یاسئومی

یاسئومی

خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک
توسط ۳ نفر دنبال می شود

طراحی وبسایت سئو محور و ایجاد تمامی زیرساخت‌ها با یاسئومی

 

سئو بهترین روش بازاریابی برای محصولات و خدمات و موضوعات قابل تحقیق و تحقیق است و زمانی که فردی طعم شیرین سئو و مخاطب شناخته شده را بچشد، دست از سئو برنمی دارد. البته به شرطی که سئو از پایه و بر اساس روش های قانونی و اخلاقی انجام شود.
شرکت دیتاورزان با 18 سال سابقه در صنعت طراحی وب سایت جوان، اجرای پروژه های متعدد طراحی وبسایت سئو محور یاسئومی، شرکت دیتاورزان نامی مهم در این زمینه دست و پا کرده است. ما مفتخریم که به بسیاری از مشتریانی که به بازاریابی سئو علاقه مند هستند و خوشحالیم که نقش کوچکی در توسعه تجارت ما و افزایش موثر بازدید مشتریان خود با ایجاد سایت های سئو با رتبه بالا ایفا می کنند، خدمات خوبی ارائه می دهیم.

 

سئوی زنده صفحات داخلی

با استفاده از کشیدن و رها کردن پنل آنلاین استودیویی که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، پس از اینکه مدیر ورود به سیستم شد، می‌تواند صفحه را به صورت زنده در هر کجا که می‌خواهد ویرایش کند، بدون کوچک‌ترین نگرانی از شکستن سئو یا ماهیت واکنش‌گرای صفحه.

 

رکوردهای قبلی سئو سایت را به رکورد جدید وارد کنید

اگر در حال حاضر وب سایتی دارید که در آن محتوا تولید می کنید، بسیاری از صفحات شما در کش و رتبه بندی گوگل قرار می گیرند و سئوی خوب یا متوسطی دارید که نمی خواهید با انتقال به یک سایت جدید و طراحی مجدد آن را از دست بدهید، ما این کار را انجام می دهیم. رعایت استانداردهای فنی آن چه مهم است.

 

پشتیبانی از نشانه گذاری طرحواره در سئو

استانداردهای Schema.com نوعی منطق برای علامت گذاری اطلاعات در قالب صفحات HTML هستند که وظیفه استانداردسازی قطعات داده برای موتورهای جستجو را بر عهده دارند تا عناصر محتوا و عناصر داده در صفحات برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل قابل درک تر باشد.

 

پشتیبانی از پروتکل OpenGraph اجتماعی

پشتیبانی کامل از پروتکل Open Graph به طور قابل توجهی شانس اشتراک گذاری سایت ها در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد و کاربران زمانی که می خواهند یکی از صفحات سایت را در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و غیره به اشتراک بگذارند، تجربه بهتری دارند.

 

سئوی داده محور را به صفحات داخلی منتقل کنید

زمانی که داده ها با مکانیزم هایی که در ابتدای پروژه ایجاد کرده ایم از مشتری دریافت می شود، این اطلاعات طبق قوانین سئو توسط کارشناسان سئو ما وارد سایت می شود.

 

سئو عکس ها، فیلم ها و تصاویر

تمامی داده های جمع آوری شده از مشتری در ابتدای پروژه، تیم وب مسترهای ما بر اساس مهارت های چند رسانه ای و سئو، سئو و آپلود تمامی فایل ها، تصاویر و ویدئوها را انجام می دهند.

 

صفحات فرود کلمه کلیدی ایجاد کنید

به مشتری مکانیزمی برای ایجاد و دانلود محتوای منحصر به فرد برای هر کلمه کلیدی بر اساس ساختار ما طراحی شده در طول کار سایت ارائه شده است.

 

قبل از راه اندازی یک سایت سئو، این موارد را در نظر بگیرید

 

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند اصلی هر کار سئو است.

اگر قرار است هر پروژه سئو به صورت اصولی و استاندارد انجام شود، باید با تحقیق کلمات کلیدی شروع شود. نتایج تحقیقات کلمات کلیدی می تواند ویژگی های مورد نظر شما در طراحی وب سایت شما را شناسایی کرده و استراتژی تولید محتوای شما را تعیین کند. بنابراین مطمئن شوید که تیم سئو یا شرکت طراحی شما فرآیند تحقیق دقیق کلمات کلیدی را برای شما انجام می دهد. فرآیندی که منجر به اولویت بندی کلمات کلیدی و برنامه نرخ به روز رسانی سایت می شود.

 

نرخ به روز رسانی را کم کنید و آن را روشن کنید

مطمئناً می دانید که داشتن یک سایت به معنای ظاهر شدن در نتایج موتورهای جستجو نیست و هنگامی که سایت خود را از طراح دریافت کردید، باید به طور مرتب وب را بر اساس یک برنامه زمان بندی بر اساس سطح رقابت در هر کلمه کلیدی به روز کنید. سایت خود را بسازید بنابراین، برنامه به روز رسانی ماهانه سایت باید از نتایج تحقیقات کلمات کلیدی ترسیم شود تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا در حال حاضر این حجم از به روز رسانی ها را دارید یا اینکه به یک مدیر سایت و مدیر وب سایت تمام وقت در سازمان خود نیاز دارید. این کار را انجام دهید. مهم اختصاص دهید.

 

در مورد رقبای سئو تحقیق کنید و سایت های رقیب را زیر نظر بگیرید

سئو را به عنوان رقابتی در نظر بگیرید که در آن سایت شما با سایت های رقبا رقابت خواهد کرد. هر صفحه از سایت شما، نامزد کشور شما و هر کلمه کلیدی مانند یک ورزش است. شرکت در چنین مسابقه ای بدون مشاهده رقبای خود عاقلانه نیست. در سئوی هر کلمه کلیدی، بهتر است ابتدا نتایج سایت های رقیب و میزان تولید محتوا، کیفیت کار، عکس ها و فیلم ها، تنوع انواع محتوا، فونت، ایده های محتوا و کلمات حاشیه ای را در جستجوی آن کلمه کلیدی باز کنید. . وارسی. بنابراین می توانید بعداً روی صفحه سایت خود کمی کامل تر کار کنید، یک سر و گردن بالاتر، کیفیت بالاتر و محتوای بیشتر.

 

انتخاب شریک سئوی مناسب

در حالی که مهم ترین فعالیت های سئو به تنهایی انجام می شود، باید زیر نظر یک متخصص سئو باشید. استادی که روند کار تخصصی شما را رصد می کند، مشکلات کار سئوی شما را به شما گوشزد می کند و مشاوره سئو می دهد و به شما یاد می دهد که سئو کلاه سفید چیست و تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه چیست. به همین دلیل هنگام استخدام مشاور سئو باید مراقب باشید و شرکتی را انتخاب کنید که واقعاً اصول مشاوره سئو و بهینه سازی را انجام می دهد.

 

اندازه گیری زمان و قیمت یک پروژه سئو

شما باید به سئو به عنوان یک پروژه تمام عیار نگاه کنید که باید با فرآیند گام به گام و اندازه گیری دقیق، زمان و برآورد قیمت اصولی همراه باشد و هم شما و هم شریک فنی تان به سئو متعهد هستید. اندازه گیری دقیق می تواند از مشکلات، عدم تطابق انتظارات و عدم قطعیت های آینده جلوگیری کند.

 

سئو چیست؟ منظور از سئو چیست؟

SEO، اصطلاح فارسی، معادل مخفف SEO است که گاهی اوقات به صورت S.E.O نوشته می شود. seo مخفف Search Engine Optimization است که مخفف عبارت Search Engine Optimization است. اما در تعریف سئو به تمامی فعالیت هایی که منجر به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و بهبود ترافیک سایت و بازدید جذاب از موتورهای جستجو می شود سئو می گویند. فعالیت هایی که سایت شما را برای کش بهتر و رتبه بالاتر در جستجوها بهینه می کند و منجر به رتبه و رتبه سایت بالاتر در سئو می شود، از جمله اقدامات فنی و محتوایی برای کسب رتبه اول و یافتن سایت در صفحه اول گوگل.

 

چرا سئو مهم است؟ اهمیت سئو چیست؟ مزایای سئو برای صاحبان سایت چیست؟

سئو یکی از بهترین روش های بازاریابی است. زیرا حضور در نمایشگاه ها، برگزاری همایش ها، تبلیغات رسانه ای، تبلیغات اینترنتی، ایمیل یا پیامک انبوه و راه های تبلیغات خیابانی و تبلیغات تیز در تلویزیون و ماهواره و غیره. در مقایسه با سایر روش های بازاریابی مانند:
در سئو، این یک مشتری موتور جستجو است که به سراغ شما می‌رود و وقتی شما را در نتایج و جستجوها پیدا می‌کند، از وقت شما برای پرسیدن سؤالات عذرخواهی می‌کند!
در سئو، این سهم شما از مشتری است که واقعاً به آن نیاز دارد و گیج می شود، تحقیق می کند و تصمیم می گیرد اقدامی انجام دهد. چون به محض جستجو صفحه شما که مثل یک لیوان آب تشنه در نتایج می آید به آن می چسبد و موثر می شود.
در سئو، وقتی محتوای صفحه فرود را تولید می کنید که برای یک کلمه کلیدی می نویسید، دقیقاً می دانید که با چه مخاطبانی صحبت می کنید و چه کلمه کلیدی را جستجو می کنید.
در سئو، یک بار برای همیشه برای تولید محتوا پول خرج می‌کنید، اما پس از سال‌ها رتبه‌بندی ثابت در بالای نتایج گوگل، این برتری را حفظ کنید، مگر اینکه قوی‌ترین و ثروتمندترین رقیب شما وارد صحنه شود. و از مزایای آن بهره مند شوید. بنابراین هزینه این روش نسبت به سایر روش ها موثرتر و پایدارتر است.
در سئو، زمانی که گوگل، یک موتور جستجوی هوشمند بین المللی معتبر، سایت شما را بالاتر از سایرین رتبه بندی می کند، کاربر موتور جستجو به طور غیرمستقیم به این نتیجه می رسد که کسب و کار شما بالاتر و معتبرتر از هر یک از رقبای خود است.

 

سئوی کلمه کلیدی چیست؟ نقش کلمات کلیدی در سئو چیست؟ چگونه می توانم لیست کلمات کلیدی را استخراج کنم؟

واقعاً درست نیست که بگوییم یک سایت خاص سئو خوبی دارد. به عبارت دیگر، سئو یک امر کلامی است. بهتر است بگوییم که یک سایت خاص سئو خوبی دارد یا در یک کلمه کلیدی خاص رتبه بالایی دارد. البته اگر سایتی در کلمات کلیدی مختلف مرتبط با رشته تحصیلی خود بالا باشد می توان گفت سئو خوبی دارد.
اما کلمات کلیدی سئو یا همان کلمات کلیدی در واقع عباراتی هستند که افراد زیادی در گوگل جستجو می کنند و هر فعالیت سئو باید با بررسی، جمع آوری، استخراج و بهبود لیست کلمات کلیدی که مرحله تحقیق کلمات کلیدی است شروع شود. تحقیقات می گوید. اما منابع استخراج کلمات کلیدی برای جذب مشتری عبارتند از:
ذهن صاحب سایت: در حالی که این منبع خیلی دقیق و جامع نیست و تجربه نشان می دهد که افراد در حال جستجوی موضوعات با عبارات متنوع تر و عامیانه تر از آنچه صاحب سایت است هستند، نقطه شروع خوبی است. از صاحب سایت باید این سوال پرسیده شود: کدام کلمات را دوست دارید در گوگل رتبه بالایی داشته باشید؟
کلمات کلیدی موجود در سایت های رقبا را بررسی کنید: وقتی کلماتی را که صاحب سایت در ذهن دارد جستجو می کنیم، سایت هایی که در بالای نتایج قرار دارند آنهایی هستند که با سرویس هایی مانند الکسا رقابت می کنند، جایی که لیست بهترین کلمات کلیدی این سایت ها می تواند ظاهر شود. . حذف شود. البته شاید این حرف ها از ذهن صاحبان آن سایت ها نشات گرفته باشد.
استخراج کلمات کلیدی توصیه شده توسط گوگل: گوگل سرویس هایی دارد که کلمات کلیدی را در زمان واقعی به مردم می دهد که وقتی شما یک کلمه کلیدی رایگان به آنها می دهید، افراد زیاد جستجو می کنند. اینها کلمات کلیدی جستجوی گوگل هستند که کاملا معتبر، کامل و قابل اعتماد هستند.
در زیر مراحل دیگر تحقیق کلمات کلیدی مانند استخراج نرخ جستجو، استخراج نرخ رقابتی، استخراج ضریب هزینه-فایده و استخراج رقابت و استخراج جدول نرخ به روز رسانی را می توان بر روی این کلیدواژه ها انجام داد.

 

خرید کلمه کلیدی از گوگل چیست و آیا با سئو تفاوت دارد؟

خرید سئو یک اشتباه است. زیرا درست است که برای ظاهر شدن در نتایج گوگل راهی برای خرید و پرداخت وجود دارد اما این روش سئو نیست و با سئو متفاوت است. اگر می خواهید بدون تولید محتوا و تاخیر در جستجوی کلمه یا عبارت خاصی در نتایج گوگل ظاهر شوید، باید از سرویس تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز استفاده کنید. سرویسی که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را به دلار بخرید و نام سایت و لینک شما را هنگام جستجوی آن کلمات، در بالای نتایج، البته در کادر سبز رنگ تبلیغات و به ازای هر کلیکی که از جستجوگران دریافت می کنید، نمایش می دهد. ، بخشی از پس انداز دلاری شما تا تکمیل آن مبلغ کسر می شود. به طور کلی، روش سئو دارای مزایای زیر نسبت به خرید تبلیغات گوگل است:
اگر به رفتار جستجوی شخصی خود نگاه کنید، خواهید دید که همه افراد بیشتر بر روی نتایج طبیعی گوگل (SEO) کلیک می کنند تا روی نتایج پولی (تبلیغات ادوردز). زیرا تجربه به آنها نشان داده است که سایت‌هایی که در سئو ایجاد می‌شوند غنی‌تر، کامل‌تر و محتوای بیشتری دارند که واقعاً شایستگی رتبه‌های برتر را دارند، اما سایت‌های تبلیغاتی اغلب از محتوای ضعیف، ساختار ضعیف و سایت ضعیف رنج می‌برند و تکثیر می‌شوند. پول در جعبه آگهی به همین دلیل مردم تا حدودی به رنگ سبز آگهی حساس هستند و نتایج طبیعی را ترجیح می دهند.
تحقیقات همچنین نشان داده است که کاربرانی که تفاوت را درک می‌کنند و بیشتر مستعد نتایج طبیعی هستند، مشتریان ارزشمندتر و سودآورتری نسبت به سایرینی هستند که روی تبلیغات کلیک می‌کنند تا وارد سایت شما شوند.
اما مهمتر از دلایل قبلی، با توجه به تفاوت فاحش دلار و ریال در حال حاضر و کاهش ارزش پول ملی در سطح جهانی، حتی اگر با تنظیمات گوگل ادوردز و محدودیت های منطقه ای و زمانی و... به هر کلیکی بیفتید. بررسی کنید هنوز مقرون به صرفه است و گران نیست. و منطقی‌تر است که آن را صرف تولید محتوای مؤثر کنید تا در نتایج طبیعی Google رتبه‌بندی ثابتی داشته باشید.

یاسئومی
یاسئومی خدمات سئو (SEO) برای کسب رتبه و افزایش کلیک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋