشی هم امکان پذیر است اگه دوستانی که بر هر دلیلی با کامپیوتر نمیتوانند به نرم افزار محبوب فتوشاپ وصل شوند میا جایی هستند که به کامپیوتر دسترسی ندارند و لازم به استفاده از فتوشاپ انلاین هستند میتوانند با گوشی موبایل خود به سادگی به فتوشاپ های انلاین وصل شوند و با گوشی خود عکس یا فایل مورد نظر را ویرایش کنند 

فتوشاپ انلاین با گوشی خیلی ساده است 

فتوشاپ انلاین با موبایل قابل دسترسی هست و دوستاب با گوشی موبایل خود میتوانند بهفتوشاپ دسترسی پیدا کنند

برای نموه میتوانیم به شما دوستان سایت هایی را معرفی کنیم که این خدمات را انجام میدهند و بعد از معرفی این سایتها میایم تک تک انها را به شما اموزش میدهیم، سایت های فتوشاپ انلاین بسیار زیاد است ولی ما در بیکوپوت در مقاله ای که در زمینه فتوشاپ انلاین به شما دوستان معرفی کرده ام از بین 100 ها سایت گلچین کرده ام و بهترین سایت هارو به شما دوستان معرفی کرده ام خوشحال میشوم یه سر به سایت ما بزنید لینکش انتهای مطلب موجود است.

منبع : فتوشاپ انلاین با گوشی موبایل

yazdan
yazdan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mona darvishpoor
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون. بنده هم در زمینه تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.
موفق باشید
yazdan
ممنون از اطلاع رسانی حتما مشاهده میکنم
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋