yasan service

yasan service

 ۱ نفر را دنبال می کند

چگونه می توان مسدود شدن خط فاضلاب را پاک کرد


مسدود شدن خط اصلی فاضلاب می تواند کل خانه شما را تحت تأثیر قرار دهد - کند کردن سرعت تخلیه در خانه و ایجاد پشتیبان گیری های تند و زننده. در صورت تنها ماندن ، مسدود شدن خط اصلی فاضلاب می تواند منجر به صدمه جدی به آب شود ، اما پاکسازی گرفتگی اصلی خط فاضلاب می تواند بسیار خطرناک باشد.

اگرچه توصیه نمی شود که خودتان خط اصلی فاضلاب را پاکسازی کنید ، اما ممکن است چند روش درمانی خانگی برای جلوگیری از گرفتگی در خطوط اتصال کوچکتر قبل از تماس با لوله کش امتحان کنید.

غوطه ور شدن در: هر کجا که متوجه تخلیه کند جریان آب شوید - توالت ، سینک ظرفشویی یا وان خود - با استفاده از یک پیستون سعی کنید سد راه انسداد داخل آن خط را از بین ببرید. اگر سطح آب زیاد و تخلیه آهسته کاهش یابد ، ممکن است غوطه ور شدن شما این کار را انجام داده باشد.
مار را به بالا ببندید : یک مار تخلیه را به آرامی در جهت عقربه های ساعت به درون زهکش بپیچانید که فکر می کنید مانع آن شده است. همانطور که مار را بیرون می کشید ، خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخید. احتیاط کنید ، زیرا مارهای تخلیه می توانند در تخلیه شما شکسته شوند. اگر همانطور که مار را به عقب می کشید ، انبوهی از آنچه را که فکر می کنید مسدود شده است بیرون بیاورید ، ممکن است آنچه را که روی خط اتصال کوچکتر شما تأثیر می گذارد ، با موفقیت پاک کنید.
دریچه را بررسی کنید: گاهی اوقات ، اگر انسدادی باعث انسداد لوله تخلیه شما شده است ، فشار از تخلیه فاضلاب در خط اصلی فاضلاب جلوگیری می کند. برای لوله بازکنی فشار ، به سمت سقف خود بروید و با استفاده از یک ابزار بازیابی ، شلنگ باغ یا مار تخلیه ، هرگونه انسداد را از بین ببرید.
چگونه جوانب مثبت یک مسدود کننده خط اصلی فاضلاب را تمیز می کنند
اگر هیچ یک از این تاکتیک ها موفقیت آمیز نیست ، وقت آن است که با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید. سعی نکنید خط اصلی فاضلاب خود را به تنهایی پاک کنید. حتی اگر تجهیزات را اجاره کنید ، می توانید به خانه آسیب بیشتری وارد کنید و امنیت خود را به خطر بیندازید.  حرفه ای لوله کشی و آموزش دیده، لباس، و آماده ارائه خدمات استثنایی و کمک لوله کشی متخصص. هنگامی که با یاسان سرویسمی گیرید تا مسدود شدن خط اصلی فاضلاب خود را پاک کنید ، نحوه انجام این کار در اینجا است:

سرویس لوله بازکنی : برای یک راه حل طولانی مدت ، تکنسین یاسان سرویس شما می تواند خط اصلی فاضلاب شما را با استفاده از جت های آب تحت فشار تمیز کند. با استفاده از روشی به نام ، تیم ما خط ریشه درخت را برای ریشه کن کردن ریشه های درخت ، بقایا یا تجمع دیگر مانند روغن یا مقیاس لوله پاک می کند.
لوله کشی : در حین لوله کشی ، لوله کشی  شما کل لوله (یا فقط مشکل سازترین قسمت) را با یک آستین برای جلوگیری از نشتی لوله آستین می کند. این از رطوبت لوله خارجی که ریشه های درخت تشنه را می کشد جلوگیری می کند. این روش بدون ترانشه باعث ایجاد آشفتگی کمتری می شود ، زیرا نیازی به حفر لوله نیست و ماندگارتر است.
ترکیدن لوله : روش دائمی دیگر ، ترکیدن لوله استفاده از هیدرولیک برای از هم گسیختگی لوله های فاضلاب قدیمی و در عین حال نصب یک لوله جدید و بدون درز است. این یک روش موثر برای جلوگیری از نشت بیشتر لوله است.
تعمیر و نگهداری: همچنین یک طرح بازرسی و تمیز کردن تخلیه منظم برای جلوگیری از تجمع زباله های خانگی در خطوط فاضلاب شما ارائه می دهد. ما همچنین می توانیم از رسیدن ریشه ها به لوله بدون خط شما و ایجاد مشکل جلوگیری کنیم.

yasan service
yasan service

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋