yahoo dental

yahoo dental

من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم

قیمت ایمپلنت یک روزه

معمولاً قیمت ایمپلنت دندان در هر کشور و شهری متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، تخصص پزشک، مواد استفاده شده و هزینه‌های جانبی دیگر بستگی دارد. در ایران، قیمت ایمپلنت دندان ممکن است بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار برای هر دندان باشد. این قیمت‌ها ممکن است شامل هزینه‌های جراحی، مواد اولیه، مشاوره و پس از عمل مراقبت باشند.

هزینه‌های ایمپلنت دندان شامل چندین بخش است که شامل هزینه‌های جراحی، هزینه‌های مواد اولیه، هزینه‌های تجهیزات و ابزارهای پزشکی، هزینه‌های پس از عمل و مراقبت‌های دوره‌ای است. 

در نظر داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان معمولاً بالاتر از قیمت دندان‌های مصنوعی سنتی است. اما ایمپلنت دندان باعث افزایش کیفیت زندگی فرد و راحتی در خورد و روشیدن غذا می‌شود. همچنین، ایمپلنت دندان به عنوان یک راه حل دائمی برای جایگزینی دندان‌های گم شده شناخته می‌شود.

در نهایت، برای تعیین قیمت نهایی ایمپلنت دندان، بهتر است با یک پزشک دندانپزشک مشورت کنید تا با توجه به شرایط شخصی خود و نیازهای درمانی خود، قیمت مناسب را برآورد کنید.

https://smiledr.pro/id/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87/

yahoo dental
yahoo dental من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋