Yasaman Dadgar

Yasaman Dadgar

سئو در شیراز

سئو در شیراز

سئو مخفف عبارت بهنیه سازی موتور جستجو است، که به معنی افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت وهمچنین قرار گرفتن در معرض تبلیغات شما از طریق نتایج موتور های جستجو است.

سئو در مورد مردم هم هست، در مورد درک اینکه مردم به دنبال چه چیزی در اینترنت هستند، جواب هایی که به دنبال آن هستند، کلماتی که استفاده می کنند، و نوع محتوایی که می خواهند بخوانند. دانستن پاسخ این سوالات به شما این امکان را می دهد تا وبسایت شما دیده شود و مردم با محتوای شما ارتباط بگیرند

چرا سئو مهم است؟

از آنجایی که تمامی کسب و کارها به سمت و سوی مجازی و اینترنتی شدن در حال پیشروی است به دنبال آن اهمیت سئو سایت نیز رو به افزایش میباشد.

در حالی که تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های آنلاین می توانند ترافیک وب سایت ها را ایجاد کنند، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شود. سئو همچنین یکی از تنها کانال های بازاریابی آنلاین است که وقتی به درستی راه اندازی شود، می تواند به پرداخت سود و درآمد زیاد در طول زمان ادامه دهد. موتورهای جستجو در حال هوشمندتر شدن هستند، اما هنوز به ما نیاز دارند. بهینه سازی سایت به ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما به درستی در نتایج جستجو نمایه و نمایش داده شود.

مهمترین خدمات سئو به صورت کلی

برطرف کردن مشکلات فنی سایت

قبل از شروع هر فعالیت بهینه سازی برای وب سایت اول باید زیر ساخت فنی سایت آماده بشود و به بیانی دیگر باید مشکلات فنی وب سایت برطرف بشود. ما در ‌آغاز با یک چک لیست کلیه مشکلات فنی وب سایت را تحلیل می‌کنیم و سپس برای رفع‌کردن این مشکلات فنی اقدام می‌کنیم. تا زمانی که مشکلات فنی وب سایت شما به صورت کامل برطرف نشود نمی توان در مراحل بعدی به نتیجه قابل‌قبولی دست‌یافت.

تولید و مدیریت محتوا

در بحث سئو تولید محتوا متنی یکی از مهمترین نکات هست. باید برای وب سایت روی کلمات کلیدی مورد نظر محتوای مناسب تهیه کرد. مدیریت محتوا  از جمله کارهای اصلی ما در سئو سایت می باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در رسانه‌های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای گذاشتن کلمات کلیدی در موقعیت های بالا است. شبکه های اجتماعی با دادن سیگنال های قوی به سمت وب سایت باعث می‌شود سریعا ترافیک مناسبی به سمت وب سایت راهی‌شود.

لینکسازی درست و اصولی در سئو

اینکه از چه وب سایت‌هایی لینکسازی خارجی گرفته بشود و از چه وب سایت هایی گرفته نشود از جمله نکات تخصصی حساب‌می‌شود که ما برای آن وقت می‌گذاریم. درست‌کردن این لینک ها باید به صورت طبیعی انجام شود. در غیر این صورت می تواند آسیب‌های زیادی به وب سایت بزند.

فعالیت در دایرکتوری های مشخص

دایرکتوری‌های هدف برای وب سایت ها در زمینه‌های مختلف، متفاوت هستند. دایرکتورهای هدف با دارابودن قدرت زیاد خود قادر هستند به شکل افزایش دهنده‌ای به وب سایت ها کمک بکنند. فعالیت در دایرکتورهای هدف یکی از خدمات سئو قابل اجرا توسط متخصصان هست.

اداره کردن وبلاگ

وبلاگ‌ها وسیله‌های قدرتمندی هستند که می توانند به‌راحتی و به سادگی محیطی را برای شما محیا کنند که هر گونه محتواهایی را بتوانید به راحتی منتشر کنید. از آنجایی که طیف اصلی وبلاگ ها از قدرت زیادی برخوردار هست از این رو می توانند به وب سایت هایی که لینک می دهند امتیاز خود را برسانید. ایجاد وبلاگ‌های مختلف برای وب سایت و اداره‌کردن همگی آن‌ها از جمله خدمات سئو قابل ارائه توسط خدمات سئو وب ناجی هست.

حسابرسی سئو (SEO audit)

هر شرکت ارائه دهنده خدمات باید دارای خدمات حسابرسی بهینه سازی باشد. در واقع در این بخش ، ارائه دهنده خدمات و سرویس ها نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما می اندازد. حتی اگر هنوز استراتژی سئو برای وب سایت خود ندارید، این شرکت سایت شما را ارزیابی و بررسی میکند که در کجا برتری داشته و در کجا میتوان پیشرفت کرد. هرچند می توان از ابزارهای رایگان بررسی سئو استفاده کرد، اما قطعا بصیرت یک تیم متخصصان SEO به طور حرفه ای تر تجارت شما را آنالیز میکند. به همین دلیل خدمات SEO باید شامل بررسی و آنالیز نیز باشد. توجه داشته باشید که اگر شرکتی در ابتدا وضعیت صفحات شما را بررسی نکند ، نشان دهنده عدم آمادگی و ناپختگی آنان است. از سویی عدم وجود حسابرسی و انالیز سئو سایت شما، می تواند نشان دهد که این شرکت قصد ایجاد استراتژی سفارشی برای تجارت شما را ندارد. در عوض، آنها از یک الگو ثابت برای تمام تجارت ها استفاده میکنند ، به همین دلیل است که زمانی را به بررسی سایت شما را اختصاص نخواهند داد. در نتیجه باید در نظر داشت که بهترین استراتژی متناسب با کسب و کار، برند و مخاطبان شما ارائه شود.

آنالیز و بررسی رقبا:

یکی از مهم ترین فعالیت های شما در کسب و کار خود، آنالیز و بررسی رقبا هست. یک تجزیه و تحلیل خوب و معتبر می تونه اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه دیگر افراد حوزه فعالیت شما انجام میدن رو در اختیار شما بزاره. اما این بررسی و دریافت اطلاعات ساده نیست. تجزیه و تحلیل رقبای سئو شامل بررسی لینک ها، کلمات کلیدی، محتواهای تولید شده و موارد دیگر و استفاده از این اطلاعات برای رشد و ارتقای رتبه SEO کسب و کار خود هست. برای تحلیل رقبای سئو، به صورت خلاصه شما باید در ابتدا رقبای خود را پیدا کنین، سپس با کمک ابزارهای موجود اطلاعات SEO آن ها را بدست بیارین و در نهایت از این اطلاعات برای بهبود رتبه خود استفاده کنین. اگر دوست دارین در صفحه اول گوگل قرار بگیرین، باید رقبای خود را شکست بدین. اما این رقبا ممکنه حتی حوزه فعالیت متفاوتی داشته باشن رقبای اصلی شما آن هایی هستن که با جستجوی کلمه مورد نظر شما، در صفحه اول گوگل نمایش داده می شن. چه کسب و کار آن ها به شما مرتبط باشه، چه نباشه. اگر وب سایت شما تازه تاسیس بود و قصد دارین از خدمات سئو استفاده کنین این بخش از خدمات بهینه سازی سایت برای شما بسیار مهم و حیاتی هست پس لطفا دقت لازم رو داشته باشین.

 

آیا باید یک متخصص سئو، مشاور یا آژانس استخدام کنم؟

یک مثل قدیمی است که میگوید:"کار را باید به کاردان سپرد"

اگر در نهایت به دنبال کمک متخصص هستید، مهم است بدانید که بسیاری از آژانس‌ها و مشاوران «خدمات سئو را ارائه می‌دهند»، اما کیفیت آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. دانستن نحوه انتخاب یک شرکت سئوی خوب می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تکنیک های سئو نادرست می توانند بیشتر از اینکه به شما کمک کنند به سایت شما آسیب بزنند

بنابراین شرکت پارس اوستا با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی سایت، سئو و... یکی از برندهای موفق در شیراز است که به شما در تحقق بخشیدن رویاهاتون کمک میکند.

Yasaman Dadgar
Yasaman Dadgar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋