javad yasemi

javad yasemi

چگونگی طراحی داخل منزل مسکونی

نحوه انتقال به یک مدرسه معماری: یک راهنمای گام به گام
آیا می خواهید به یک مدرسه معماری منتقل شوید؟ مراحلی را که باید دنبال کنید در اینجا بیاموزید.
شخصی که روی لپ تاپ کار می کند شخصی که روی لپ تاپ کار می کند
اشتراک گذاری:
اگر دانشجوی انتقالی هستید که می خواهید در یک دانشکده معماری ثبت نام کنید ، احتمال اینکه در مورد روند کار س processالی داشته باشید وجود دارد. اگرچه دانش آموزان انتقالی معمولاً نیازی به داشتن سابقه تحصیلی خاص ندارند ، غیر معمول نیست که افرادی که مقطع کاردانی خود را در جای دیگری به پایان رسانده اند ، تصمیم به انتقال به مدرسه ای دارند که در زمینه معماری و برنامه های مربوطه تخصص دارد. در این مقاله ، نگاه دقیق تری به نحوه انتقال مدارس و ادامه تحصیل در رشته معماری خواهیم داشت.

درک فرآیند انتقال: یک نمای کلی از طراحی داخلی منزل
گرچه مدرک معماری می تواند تا حدودی پیچیده باشد ، اما پیدا کردن مدرسه مناسب برای شما لازم نیست. برای هر دانشجوی آینده معماری که علاقه مند به انتقال به یک مدرسه جدید است ، ایده ای هوشمندانه است که قبل از درخواست ، کاملاً وضعیت اعتباردهی یک برنامه را درک کنید - تا آنجا که می توانید تحقیق کنید ، و از پرسیدن سوال در مدرسه نترسید دفاتر پذیرش یا ثبت نام هنگام درخواست.

به طور معمول ، انتقال اعتبارات دانشگاهی یا شرایط مورد نیاز خود از یک موسسه به موسسه دیگر این مراحل اساسی را دنبال می کند:

درخواست و ارسال مواد: دانشجویان علاقه مند به درخواست اعتبار انتقال باید مواد خود را به دفتر پذیرش ارسال کنند. در برخی موارد ، ممکن است فرم درخواست را بصورت آنلاین تکمیل کنید.
بررسی و تأیید: هنگامی که مواد خود را ارسال کردید ، رئیس مدرسه شما مواد را بررسی می کند و اعتبارات انتقال را تأیید می کند. در مرحله بعد ، بخش پذیرش تصمیم خود را به دفتر ثبت ، دفتر کمک مالی ، مشاوره و Bursar اعلام می کند.
انتقال اعتبارات: اگر دانشجویی هستید که می خواهید از کالج جامعه به NewSchool منتقل شوید ، ممکن است اعتبارات قبلاً تکمیل شده شما قابل انتقال باشد و برای مدرک شما اعمال شود. برای اینکه بفهمید کلاسهای شما قابل انتقال است یا خیر ، به وب سایت ما بروید و از صفحه انتقال دانش آموزان ما دیدن کنید. در آنجا می توانید لیستی از کالج های محلی محلی با دوره ها و اعتبارات معادل آن را که در NewSchool تعلق می گیرد ، پیدا کنید. اگر مدرسه شما در سایت ما لیست نشده است ، لطفا با متخصصان ثبت نام تماس بگیرید.

چیدمان منزل
درخواست ریز نمرات: در برخی از موسسات از جمله NewSchool of Architecture & Design ، متقاضیان باید حداقل یک ترم تحصیلات دوره تمام وقت و پس از متوسطه را گذرانده باشند تا دانشجوی انتقالی محسوب شوند. متقاضیان باید ریزنمرات را از کلیه م institutionsسساتی که قبلاً در آن شرکت کرده اند ارسال کنند و ریزنمرات باید هر دوره کار در حال انجام را نیز نشان دهند. پیش از ثبت نام ، رونوشت رسمی لازم است.
ارسال نمونه کارها: در اکثر مدارس ، بررسی نمونه کارها برای کلیه دانش آموزانی که به دنبال جایگزینی پیشرفته هستند مورد نیاز است ، که توسط کمیته پذیرش بررسی می شود. نمونه کارها مجموعه ای از هنر و هنر طراحی دانشجو است و نیازهای آن با توجه به برنامه متفاوت است.
آیا می دانید

اگر در فکر انتقال به یک مدرسه معماری هستید ، بسیاری از برنامه های لیسانس معماری ساختارهای درسی را طراحی کرده اند که امکان انعطاف پذیری را برای دانشجویانی که در مراحل مختلف تحصیلات خود هستند ، فراهم می کند. با تقسیم برنامه درسی به بخشهای مختلف ، به دانش آموزان اجازه می دهد تا حد امکان بدون هیچ گونه اتلاف وقت ، هزینه و اعتبار ، به برنامه درسی خود منتقل شوند. در بیشتر مدارس ، کار دانش آموز قبل از رسیدن به مرحله بعدی با دقت بررسی می شود. چنین نکاتی ابزاری نسبتاً آسان برای انتقال به یک برنامه معماری ، انتقال به م institutionسسه دیگری (به ویژه بین مدارک) یا انتقال به یک رشته دانشگاهی دیگر مانند از مقطع ساختمانی به مقطع معماری را فراهم می کند.

اکثر برنامه های مدرک حرفه ای نیز دانشجویان انتقال را در نقاط استراحت تعیین شده می پذیرند ، اما اعتبار انتقال معمولاً به صورت جداگانه و به صورت موردی ارزیابی می شود. در حالی که ساختار برخی از برنامه ها پذیرش دانشجو از دانشگاه های دیگر و سایر کالج ها را برای یک مدرسه حرفه ای نسبتاً ساده می کند ، در اکثر موارد توصیه می شود دانشجویی که مدرک معماری را می گیرد مستقیماً در مدرسه حرفه ای یا در یک مدرسه شروع کند. با یک برنامه پیش حرفه ای همچنین لازم به ذکر است که برنامه های پیش حرفه ای دارای اعتبار حرفه ای نیستند و از نظر عنوان ، تأکید ، موارد انتخابی ، الزامات و معماری های خاص متفاوت هستند. با این حال ، آنها برای مقاطع پیشرفته معماری یا سایر زمینه های طراحی محیطی آماده می شوند.

انتقال مدارس: آماده شدن برای آینده شما
به طور خلاصه ، برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در رشته معماری یا کسب مدرک کارشناسی ارشد خود در معماری ، هرگز دیر نیست. با این حال ، مهم است که دانشجویان معماری آینده از تفاوت در مسیرهای مدرک مطلع باشند و در برنامه ای ثبت نام کنند که برای مناطق خاص علاقه و اهداف شغلی طولانی مدت آنها امکان پذیر است. 

مراحل بازسازی خانه

اکنون مراحل پیوسته می تواند انتقال روان به مدرسه مورد نظر شما را تضمین کند و یک متخصص ثبت نام برای راهنمایی شما در این زمینه در دسترس است. اگرچه تحقیق در مورد گزینه های شما و انتخاب یک مدرسه مناسب برای انتقال ممکن است به زمان و آمادگی بیشتری نیاز داشته باشد ، اما می تواند در دراز مدت به سود حرفه و رشد حرفه ای شما باشد.

 

همچنین به عنوان وسیله ای برای کاهش استرس مرتبط با شروع کلاس ها مفید است.

دومین کاری که باید پس از ارسال درخواست خود انجام دهید ، ارسال یک درخواست رایگان برای کمک به دانشجویان فدرال (FAFSA) است. هزینه حضور در یک دانشگاه چهار ساله می تواند دلهره آور باشد ، اما برنامه FAFSA به شما امکان دسترسی به کمک های مالی فدرال و ایالتی ، وام ها و برنامه های مطالعه کار را می دهد که می تواند برای کاهش هزینه های تحصیل شما استفاده شود. پس از ارسال FAFSA ، می خواهید یک قرار ملاقات بگذارید تا با دفتر کمک مالی صحبت کنید. کارمندان کمک مالی می توانند به شما کمک کنند تا شما را با منابعی که برای کاهش هزینه شهریه شما نیاز دارید ، از جمله کمک به شما در یافتن و درخواست بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط موسسه چگونگی طراحی داخل منزل مسکونی و سازمان های خارج از کشور ، در ارتباط قرار دهید. همانند درخواست شما برای برنامه مدرک تحصیلی ، FAFSA و برنامه های بورس تحصیلی نیز مهلت درخواست دارند ، بنابراین مطمئن شوید که این مرحله را زودهنگام انجام دهید تا بهترین شانس دسترسی به منابع مالی خارج را داشته باشید.

افکار پایانی
تبدیل مهارت های طراحی خود به شغل لازم نیست که یک رویا باقی بماند. گام های عملیاتی وجود دارد که می توانید برای انتقال به نیروی کار به عنوان یک طراح حرفه ای انجام دهید. اینکه شما تجربه خاصی ندارید اما علاقه به عناصر طراحی ندارید ، یا به عنوان یک طراح کار کرده اید و می خواهید مهارت هایی را ایجاد کنید که به شما امکان پیشرفت می دهد ، تحصیل در یک زمینه مرتبط با طراحی یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن و توسعه مهارت ، دانش و تجربه لازم برای موفقیت در این زمینه رقابتی. در طول دوره تحصیل خود ، این فرصت را خواهید داشت که در کنار متخصصان طراحی کار کنید و ارتباطاتی ایجاد کنید که می تواند به شما در ورود به این رشته پس از فارغ التحصیلی کمک کند. در عین حال ، یک مسیر آموزشی با محوریت طراحی به شما امکان می دهد نمونه کارهای خود را با نوع کاری که مهارت های منحصر به فرد و چشم انداز طراحی شما را به نمایش می گذارد ، در عین حال شما را به مسیر شغلی که آرزو داشتید ، پر کند.

javad yasemi
javad yasemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋