javad yasemi

javad yasemi

دکوراسیون داخلی مدرن

در اکثر بازارها ، عرضه مواد تکمیلی گسترده و متنوع است ، به ما امکان می دهد عواملی مانند منشا آنها ، دوام ، قابلیت بازیافت و خصوصیات بهداشتی یا محیطی را که با راحتی آینده فضای طراحی شده ارتباط ندارند ، ارزیابی کنیم. بنابراین انتخاب پوشش یا پوشش چند وجهی است و باید عوامل زیر را در نظر گرفت:

هدف فضا. مواد باید عملکرد فضا و تنوع کاربران بالقوه را تصدیق کنند. هنگام انتخاب ، توصیه می شود سطح ترافیک و استفاده از منطقه ، شرایط تمیز کردن ، سایش و قرار گرفتن در معرض محیط را در نظر بگیرید. عوامل دیگری مانند بافت و رنگ می توانند به درک فضا و انتشار نور کمک کنند و بر روحیه ساکنان آن تأثیر بگذارند.
ماده ماده. ترکیب مواد مقاومت ، انعطاف پذیری و انعطاف پذیری و در نتیجه دامنه کاربرد آن را مشخص می کند. از نظر شیمیایی ، توصیه می شود به ترکیب رنگ ها ، پوشش های پلاستیکی ، چسب ها یا مواد افزودنی که می توانند اثرات مضر (یا همچنین مفید) طولانی مدت بر کیفیت هوای داخل بدن داشته باشند ، نگاهی بیندازید.
سیستم های نصب روند ساخت پایان شامل اتصال دهنده ها یا چسب ها است که توصیه می شود برای صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از خطا در مراحل ساخت (به خصوص اگر ساخت جدید باشد) آنها را نیز به پایان برسانید.

 


لایه سطح آخرین لایه اتمام تأثیر زیادی در راحتی فضا دارد. سطوح را می توان ضد لغزش ، نچسب یا ضد آب دانست. عناصری مانند پوشش مفاصل ، لبه ها ، قالب ها و دستگیره ها برای سهولت تمیز کردن ، جلوگیری از تصادف و تسهیل حرکات ، از جمله گزینه های دیگر به اندازه استفاده های احتمالی از فضا ، طراحی شده اند.
این تصویر را ذخیره کنید! SH House / Paulo Martins. تصویر © ITS - Ivo Tavares StudioSH House / Paulo Martins. تصویر © ITS - Ivo Tavares Studio
از این گذشته ، درک انسان در ابعاد فیزیولوژیکی ، آناتومیکی و روانشناختی ما به ما کمک می کند تا راحتی بالایی داشته باشیم ، همه اینها ضمن رعایت تنوع و تفاوت ها. همه افراد به یک شکل در فضا حرکت نمی کنند و یا از ابعاد بدن یکسانی برخوردار نیستند و همه در یک مقدار نور احساس راحتی نمی کنند و یا دماهای یکسان را دوست ندارند. در نظر گرفتن یک رویکرد جامع و چند رشته ای هنگام طراحی فضاهای متمرکز بر رفاه ، ضروری است و مشاهده و تجزیه و تحلیل عمیق هر "جسم و ذهن" کلید دستیابی به شرکت دکوراسیون داخلی یک پروژه موفق است.

طراحی داخلی چیست؟
طراحی داخلی یک حرفه چند وجهی است که در آن از راه حل های خلاقانه و فنی برای دستیابی به یک محیط داخلی ساخته شده استفاده می شود. این راه حل ها کاربردی هستند ، کیفیت زندگی و فرهنگ ساکنان را افزایش می دهند و از نظر زیبایی نیز جذاب هستند. طرح ها در پاسخ و هماهنگ با پوسته ساختمان ایجاد می شوند و موقعیت فیزیکی و زمینه اجتماعی پروژه را تأیید می کنند. طراحی ها باید از کد و الزامات نظارتی پیروی کنند و اصول پایداری محیط را تشویق کنند. فرایند طراحی داخلی از یک متدولوژی سیستماتیک و هماهنگ ، شامل تحقیق ، تجزیه و تحلیل و ادغام دانش در فرآیند خلاقیت پیروی می کند ، که به موجب آن نیازها و منابع مشتری برای تولید فضای داخلی که اهداف پروژه را برآورده می کند ، برآورده می شوند.

طراحی داخلی شامل طیف وسیعی از خدمات است که توسط یک متخصص حرفه ای طراحی انجام می شود و از طریق آموزش ، تجربه و معاینه واجد شرایط است تا از زندگی ، سلامتی ، ایمنی و رفاه عمومی محافظت و ارتقا بخشد. این خدمات ممکن است شامل هر یا همه وظایف زیر باشد:

تحقیق و تجزیه و تحلیل اهداف و نیازهای مشتری ؛ و توسعه اسناد ، نقشه ها و نمودارهایی که این نیازها را ترسیم می کند.
 
تدوین برنامه های فضایی مقدماتی و مطالعات مفهومی طراحی دو و سه بعدی و طرح هایی که نیازهای برنامه مشتری را ادغام می کند و مبتنی بر دانش اصول طراحی داخلی و نظریه های رفتار انسان است.
 
تأیید اینکه برنامه های اولیه فضایی و مفاهیم طراحی ایمن ، کاربردی ، از نظر زیبایی شناسی مناسب هستند و تمام الزامات بهداشت عمومی ، ایمنی و رفاه را شامل می شوند ، از جمله کد ، دسترسی ، دستورالعمل های زیست محیطی و پایداری.

قیمت طراحی داخلی مدرن چقدر است؟
 
انتخاب رنگ ، مواد و پایان برای انتقال مناسب مفهوم طراحی ، و تأمین نیازهای اجتماعی روانی ، عملکردی ، نگهداری ، عملکرد چرخه زندگی ، شرایط محیطی و ایمنی.
 
انتخاب و مشخصات مبلمان ، وسایل ، تجهیزات و فرز ، از جمله نقشه های طرح و شرح دقیق محصول ؛ و تهیه اسناد قرارداد برای تسهیل قیمت گذاری ، تهیه و نصب مبلمان.
 
ارائه خدمات مدیریت پروژه ، از جمله تهیه بودجه ها و برنامه های زمانی پروژه.
 
تهیه اسناد ساختمانی ، متشکل از نقشه ها ، ارتفاعات ، جزئیات و مشخصات ، برای نشان دادن طرح بندی پارتیشن های غیر سازه ای و / یا غیر لرزه ای. مکانهای برق و ارتباطات ؛ طرح های سقف منعکس شده و طرح های روشنایی. مواد و اتمام و طرح های مبلمان.
 
تهیه اسناد ساختمانی برای پایبندی به کدهای ساختمانی و آتش نشانی ، کدهای شهرداری و سایر اساسنامه ها ، مقررات و دستورالعمل های مربوط به حوزه های قضایی مربوط به فضای داخلی ؛
 
هماهنگی و همکاری با سایر متخصصان طراحی متفقین که ممکن است برای ارائه خدمات مشاوره باقی بمانند ، از جمله معماران ، اما محدود به آنها نیست. مهندسین سازه ، مکانیک و برق و مشاوران تخصصی مختلف.
 
تأیید اینکه اسناد ساخت و ساز برای ساخت و سازهای غیر سازه ای و / یا غیر لرزه ای توسط طراح داخلی مسئول امضا و مهر و موم شده است ، به عنوان قابل اجرا در مورد الزامات قضایی برای تشکیل پرونده با مقامات اجرای کد ؛
 
اداره اسناد قرارداد ، پیشنهادات و مذاکرات به عنوان نماینده مشتری ؛
مشاهده و گزارش در مورد اجرای پروژه ها در حال انجام و پس از اتمام ، به عنوان نماینده و از طرف مشتری. و انجام گزارش های ارزیابی پس از اشغال.
 
فرصت های شغلی

دکوراسیون داخلی مدرن
طراحی مسکونی
طراحی شرکت
حفاظت و توانبخشی
نماینده فروش
مدیریت امکانات
متخصص CAD
طراحی مراقبت های بهداشتی
طراح فروش
طراحی مهمان نوازی
طراح محصول

javad yasemi
javad yasemi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋