یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

آموزش جامع تولید محتوای متنی

 

وقتی نام محتوا را می شنوید، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن می رسد تولید محتوا است. اولین اصطلاحی که پس از شنیدن تولید محتوا به ذهن ما می رسد تولید محتوا از نوع متن و نوشتار است. آیا واقعا اینطور است و محتوا فقط تولید است و تولید فقط محتوای متنی؟
در پاسخ به سوال اول باید گفت که قطعا اینطور نیست و توصیه می کنیم قبل از مطالعه این فصل خلاصه فصل استراتژی محتوا را مطالعه کرده و سپس این مقاله را ادامه دهید; زیرا می توانید نتیجه بگیرید که استراتژی محتوای شما نیازی به تولید شما ندارد و می توانید استراتژی خود را با برون سپاری پیاده سازی کنید. بنابراین تولید محتوا همه چیز نیست و حتی ممکن است در استراتژی محتوا نباشد. اما اگر؟ اگر بخواهید خودتان محتوا را تولید کنید چه؟ در ادامه این مقاله به اهمیت تولید محتوا و سپس انواع قالب ها و قالب های محتوا و در نهایت دستورالعمل تولید محتوا پی خواهید برد. در فلوچارت مقابل این مراحل خلاصه شده است.
اکنون که ضرورت تشکیل مواد را درک کردیم، وقت آن است که دست به کار شویم، اما صبر کنید و قبل از پختن سوپ مواد تشکیل دهنده، مواد لازم را بدانیم و در اولین قدم، کمی بیشتر در مورد سوپی که می رویم بیاموزیم. برای. پختن.
آوینا کوشیک در پاسخ به این سوال که محتوای آن چیست؟ "محتوا هر چیزی است که به زندگی خواننده ارزش می بخشد. این ارزش ها با کمک به بیننده کمک می کند تا کار خود را بهتر انجام دهد، دقیق تر باشد، بخندد، سرگرم کند و آموزش دهد."
برخی دیگر محتوا را اینگونه تعریف می کنند: «محتوا عبارت است از ارائه اطلاعات به مخاطب از طریق کانال و به روشی خاص برای هدفی خاص». این تعریف دارای پنج جزء است:
اطلاعات، هدف، مخاطبان هدف، کانال، فرم
پس از پرداختن به مفهوم محتوا، سؤال این است:
چگونه می توانیم محتوای خود را تولید کنیم؟

 

انواع قالب محتوا

شما می توانید محتوای خود را در 4 قالب اصلی تولید کنید:
تصویر
ویدئو
صدا
متن
هر کدام از این فرمت ها کارکردهای خاص خود را دارند، اما آنچه اهمیت دارد افزایش تقاضای بازار برای محتوای ویدیویی است و بنابراین توجه ویژه ای را می طلبد. و به نوعی می توان گفت که محتوای ویدیویی آینده بازاریابی محتوا است.
اکنون که قالب های محتوا را می شناسیم، قدم بعدی شناخت قالب های محتوا است.

 

فرمت های محتوا

بیش از 40 فرمت وجود دارد که برخی برای همه فرمت ها و برخی فقط برای یک فرمت استفاده می شوند.
فرمت های محتوای رایج عبارتند از:
نقاشی متحرک
اینفوگرافیک
کاغذ سفید
گزارش
و…
مراقب باشید در دام تولید محتوا نیفتید!

 

یک نکته حیاتی در تولید محتوا

طبیعی است که بسیاری از ما پس از راه اندازی کسب و کار خود به تولید محتوا فکر کنیم و باز هم طبیعی است که کسب رتبه مناسب از سئو و موتورهای جستجو یکی از اهداف اصلی تولید محتوا برای وب سایت ما باشد، اما همه چیز انجام می شود. برای همین هدف کارهایی وجود دارد که باید قبل، حین و بعد از ایجاد فروش بیشتر و در نتیجه محتوای وبلاگ انجام دهید.
1) اول از همه، محتوای اصلی وب سایت شما باید کامل باشد، درباره ما، با ما تماس بگیرید، قوانین و مقررات و توضیحات محصول اولین صفحاتی هستند که بیننده در صورت عدم توجه به آنها از شما خرید نخواهد کرد.
۲) اکنون نوبت به محتوای سئو محور می رسد که هدف اصلی آن ظاهر شدن در صفحات اول گوگل و جذب مخاطب هدف با کلیک بر روی آنهاست.
3) آیا از همان ابتدا می خواستید مقالات تالیفی تولید کنید؟ آیا می خواستید با مخاطب تعامل داشته باشید؟ اکنون زمان انجام این کار است زیرا مخاطبان شما وارد وب سایت شما شده اند و به این ترتیب باید اعتماد آنها را جلب کنید.
4) اکنون زمان تبلیغ محتوا و محصولات شماست! اکنون می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، گزارش‌دهی و بسیاری راه‌های دیگر برای تبلیغ و تبلیغ استفاده کنید.
اما فاجعه کجاست؟
فاجعه این است که قبل از اینکه مراحل 1، 2 و 3 را کامل کنید، به آخرین مرحله یعنی تبلیغ می روید!

وقت آن است که سوال بعدی را بپرسیم:
متوجه شدم که خاکستر برای من مناسب است، فهمیدم خاکستر چیست و از چه قطعات و موادی تشکیل شده است. چگونه باید این سوپ را بپزم؟ محتوا چگونه باید تولید شود؟ چه کنیم تا بینندگان مطالب ما را بخوانند؟
تولید محتوا مانند هر فعالیتی قابلیت توسعه و گسترش را دارد و برای این منظور تمرین ها، تمرین هایی وجود دارد که به شما در انتخاب موضوعات بهتر و تولید کیفیت بهتر در این موضوعات کمک می کند.
در زیر مراحل تولید محتوا و نکاتی که برای تولید باید رعایت شود را توضیح می دهیم:

 

مطالب را بشناسید

وقتی نام محتوا را می شنوید، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن می رسد تولید محتوا است. اولین اصطلاحی که پس از شنیدن تولید محتوا به ذهن ما می رسد تولید محتوا از نوع متن و نوشتار است. آیا واقعاً اینطور است و محتوا فقط به تولید محتوا محدود می شود؟ پاسخ قطعا منفی است، زیرا تولید محتوا یکی از بخش های بازاریابی محتوا است که می تواند مخاطب را جذب کند، اعتماد او را جلب کند و بسته به موضوع، ابزاری برای فروش و سود در مراحل بالاتر محسوب شود. اعتماد مشتریان
اما سوال بعدی این است: آیا تولید فقط به محتوای متنی ختم می شود؟
پاسخ این سوال قطعا منفی است، زیرا محتوای متنی یکی از 4 شکل اصلی تولید محتوا است و صدا، تصویر و تصویر از دیگر اشکال تولید محتوا هستند.
حالا وقت آن است که به تعریف علمی محتوا بپردازیم:
اگر محتوا را «ارائه اطلاعات هدفمند به مخاطب از طریق کانال و به شکلی خاص» تعریف کنیم، پنج مؤلفه اصلی این تعریف عبارتند از:

 

اطلاعات

چه ایده هایی را منتشر می کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهمترین ایده هایی است که مخاطب هدف باید بداند. شما باید جزئیات کلیدی (شواهد، توضیحات و مثال ها) را بدانید که این ایده ها را پشتیبانی می کند.

 

هدف

چرا اینجوری میکنی؟ دوست دارید مخاطب چه فکری کند؟ چه احساسی دارند؟ چه باید کرد محتوا زمانی بهترین نتیجه را دارد که آن را برای رسیدن به یک هدف خاص طراحی کنید و تمام منابع خود را بر روی آن هدف خاص متمرکز کنید.

 

جرم

مخاطبان شما برای این محتوا چه کسانی هستند؟ بسیاری از اوقات، کسب و کارها و برندها بدون اطلاع و توجه به نیاز مخاطب، محتوا تولید می کنند. افراد و مخاطبانی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، نگرانی ها و سوالات آنها را شناسایی کنید.

 

کانال

چگونه محتوای خود را به مخاطبان ارائه می دهید؟ در شبکه های اجتماعی؟ این وبلاگ شماست یا وبلاگ های محبوب شما؟ همه چیز به حضور مخاطب شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام هستند، تمرکز اصلی شما باید روی اینستاگرام باشد، نه وبلاگ یا سایر شبکه های اجتماعی.

 

قالب

رابطه خود را با مخاطب در شکل نهایی چگونه نشان می دهید؟ بعد از انتخاب کانال ها، نوبت به نوع محتوا می رسد.. ویدئو، پست وبلاگ، مقاله یا پادکست؟ کدام چگونه می توانید پیام خود را به بهترین نحو به مخاطب منتقل کنید؟

 

چگونه شروع کنیم؟

بیایید صادق باشیم، وقتی کلمه محتوا را می شنوید، مغز شما به نوشتن، متن، پوست، کتاب و غیره فکر می کند. آیا او به چیز دیگری فکر می کند؟ آیا او واقعاً گزارش را در نظر می گیرد؟ نظرسنجی چطور؟ شاید باور کردنی نباشد اما درست است و محتوا شکل ها و قالب های مختلفی دارد، همانطور که برای مثال عرض کردم، محتوا می تواند اخبار، مسابقه فوتبال، موسیقی هایی که گوش می دهیم و فراتر از آن، چیزی باشد که فکر می کنیم خود محتواست. در این بخش با معرفی قالب ها و قالب های رایج محتوایی که می توانید برای ایجاد محتوای وب سایت خود از آنها استفاده کنید، با ما همراه باشید.

 

محتوای متن

در تحقیقات جهانی ما در زمینه محتوا و البته در تحقیقات فرا محتوایی، محتوای متنی همیشه توانسته بیشترین اعتماد را از سوی مخاطبان جلب کند. بنابراین مقالات پژوهشی به صورت مکتوب منتشر می شوند. یا در بین مجموعه هایی که هم کتاب دارند و هم فیلم، کتابشان بیشتر جنبه یادگیری دارد و فیلم بیشتر جنبه سرگرمی دارد و در مجموع نوشته ها حس اطمینان را به ما القا می کنند.

 

محتوای صوتی

در بازاریابی محتوا، صدا و جلوه های صوتی مختلف در مقایسه با فرمت متنی می تواند تاثیری دو چندان داشته باشد و به همین دلیل است که در سال های طلایی رادیو، بسیاری از محتوای صوتی مانند کمدی، نمایش، کنسرت های موسیقی کلاسیک، اخبار و گزارش ها به این سایت آورده شد. میلیون ها از آمریکایی ها

 

محتوای ویدیویی

اخیراً یکی از گرایش های عمده در رسانه های دیجیتال، تاکید بر تولید محتوای ویدئویی است. بسیاری در این زمینه معتقدند که تغییر در شیوه استفاده از محتوای ویدیویی به دلیل تغییر عادات رسانه ای است و این تغییر رویه باعث شده است که افراد تمایل کمتری به خواندن کلمات داشته باشند. بی تاثیر نیست. امروزه مدیران بازاریابی محتوا به خوبی می دانند که بهترین موضوع برای تولید محتوای ویدیویی با فریم های مشخص، فیلم های آموزشی و توضیحی، مصاحبه با مسئولان، ویدیوهای بدون تاریخ انقضا مانند تهیه غذا، فیلم های تبلیغاتی است.

 

محتوای بصری

بازاریابی محتوای بصری یکی از محبوب ترین محتوای دیجیتال مارکتینگ امروزی است و می توان از آن در فیس بوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام و غیره استفاده کرد. استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی بصری، صاحبان مشاغل و بازاریابان دیجیتال آنلاین را قادر به استفاده از این نوع محتوا کرده است. یکی از عوامل موفقیت محتوای بصری این است که چنین محتوایی جلب توجه می کند و فرآیند تولید ساده تر است و یکنواختی محتوای متنی را ندارد. آمار نشان می دهد که محتوای بصری 93 درصد از ارتباطات انسانی را تشکیل می دهد.

 

در چه قالبی بنویسیم؟

راه تولید محتوا به قالب های محتوا محدود نمی شود و پس از انتخاب قالب محتوا، مرحله بعدی انتخاب قالب محتوا است. هر از چند گاهی شاهد بوده ایم که سلیقه مشتریان تغییر کرده و بر همین اساس تاکتیک های بازاریابی نیز تغییر کرده است. بنابراین بازاریابان باید دائماً شکل و اساس کار خود را تغییر دهند. قبل از اینکه به نحوه تولید محتوا در هر یک از فرمت های ذکر شده بپردازیم، اجازه دهید تفاوت قالب محتوا و قالب محتوا را با یک مثال توضیح دهیم: محتوای ویدیویی یک قالب محتوایی است، اما این ویدیو چه فرمتی خواهد داشت؟ اطلاع؟ زنده؟ یا موشن گرافیک؟ گزارش، پخش زنده، موشن گرافیک و غیره هر کدام یک قالب محتوا در نظر گرفته می شود.
اکنون زمان معرفی برخی از رایج ترین قالب های محتوا است:

 

موضوع

بیشتر اوقات ما این مقالات را به عنوان مقالات وبلاگ یا وبلاگ می شناسیم، چندان بی ربط نیستند و یکی از بارزترین ویژگی های آنها تعداد کلمات بین 1000 تا 3000 کلمه است، موضوع خاصی را پوشش می دهند و حاوی پیام های تبلیغاتی نیستند. . انواع رایج مقالات در مورد چگونگی و چک لیست ذکر شده است.

 

کتاب الکترونیکی

حتما وب سایت های زیادی را دیده اید که به شما کتاب رایگان می دهند اما نه رایگان! آنها برای هر دانلود حداقل یک هزینه اسپم دریافت می کنند. این محتوا کتاب الکترونیکی نام دارد و بیشتر جنبه آموزشی و کاربردی دارد. به طور خلاصه، شما باید محتوایی را ارسال کنید که ارزش بارگیری و ارسال ایمیل را از دیدگاه مخاطب هدف داشته باشد. این روش تولید محتوا دو مزیت اصلی برای وب سایت شما خواهد داشت: جمع آوری پایگاه داده از مخاطبان هدف، معرفی برند شما به مخاطب به عنوان یک مرجع علمی.

 

فایل صوتی دیجیتال

پادکست را می توان رادیوی شخصی سازی شده نامید زیرا به فرد امکان می دهد هر زمان که بخواهد به محتوای صوتی مورد علاقه خود گوش دهد. امروزه مردم از وسایل نقلیه عمومی، چراغ قرمز و ... استفاده می کنند. با تولید پادکست به دلیل هدر رفتن وقت آنها می توانید نه تنها به وقت افراد احترام بگذارید بلکه اثربخشی خود را نیز افزایش دهید.

 

نقاشی متحرک

گرافیک متحرک با ترکیبی از انیمیشن و طراحی گرافیکی، آنچه را که معمولا ثابت و ثابت است به ویدیوی دیجیتال تبدیل می کند. سال‌ها از این روش در فیلم‌ها و انیمیشن‌ها برای حمل عناوین، پس‌زمینه و سایر برنامه‌ها استفاده می‌شد، اما با توسعه بازاریابی مبتنی بر ویدئو، عملکرد آن از مرزهای فیلم و تلویزیون عبور کرده و به وسیله‌ای مهم و محبوب برای ارائه محتوا تبدیل شده است...
نکته اینجاست که بیش از 40 نوع قالب محتوا وجود دارد که در این مقاله به صورت انتخابی به 4 مورد از موثرترین و پرکاربردترین آنها پرداخته ایم.

 

چگونه می توانیم محتوای خود را استاندارد کنیم؟

تولید محتوا یکی از مهم ترین عوامل در رشد و بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو است و به ظاهر شدن برند شما در بالای نتایج جستجو کمک می کند. اما آیا واقعا درست است که فقط با ایجاد یک قطعه محتوا و آپلود آن در سایت ما، بیننده آن را ببیند و بخواند؟ گوگل بهترین ابزار برای رساندن پیام به مخاطب هدف خواهد بود و رسیدن به استانداردی که گوگل محتوای شما را توصیه می کند دقیقاً تعریف بهینه سازی موتور جستجو یا SEO است. در واقع محتوای سئو محور محتوایی است که مطابق با سلیقه و استانداردهای گوگل تولید می شود و به نوعی پاسخگوی نیازها و سوالات مخاطبان هدف شما خواهد بود. البته فقط نوشتن محتوای خوب برای سئو کافی نیست و بخشی از آن به نمای بیرونی سایت ما مربوط می شود. در این بخش به معرفی سه استاندارد رایج سئو در سایت و معرفی روش‌های سئو خارج از سایت در مقالات زیر می‌پردازیم:

 

هشتگ

تگ عنوان یکی از اساسی ترین و مهم ترین فاکتورهای سئو است. چرا مهم است؟ زیرا به موتور جستجو و کاربران کمک می کند تا موضوع محتوای شما را تشخیص دهند. بنابراین، کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید باید داخل تگ عنوان باشد و بهتر از آن، تگ عنوان باید با آن شروع شود. به گفته وب سایت Moz، برچسب های عنوان با کلمات کلیدی در ابتدا مفیدتر از برچسب های عنوان با کلمات کلیدی در پایان بودند.

 

توضیحات متا توضیحات متا

توضیحات متا به عنوان دروازه ای بین موتورهای جستجو و مخاطبان هدف شما عمل می کند. اگر به خوبی آماده باشند، می توانند بر تعداد کلیک ها تأثیر بگذارند که این یکی دیگر از نشانه های مثبت برای موتور جستجو است. اطمینان حاصل کنید که از توضیحات متا یکسان برای دو پست نامرتبط در وب سایت خود استفاده نمی کنید. این می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو کاهش دهد. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید از کلمات کلیدی خود در توضیحات متا استفاده کنید.

 

متن جایگزین تصویر تگ Alt

وقتی موتورهای جستجو وب سایت شما را می خزند، برای مخاطبان شما امکان دیدن تصویری که نشان می دهید وجود ندارد. کاری که تگ alt انجام می دهد، اضافه کردن متن به جای تصویر است که به موتورهای جستجو اجازه می دهد محتوای تصویر شما را درک کنند و به آن ارزش سئو می دهند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر عکس فقط تزئینی و زیبا باشد، نیازی نیست که به جای تصویر، متن باشد، زیرا این به بهبود سئوی وب سایت کمکی نمی کند.

 

چگونه محتوای خود را از بیرون استاندارد جلوه دهیم؟

در قسمت قبل از سری تولید محتوای چهره صفر به معرفی سئو داخلی و استانداردهای آن پرداختیم و اشاره ای کوچک به سئو خارج از صفحه داشتیم و اشاره کردیم که سئو داخلی به روش ها اطلاق می شود. سئوی که بدون دست زدن به محتوای وب سایت بر سئوی شما تأثیر می گذارد. اکنون آنها تأثیر می گذارند، در این بخش 4 روش سئو خارج از صفحه را معرفی می کنیم:

 

ایجاد لینک و حذف لینک های خراب

وقتی محتوایی را می نویسید که با مردم درگیر و طنین انداز باشد، بسیاری شما را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و ارجاع می دهند. این بسیار مفید است، به شما کمک می کند رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید، اما مراقب این لینک ها باشید زیرا اگر این لینک ها حذف شوند رتبه خوب شما نیز حذف می شود. بدتر از آن، گوگل می تواند شما را جریمه کند اگر این لینک ها زودتر از موعد حذف شوند. .

 

اطمینان از اینکه زمان خرابی وب سایت حداقل است

حداکثر زمان کار یک شاخص قابلیت اطمینان است که موتورهای جستجو به آن توجه می کنند. اگر وب‌سایت شما به طور کلی در دسترس نیست، احتمالاً ربات‌های Google برای دسترسی به وب‌سایت شما مشکل دارند و این یک پرچم قرمز در الگوریتم آنها است که به این معنی است که وب‌سایت شما کار نمی‌کند. این می تواند بسیار مضر باشد. در بهترین حالت، رتبه وب سایت شما کاهش می یابد. قابلیت اطمینان و ثبات مسائل بسیار مرتبط هستند. این امر منجر به بهبود سئوی وب سایت می شود. بنابراین مطمئن شوید که در صورت خرابی وب سایت شما سرورهای پشتیبان دارید.

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فعال بودن در شبکه های اجتماعی می تواند سئوی وب سایت شما را بهبود بخشد. همچنین می تواند از طریق اطلاعات حساب شما بازدیدکنندگان را جذب کند. میزان فالوور و فعالیتی که در شبکه های اجتماعی دارید می تواند به رتبه بندی جستجوی شما کمک کند.

 

اضافه کردن نقشه سایت به گوگل وبمستر

این نقشه برای موتورهای جستجو که می توانند به محتوای وب سایت شما دسترسی مناسب داشته باشند بسیار مفید است. با افزودن نقشه سایت خود به Google Webmasters، می توانید دسترسی به وب سایت خود را برای روبات های Google آسان تر کنید. این تا حد زیادی به وب سایت شما کمک می کند تا برای صفحات جدید رتبه بندی کند، که می تواند بر رتبه بندی کلمات کلیدی شما تأثیر بگذارد. افزونه محبوب Yoast SEO وردپرس به صورت خودکار نقشه سایت شما را برای شما آماده می کند. یکی دیگر از افزونه هایی که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد نقشه سایت گوگل است که به طور کامل بر روی نقشه برداری وب سایت تمرکز دارد. حتی اگر یک بار سعی کردید نقشه سایت خود را اضافه کنید، اگر صفحه جدیدی در موتور جستجو وجود نداشت می توانید دوباره امتحان کنید.

 

چگونه می توانیم محتوای خود را به مخاطبان هدف ارائه کنیم؟

فرض کنید بهترین محصول دنیا را دارید یا بهترین خدمات سئو محتوا روی کره زمین را ارائه می دهید و از طرفی با رعایت تمام اصول سئوی وب سایت و... بهترین محتوای دنیا را تولید می کنید و... پس چی؟ ما باید این محتوا و محصول خود را قاب کنیم و به دیوار آویزان کنیم تا هر روز با دیدن آن بگوییم:
"وای، چه محتوایی؟"
پاسخ کاملا منفی است و اگر بیننده نتواند محتوای ما را ببیند، حتی بهترین محتوای دنیا هم آسیب نخواهند دید. به همین دلیل است که برخی معتقدند انتشار محتوا مهمتر از تولید محتوا است.
در واقع، اگر ارسال محتوا چندان مهم نبود، امروزه شبکه های اجتماعی بیش از 1 میلیارد کاربر فعال نداشتند. هیچ ابزار بسیار کاربردی مانند تبلیغات کلیکی از موتورهای جستجو مانند گوگل یا بنرهای زیادی که در سایت های مختلف دیدیم، حتی گزارش های مختلف و محتوای مهمان وجود نداشت. مهمتر از آن، وظیفه اصلی ایمیل که به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارها در رساندن صدای ما به شنوندگان شناخته می شود، چیزی جز انتشار محتوا نیست!
علاوه بر این، تحقیقات فراماتوا در مورد کسب و کارها در ایران نشان داد که انتشار و ارزیابی محتوا یکی از بزرگترین چالش ها در پیاده سازی فرآیندهای بازاریابی محتوا است.
راه های زیادی برای انتشار محتوا وجود دارد که رایج ترین آنها در زیر مورد بحث قرار گرفته است:

 

وبلاگ

وبلاگ ها بهترین و امن ترین پورتال ها برای اشتراک گذاری محتوا هستند و طبق تحقیقات فراماتوا در نمایشگاه Alcomp، شبکه های اجتماعی و غیره. در بین سایر پورتال ها برای اشتراک محتوا بیشترین اعتماد مخاطبان را دارد. شما می توانید اطلاعات اضافی مانند محتوای چند رسانه ای، زمان لازم برای خواندن و شخصی سازی محتوا را ارائه دهید و به شما و البته مخاطبانتان امکانات بیشتری نسبت به هر شبکه دیگری می دهد. بهترین عملکرد وبلاگ برای مخاطب، امکان دریافت اشتراک و خواندن آن در دستگاه های مختلف مانند کامپیوتر و گوشی های هوشمند است، البته به شرطی که وبلاگ شما پاسخگو باشد!

 

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بیشترین مخاطب را در بین تمامی رسانه های دیگر برای اشتراک گذاری محتوا دارند، بنابراین اگر به دنبال بیننده بیشتر هستید، بهتر است به شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشید. مهمترین مزیت استفاده از شبکه های اجتماعی همین موضوع به علاوه قابلیت استفاده آن است. زیرا بسیاری از افراد زمان و حوصله خواندن 1000 کلمه مطالب در وبلاگ شما را ندارند اما به راحتی می توانند با یک لمس مطالب شما را مطالعه کنند و حتی علاقه خود را ابراز کنند. بنابراین بهتر است محتوای اصلی و در واقع اصل محتوای خود را در وب سایت قرار دهید و خلاصه آن را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و در نهایت مخاطبان را برای مطالعه کامل مقاله به وبلاگ خود دعوت کنید.

 

ارتباط با یاسئومی

۰۵۱۳-۶۰۴۲۰۱۸

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋