تجهیزات هوشمندسازی

تجهیزات هوشمندسازی

ویژگی های بهترین درب های اتوماتیک (جک پارکینگی)

 

تصور کنید با ماشین به سمت خانه خود می روید. درب های جلو بسته هستند و کسی در اطراف نیست که آن دروازه‌ها را برای شما باز کند. از ماشین پیاده می‌شوید تا درها را باز کنید، سوار شوید و دور شوید. سپس برمی گردی تا دوباره آنها را ببندی. با تمام این اتفاقات، قرار ملاقات شما با صبر و حوصله منتظر شما در ماشین است تا اوضاع را درست کنید.

برای نجات شما از آن موقعیت های شرم آور و همچنین برای اینکه کنترل خانه خود را در دستان خود نگه دارید، به بهترین درب بازکن اتوماتیک نیاز دارید.

همچنین، هنگامی که یک درب بازکن اتوماتیک دارید، می توانید از حیوانات خانگی و کودکان نوپای خود در برابر آسیب محافظت کنید. جادوگران نهایی این دسته در لیست زیر هستند.

راهنمای خرید درب بازکن اتوماتیک

چه بخواهید از دارایی خود محافظت کنید و چه از دام های خود در برابر شکارچیان دور نگه دارید، باید با سرمایه گذاری منصفانه یک درب بازکن اتوماتیک خریداری کنید.

برای انجام این کار، به یک دستورالعمل برای انتخاب کامل نیاز دارید تا برای مدت طولانی تری با شما بماند. من در حال بحث در مورد ویژگی هایی هستم که باید قبل از خرید درب بازکن به دنبال آنها باشید و هنگام خرید از نمایندگی های فروش و نصب درب اتوماتیک و جک پارکینگی از جمله بی ام اس کالا (www.bmskala.com) و مگادر و ... حتما باید به این نکات توجه کنید:

امیدواریم بعد از این بتوانید درب بازکن دلخواه خود را خریداری کنید که به طور دقیق در محل شما قرار می گیرد.

1. طول

بسته به طول ورودی باید یک درب بازکن انتخاب کنید. مطمئن شوید که فضای مناسبی برای باز شدن دروازه وجود دارد. اگر بخواهید یک دروازه کشویی انتخاب کنید مشکلی وجود نخواهد داشت.

لطفاً از طول زنجیر اطمینان حاصل کنید زیرا، کل عملیات باز شدن دروازه به این بستگی دارد. با این حال، اگر تصمیم به خرید یک دروازه تاب دار دارید، بهترین آن برای تقریباً 12 فوت کار می کند.

2. کیفیت مواد

توصیه می شود قبل از خرید درب بازکن بررسی کیفیت انجام شود. لطفا مراقب باشید که درب بازکنی را انتخاب نکنید که دارای بازوهای کشویی آلومینیومی باشد. درب بازکن ایده آل شما باید از فلز جامد مانند فولاد ساخته شود زیرا احتمال شکستگی را کاهش می دهد.

در صورت حرکت دروازه ها به دلیل باد شدید، بازوهای کشویی فولادی خم نمی شوند. یکی دیگر از مهمترین جنبه هایی که می توانید به خاطر بسپارید داشتن میله های دندانه دار سخت است. باید مطمئن شوید که دندان ها کوچک نیستند.

3. نوع موتور

برای اینکه یک درب بازکن اتوماتیک به درستی کار کند، باید در ارتباط دائمی با منبع تغذیه باشد. میزان برق مصرفی درب بازکن ها به برندهای مختلف بستگی دارد.

شما می توانید آسوده خاطر باشید زیرا اکثر آنها به گونه ای ساخته شده اند که مقرون به صرفه باشند. و می‌توانید با استفاده از پنل‌های خورشیدی، پشتیبان‌گیری از باتری یا ترانسفورماتور AC، گیت را روشن کنید. در واقع، شما همچنین می توانید هر سه آنها را انتخاب کنید.

این کار شما را در هنگام قطع برق نجات می دهد زیرا گیت گیر نمی کند. توصیه می شود از درب بازکن اتوماتیک که از پنل های خورشیدی پشتیبانی می کند استفاده کنید. این گزینه سازگار با محیط زیست به میزان زیادی در قبض برق شما صرفه جویی می کند.

4. جعبه کنترل

این ویژگی اصلی درب بازکن است تا بتواند به طور موثر عمل کند. به عبارت دیگر وظیفه حرکت جک بازوی کشویی دروازه شما را بر عهده دارد. لطفاً به دلیل عملکردهای از پیش تعیین شده، مدل‌های ارزان‌تر را خریداری نکنید.

این نوع دروازه‌ها به طرز وحشتناکی سرعت شما را کاهش می‌دهند و احتمال سرقت در خارج از خانه را افزایش می‌دهند.

درب بازکن های اتوماتیک دارای یک جعبه کنترل کاملاً محافظت شده و کنترل از راه دور هستند که دارای قفل برای محافظت از رطوبت است. علاوه بر این، از دسترسی افراد خارجی نیز جلوگیری می کند و در نهایت می توانید سرعت و حساسیت را نیز تنظیم کنید.

5. آشکارسازهای حلقه

اینها میدان های مغناطیسی را برای تشخیص هر نوع اجسام فلزی زیرزمینی ایجاد می کنند. در صورت مشاهده هر شی فلزی از بسته شدن و باز شدن دروازه جلوگیری می کند. این یک ویژگی مهم است که یک اقدام ایمنی اضافی را فراهم می کند که همچنین شما را از هرگونه حادثه در هنگام باز یا بسته شدن دروازه ها دور نگه می دارد.

سه سیستم حلقه اصلی وجود دارد. حلقه خروجی تقریباً 20 یارد از دروازه ها قرار دارد. مسئول تشخیص اینکه آیا وسیله نقلیه یا جسم فلزی به سمت آن می آید یا خیر.

مورد دوم حلقه ایمنی است که اشیایی را که ممکن است در هنگام بسته شدن دروازه تداخل داشته باشند را تشخیص می دهد. در این مدت دروازه به عقب هل می دهد تا باز شود و پس از برداشتن جسم به عقب حرکت می کند و از هر نوع برخوردی جلوگیری می کند. در نهایت، حلقه ورود وجود دارد. این دقیقاً چگونه حلقه خروج عمل می کند.

منبع: https://fi9.ir/yctzgc

تجهیزات هوشمندسازی
تجهیزات هوشمندسازی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋