www.persiantrave.lnet

www.persiantrave.lnet

رزرو هتل کیش با قیمت مناسب

رزرو هتل کیش با قیمت مناسب
5 هتل لوکس برتر کیش

آیا قصد سفر به جزیره کیش، یکی از زیباترین و مجلل ترین مقاصد ایران را دارید؟ خوب، پس یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از سفر اقامت در یک هتل مجلل است. در اینجا بهترین گزینه های رزرو هتل کیش در جزیره جادویی کیش را در مورد هتل های لوکس به شما معرفی می کند. این هتل ها دارای ویژگی های رویایی مانند یک پارک دریایی هستند.

یکی از بهترین چیزهای جزیره کیش این است که برای سفر به این مکان جذاب نیازی به دریافت ویزا ندارید. جزیره کیش اولین دو منطقه آزاد تجاری ایران است. علاوه بر این، این مکان یک مقصد عالی برای عاشقان خرید است. مراکز خرید مدرن متنوع و قیمت های مناسب در کنار مکان های گردشگری پرماجرا، کیش را به یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به 5 هتل مجلل برتر کیش بیندازیم تا به شما کمک کنیم در زمان اقامت در کیش، کدام هتل لوکس را انتخاب کنید.

هتل ترنج مارین

هتل ترنج

هتل ترنج

هتل ترنج اولین هتل دریایی ایران است که در زمره گران ترین هتل ها قرار دارد. این هتل مدرن و منحصر به فرد در ضلع شمال غربی جزیره واقع شده است. همانطور که می بینید اتاق های این هتل بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارند. اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، می بینید که تمام 100 اتاق این هتل شکلی به نام ترنج را تشکیل می دهند که یک الگوی سنتی قدیمی ایرانی است که عمدتاً برای لباس استفاده می شود.

علاوه بر امکانات متعدد و منظره فوق العاده از بالکن شما، یک پنجره شیشه ای در طبقات هر اتاق وجود دارد. این دروازه های جادویی به شما این امکان را می دهد که از زیبایی های سواحل کیش بیشتر لذت ببرید و آکواریومی برای خود داشته باشید!

پس اگر عاشق طبیعت هستید و می خواهید تا حد امکان به دریا نزدیک باشید، این شانس را در جزیره کیش از دست ندهید. می توانید اتاق خود را در هتل ترنج مارین به صورت آنلاین از سایت Apochi.com رزرو کنید.

هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش

هتل بزرگ داریوش

ایستگاه بعدی در لیست لوکس ترین هتل های در جزیره کیش، هتل بزرگ داریوش است. این هتل 5 ستاره باشکوه طراحی بسیار خاصی دارد. این هتل همانطور که از نامش پیداست به نام داریوش پادشاه بزرگ ایران نامگذاری شده است. طراحی بیرونی این بنا شبیه تخت جمشید، پایتخت امپراتوری هخامنشی در نزدیکی شیراز است.

با اقامت در این هتل احساس یک ایرانی واقعی خواهید داشت. این هتل نمادین دارای امکانات و امکانات رفاهی مختلفی است. جدا از آنچه می توانید در اتاق خود بیابید، خدمات رایگان شامل صبحانه، حمل و نقل فرودگاهی و استخر است. رستوران، کافی شاپ و استخر نیز وجود دارد. استخر شنا عجیب ترین چشم انداز خلیج مانند نیل را دارد. سالن بدنسازی; سالن بیلیارد; میز پینگ پنگ; و یک زمین دوچرخه سواری از دیگر امکانات می توان به زمین تنیس، قایق سواری در دریاچه دنده شمالی پشت ساختمان اصلی هتل اشاره کرد.

نه تنها اقامتی راحت در این هتل خواهید داشت، بلکه از دیدن مناظر اطراف نیز لذت خواهید برد. شهر باستانی حریره و مجموعه پارک دلفین ها از جمله مکان های گردشگری هستند که می توانید به کاوش در آنها فکر کنید. اگر می خواهید چند شب جادویی در این هتل بمانید، هتل خود را به صورت آنلاین از اینجا در وب سایت ما رزرو کنید.

هتل مارینا پارک

مارینا پارک کیش

مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یک ملک 5 ستاره در قلب جزیره است. نه تنها می توانید از بودن در نزدیکی برخی از معروف ترین مراکز خرید کیش لذت ببرید، بلکه می توانید در پارک بادی-آبی دنج این هتل نیز کمی ماجراجویی داشته باشید. همچنین می توانید از جاذبه های اطراف دیدن کنید. اجرای دلفین ها را در مجموعه پارک دلفین از دست ندهید. شهر باستانی حریره، کاریز کیش و هندورابی از دیگر جاذبه‌های این شهر هستند.

اتاق ها و سوئیت های مختلفی (با ظرفیت 2-4 نفر) وجود دارد. همچنین می توانید غذای لذیذ ایرانی رستوران لوتوس را امتحان کنید. این هتل برای جلسات کاری نیز مناسب است. امکانات متعددی برای تجار وجود دارد. در این هتل خسته نخواهید شد! تا زمانی که در این مکان اقامت دارید کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. زمین تنیس، جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، اتاق بازی های ویدئویی، فروشگاه ها و سونا وجود دارد. همچنین یک آرایشگاه نیز برای استفاده شما وجود دارد.

اگر این هتل نیاز شما را برآورده می کند، اتاق خود را به صورت آنلاین در پلتفرم ما رزرو کنید. نگران پرداخت نباشید، ما کارت های اعتباری را می پذیریم!.

هتل مریم سورینت

سوریانت مریم

هتل مریم سورینت

مورد بعدی گران ترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش هتل مریم سورینت است. این هتل 4 ستاره با طراحی داخلی مدرن خود امکانات متعددی را ارائه می دهد. هتل چهار طبقه است و معماری آن بر اساس سبک معماری اروپایی بروک است. یکی از ویژگی های بارز هتل نزدیکی آن به مراکز خرید و سواحل کیش است. همچنین نزدیک اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید اصلی مانند بازار مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و ... می باشد.

هتل مریم سورینت، هتل 4 ستاره جزایر کیش، اولین هتل در سراسر ایران است که از فناوری BMS برخوردار است. مهمانان می توانند از استخر، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و مرکز خرید هتل لذت ببرند. Als

www.persiantrave.lnet
www.persiantrave.lnet

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋