پسرک تنها

پسرک تنها

ماسک بیهوشی

ماسک های بیهوشی در حقیقت با دو شکل است یا ماسک شفاف  یا ماسک غیر شفاف است . که قبل از عمل های جراحی یا موارد دیگر آن را بر روی دهان و بینی بیمار قرار می دهند و گاز های بیهوشی از طریق  لوله هایی که به مخزن متصل هستند وارد بدن بیمار می شود و بیمار بیهوش می شود. ماسک های بیهوشی حتما باید زیر نظر یک فرد متخصص بیهوشی استفاده شود زیرا امری تخصصی و ظریف است.

به خوبی می دانیم در حین بیداری بیمار موقع جراحی فرد دچار درد فراوان می شود به همین دلیل فرد را هنگام عمل بیهوش می کنند تا درد او را کاهش دهند و احساسی نداشته باشد.

ماسک بیهوشی اکسیژن

ماسک های اکسیژن عملکرد حساسی را دارند آن ها باید در حین بیهوشی بیمار اکسیژن را با ریه ها و بدن بیمار برسانند. هنگامی که بیمار نیاز به اکسیژن زیاد و بالا داشته باشد از ماسک بیهوشی همراه با بگ استفاده می شود .

ماسک های اکسیژن بیشتر در هنگام عمل جراحی ، ریکاوری بعد از عمل جراحی ،ترومار های خفیف ، جا به جایی بیمار  مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

ماسک بیهوشی سیلیکونی

ماسک های بیهوشی سیلیکونی به ماسک های آرام و اتو کلاو مشهور هستند. قالب و فرم ان ها نیز دقیق و مناسب است. استفاده از  ماسک های سیلیکونی برای بیمار بسیار راحت تر است . تمیز کاری آن نیز آسان است . ماسک های سیلیکونی به دلیل شفافیتی که دارند در صورت وجود استفراغ یا تغییر رنگ لب بیمار، ترشحات از داخل دهن بیمار را به راحتی میتوان مشاهده کرد و اقدامات لازم را انجام داد.

ماسک های بیهوشی دارای بالشتک نرم و امکان استفاده مجدد از آن وجود دارد و جنس آن نیز از سیلیکون است.

به طور کلی ماسک های بیهوشی سیلیکونی در ابعاد و سایز های مختلف و رنگ بندی های متفاوت تولید می شود.

قیمت ماسک های بیهوشی

ماسک های بیهوشی دارای ابعاد مختلف تولید می شوند  و برای بزرگسال و کودکان و نوزادان مناسب هستند.

ماسک های بیهوشی با توجه به نوع و ابعاد آن ها و برند تولیدی آن ،هزینه های تولید و حمل و نقل قیمت مناسبی دارد .

ماسک های بیهوشی یا یک بار مصرف هستند یا دائمی که اگر یک بار مصرف باشند قیمت آن نسب به ماسک های دائمی نسبتا ارزان تر است . اما فقط امکان استفاده از آن یک بار است . اما ماسک های بیهوشی دائمی را میتوان طولانی مدت از آن استفاده کرد.

پسرک تنها
پسرک تنها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋