Novel Vin

Novel Vin

معرفی بهترین رمان های عاشقانه تمام دوران

 

 

اگر می خواهید یک کتاب عاشقانه بخوانید، چرا با یکی از بهترین رمان های عاشقانه تمام دوران شروع نکنید؟

با توجه به اینکه صنعت کتاب‌های عاشقانه میلیاردها دلار است و هر روز کتاب‌های جدیدی منتشر می‌شود، رمان‌های عاشقانه زیادی وجود دارد که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد، در زیرمجموعه‌های متعدد و در بسیاری از کتاب‌های عاشقانه.

این لیست از بهترین رمان های عاشقانه شامل تمام کتاب های عاشقانه مورد علاقه من است.

اگر بتوانم هر رمان عاشقانه ای را به شما خواننده عزیز توصیه کنم، یکی از این لیست خواهد بود.

اما حتی اگر ما دقیقاً همان سلیقه را در کتاب های عاشقانه نداشته باشیم، مطمئناً یک رمان عاشقانه عالی را در این لیست پیدا خواهید کرد.

چرا؟

از آنجا که همه کتاب های عاشقانه مورد علاقه من 5 ستاره خوانده شده اند و من این رتبه را به راحتی نمی دهم.

هر یک از این کتاب ها معامله واقعی و بسته کامل هستند.

برای اینکه کتابی در فهرست بهترین رمان‌های عاشقانه من قرار گیرد، باید 5+ ستاره خوانده شود و دارای:

نوشتن فوق العاده
توسعه شخصیت شگفت انگیز
طرح و توسعه داستان فوق العاده
شیمی باورنکردنی بین شخصیت ها، و a
یک داستان عاشقانه بی نظیر که تمام حس ها را به من می دهد و سپس کمی!

اغلب اوقات اینها کتاب های عاشقانه و شخصیت هایی هستند که من روزها پس از خواندن صفحه آخر به آنها فکر می کنم. آنها همچنین بهترین دوست پسرهای کتاب را دارند.

بسیاری از این بهترین رمان‌های عاشقانه از محبوب‌ترین نویسندگان من هستند ، اما وقتی جواهری از کسی پیدا می‌کنم که قبلاً هرگز نخوانده‌ام آن را دوست دارم!

حتماً این صفحه را بوکمارک نگه دارید زیرا هر زمان که به 5 ستاره دیگری برخورد کنم، به طور مداوم به این لیست اضافه می کنم، باید عاشقانه بخوانم.

موارد دلخواه من در زیر ترتیب خاصی ندارند.

لیست را دانلود کنید!

*حتماً کل فهرست بهترین رمان‌های عاشقانه را پایین بیاورید، زیرا در قسمت پایین، فرصتی برای دانلود رایگان نسخه قابل چاپ از کل این فهرست از عناوین دارید!

اینجاست که دوست پسر کتاب بعدی خود را پیدا کنید. خواندن مبارک!

بهترین رمان های عاشقانه تمام دوران:
بهشت
اثر جودیت مک‌نات

عاشقانه شانس دوم

متیو فارل به‌خاطر مسئولیت‌های شرکتی‌اش به خوبی شناخته شده است، اما زمانی پسری بود که از آن سوی مسیرهای مخالف بود. مردیث بنکرافت 18 ساله که با مت از کلوپ کانتری ناپدید شد و یک بار در طول زندگی یک رابطه پیدا کرد، مانع نشد. فقط وارث فروشگاه بزرگ در نهایت به او خیانت کرد.

اکنون سالها بعد، مت بازگشته و آماده است تا از مردیث و امپراتوری بنکرافت انتقام بگیرد، اما متوجه می شود که گذشته آنها در دروغ و فریب آمیخته شده است و احساسات آنها با انتقام بازگشته است.

این رمان یکی از کتاب‌های عاشقانه مورد علاقه من و یکی از اولین رمان‌هایی است که عشق من به این ژانر را برانگیخت.

یک کتاب عاشقانه شانس دوم مملو از عشق جوان، دلشکستگی، ارتباط نادرست و فریب است که دو عاشق را از هم جدا کرد تا بعد از سال ها با گذشته خود روبرو شوند. قطعاً ارزش این را دارد که به عنوان یکی از بهترین رمان های عاشقانه تمام دوران معرفی شود!

آمازون | Goodreads


Outlander
اثر دایانا گابالدون

عاشقانه تاریخی

یک پرستار رزمی سابق که تازه از جنگ برگشته بود، در ماه عسل دوم با شوهرش دیدار می‌کند، زمانی که از میان دایره‌ای سنگی ایستاده عبور می‌کند.

او به سال 1743 و اسکاتلندی که در اثر جنگ از بین رفته است، به عقب برمی گردد و در آنجا با یک جنگجوی جوان هایلند آشنا می شود.

رابطه بین جیمی و کلر رابطه ای است که من تا به حال خوانده ام.

این یک رابطه آهسته بین دو شریک است که با خود به عنوان یکسان رفتار می کنند و من همیشه از آن قدردانی خواهم کرد.  

این کتاب به طور جدی همه چیز را دارد - از داستانی جذاب گرفته تا ساختن دنیای بزرگ، سفر در زمان و شخصیت های شگفت انگیز. نمی‌توانستم ادامه دهم و کل سریال را بخوانم تا جیمی و کلر بیشتری داشته باشم.

آمازون | Goodreads


ویجر
اثر دایانا گابالدون

عاشقانه تاریخی

کلر فریزر به گذشته سفر کرد و عاشق جیمی فریزر، کوهنورد اسکاتلندی شد. او برای محافظت از فرزند متولد نشده‌اش از ویرانی نبرد کولودن، به زمان خودش بازگشت و فکر می‌کرد که جیمی در جنگ شکست خورده است.

تنها کلر متوجه می شود که جیمی زنده مانده است و بین بازگشت به او و ماندن در کنار دخترشان در دوران خودش دچار اختلاف می شود.

این ممکن است مورد علاقه من از سری Outlander باشد. عشق بین کلر و جیمی یک رابطه عاشقانه برای اعصار گذشته است و دیدار مجدد همانقدر باورنکردنی بود که من امیدوار بودم و بیشتر.

آمازون | Goodreads


قرمز، سفید و آبی سلطنتی
توسط کیسی مک کویستون

Enemies to Lovers Romance, MM Romance

پسر اول الکس کلرمونت دیاز کسی نیست که بیزاری خود را نسبت به شاهزاده هنری پنهان کند، اما وقتی عکس هایی از یک مشاجره در یک عروسی در روزنامه ها منتشر می شود و روابط آمریکا و بریتانیا را تهدید می کند، او با دوستی ساختگی با شاهزاده به عنوان آسیب موافقت می کند. کنترل.

فقط رابطه جعلی منجر به یک رابطه پنهانی می شود که می تواند مبارزات انتخاباتی مجدد مادرش را از مسیر خارج کند و دو ملت را به هم بزند.

من این کتاب را می پرستم و احساس می کنم که سزاوار این همه ستایش است.

این داستان چیزهای زیادی داشت: دشمنانی که کم کم عاشق می شوند، نگاهی صریح به سیاست آمریکا و رقابت های ریاست جمهوری، دوستی های عمیق و دلگرم کننده، و کشمکش های شخصی برای فهمیدن اینکه واقعاً چه کسی هستید، داشتن کسی که واقعا هستید علی رغم ترس یا سختی و تعدیل رویاهای زندگی در این راه.

من صادقانه می توانم به این موضوع ادامه دهم که چرا این کتاب را دوست داشتم. آن را بررسی کنید و سپس کتاب‌های بیشتری مانند قرمز، سفید و آبی سلطنتی بخوانید .

آمازون | گودریدز | بررسی من


حتی فهرست‌های کتاب بیشتری می‌خواهید؟Want even more book lists?

به‌روزرسانی‌های جدیدترین فهرست‌ها و داغ‌ترین دوست‌پسرهای کتاب را از «او کتاب‌های عاشقانه می‌خواند» مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.Get updates on the latest lists and hottest book boyfriends from She Reads Romance Books straight to your inbox.

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید!JOIN NOW!
من با دریافت ایمیل و تبلیغات شخصی موافقت می کنم.I consent to receiving emails and personalized ads.
در سن خود عمل کنید، ایو براون
اثر تالیا هیبرت

مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

حوا براون یک آشغال داغ گواهی شده است. مهم نیست که چقدر برای انجام درست تلاش می کند، به نظر می رسد همه چیز همیشه اشتباه پیش می رود. موردی که او به طور تصادفی با ماشینش به صاحب تخت خواب و صبحانه می زند و دستش می شکند.

جیکوب ممکن است او را برای سمت سرآشپز در طول مصاحبه‌اش رد کرده باشد، اما ایو با کم‌پرستی در کنار او همه جا است که او تلاش می‌کند کمک کند.

طبیعت پر هرج و مرج حوا کاملا برعکس نیاز یعقوب به کنترل همه چیز است، پس چرا او شروع به عادت به بودن و دوست داشتن او کرده است؟

حوا و ژاکوب دو تا از بهترین و متنوع ترین شخصیت های کتاب عاشقانه هستند که مدت هاست خوانده ام و داستان عشق آنها تمام رشته های قلبم را به خود مشغول کرده است!

من به طور جدی همه چیز را در مورد این دو شخصیت که بهترین ها را در یکدیگر می دیدند دوست داشتم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


The Guy on the Right
اثر کیت استوارت

عاشقانه های کالج، مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

تئودور هوسمن ممکن است یکی از گیک های گروه سابق باشد، اما او اکنون یک ستاره راک گروه راهپیمایی است و دختر این رویاها را پیدا کرده است. او به هیچ وجه اجازه نمی دهد هم اتاقی ستاره فوتبالش او را بدزدد یا اجازه دهد مرد سمت راست را دست کم بگیرد.

این کتاب آنقدر برای من ضربه زد که بلافاصله به یکی از مورد علاقه های من تبدیل شد.

از حرکات عاشقانه شیرین آهی کشیدم، با لحظات خنده‌دار زیادش با صدای بلند بخندم، با صحنه‌های اتاق خواب داغ و ذوب شورت‌هایش به خودم علاقه‌مند شدم و در کل باعث شد در این جذابیت متضاد، HEA لین و تئو را دنبال کنم. داستان دوستان جدید برای عاشقان

آمازون | گودریدز | بررسی من


The Guy in the Middle
اثر کیت استوارت

عاشقانه کالج، عاشقانه ورزشی

لنس پرسکات یک تنها و فوتبالیست آرام در Grande U است. او همه چیز را در فصل بزرگسالان خود دارد - برای او و خانواده اش. او فقط انتظار نداشت عاشق هارپر، دختر مربی شود.

من هنوز نمی توانم از فکر کردن به این کتاب دست بکشم و آن را به یک کتاب مورد علاقه مطمئن تبدیل کنم. استوارت واقعاً مرا با نوشته‌های شگفت‌انگیزش می‌کشد، اما این صحنه اوج بین لنس و هارپر بود که تمام رشته‌های قلبم را به خود مشغول کرد و از آن زمان تاکنون بارها و بارها آن را بازخوانی کرده‌ام.

این کتاب را می‌توان به‌صورت مستقل خواند، اما مجموعه‌ای فوق‌العاده را با یکی از بهترین پایان‌نامه‌هایی که تا به حال خوانده‌ام به پایان رساند. این کتاب را بخوان!

آمازون | گودریدز | بررسی من


این را برای بعداً پین کنید:


آتش بس
توسط RL Mathewson

عاشقانه تاریخی، عاشقانه دشمنان عاشقان

الیزابت به دنبال استقلالی است که می تواند در روز تولد بعدی خود داشته باشد، زمانی که مالکیت ارث مادربزرگش را به دست آورد. تنها زمانی برنامه ها تغییر می کند که او توسط کسی جز دشمن دوران کودکی اش رابرت به خطر بیفتد.

هیچ کدام نمی توانند یکدیگر را تحمل کنند و با این حال ممکن است شور و شوق بین آنها فقط به عشق تبدیل شود.

من از تعداد دفعاتی که این کتاب را خوانده ام گم شده ام. عصبانیت دشمنان برای عاشقان بسیار داغ است و شما را متعجب می کند که بعداً بین الیزابت و رابرت چه اتفاقی خواهد افتاد.

این قطعا یکی از بهترین کتاب های عاشقانه ای است که تا کنون نوشته شده است.

آمازون | Goodreads


پسر بد شخصی من
اثر بتانی جیمز

عاشقانه وابسته به عشق شهوانی

نیکول شب ها به اندازه کافی از بچه ها نگهداری کرده است. او می خواهد تجربه کند و تجربه کسب کند و به دنبال فردی است که بتواند او را فاسد کند.

من این را یکی از دست کم گرفته شده ترین کتاب های عاشقانه وابسته به عشق شهوانی می دانم .

این یک کتاب کوتاه و سریع است و من بارها و بارها دوباره خوانده ام. من عاشق این هستم که چگونه نیکول را در حال کشف تمایلات جنسی خود و در نهایت یافتن عشق به نمایش می گذارد.

آمازون | Goodreads


دفترچه یادداشت
نوشته نیکلاس اسپارکس

عاشقانه شانس دوم

نوح و آلی تابستانی را ملاقات کردند که برای همیشه تابستانی بود که هیچ کدام نمی توانستند آن را فراموش کنند. نوح ممکن است در مسیر اشتباه قرار گرفته باشد، اما این باعث نشد که آلی از والدینش سرپیچی کند و هر لحظه را با او بگذراند. اما در نهایت این تفاوت ها و شرایط خارج از کنترل آنها بود که بخشی از آنها را پاره کرد.

سال‌ها بعد، نوح پس از بازگشت از جنگ به خانه، مصمم است به قول خود به آلی عمل کند تا مزارع قدیمی و مزرعه‌ای را که زمانی امیدوار بود خانه‌شان بسازد، بازسازی کند. وقتی آلی که به تازگی نامزد شده است، کار نوح را در روزنامه می بیند، خودش و پسری که زمانی دوستش داشت، به دیدن خانه می رود.

من عاشق این هستم که چگونه داستان در خطوط زمانی مختلف روایت می شود و تاثیرگذارترین پایان را دارد. اگر می خواهید به قدرت عشق ایمان داشته باشید، این داستانی است که باید بخوانید. من واقعاً فیلم را به اندازه کتاب دوست داشتم.

آمازون | Goodreads


پیشنهادی از یک جنتلمن
نوشته جولیا کوین

عاشقانه تاریخی

سوفی بکت هرگز تصور نمی کرد که بتواند مخفیانه وارد توپ بالماسکه لیدی بریگرتون شود. او تمام شب را با بندیکت بریجرتون شیطون می رقصد تا اینکه قبل از تمام شدن شب ناپدید شود.

بندیکت نمی تواند زنی را که در آن شب با او رقصید فراموش کند و مصمم است او را پیدا کند و با او ازدواج کند. اما سپس او با خدمتکار، سوفی، ملاقات می کند و شروع به دوست داشتن او نیز می کند. آیا او شانس خود را در عشق فدا می کند اگر دلش را برای دیگری دنبال کند؟

این بازگویی سیندرلا مورد علاقه من در سریال بریجرتون است. من عاشق این هستم که بندیکت چگونه بین دو زن درگیر است در حالی که او واقعاً یکی است!

تنش خدمتکار بودن او و زیر جایگاه او نیز بر تنش و شیمی شگفت انگیز این داستان می افزاید. آن را بخوانید و سپس فهرست کتاب‌های بیشتر من مانند بریجرتون را بررسی کنید.

آمازون | Goodreads

به صورت سلطنتی توسط اما چیس همسان شد

مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

هانری، شاهزاده وسکو از مسئولیتی که به تازگی بر دوش او گذاشته شده راضی نیست. شاید به همین دلیل است که او به تازگی برای یک برنامه دوستیابی تلویزیونی ثبت نام کرده است.

در حالی که بیست زن زیبا برای جلب توجه او رقابت می کنند، این دختر ساکت در گوشه ای است که توجه او را جلب می کند.

اما چیس نویسنده با استعدادی است و من به سختی درگیر این داستان مخالف بودم.

من سارا را دوست داشتم که ممکن است زن آرامی باشد اما برای هنری ملکه عالی است. پایان این کتاب یکی از بهترین کتاب های عاشقانه سلطنتی است که تا به حال خوانده ام.

آمازون | Goodreads


Beautifully Cruel
توسط JT Geissinger

عاشقانه های مافیایی

من او را تنها به عنوان غریبه‌ای می‌شناختم که وارد رستورانی شد که در آن کار می‌کردم، اما شبی که او مرا از حمله نجات داد، زمانی بود که من واقعاً با این مرد آلفا آشنا شدم. من در آغوش این مرد احساس امنیت می‌کردم، اما نجات من هزینه‌ای داشت.

لیام بلک مرد آلفای کاملی است و با این حال تروی در این یکی برای من یک شخصیت فریبنده بود. من شیمی آنها را دوست داشتم و نمی توانستم آن را کنار بگذارم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


بهشت بی رحم
اثر جی تی گیسینگر

عاشقانه های مافیایی

کیلیان بلک یک رئیس اوباش در بوستون است، اما او واقعاً کیست؟ وقتی با دزدی که از قضا دختر کشنده ترین دشمن اوست، درگیر می شود، دنیای او زیر و رو می شود.

این یک عاشقانه آلفا مردانه عالی بود. کیلیان بلک کسی است که همه دوست پسرهای کتاب باید به دنبال او بسازند. چنین کتاب خوش‌نویسی با خط داستانی متنفر از دوست داشتن تو، من نتوانستم از خواندن دست بکشم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


The Rivals
اثر وی کیلند

دشمنان عاشقان عاشق

خانواده‌های لاک‌وود و استرلینگ سال‌هاست که با هم اختلاف دارند و اکنون که مالکان یک هتل مجلل هستند، این موضوع تغییر نکرده است.

وستون لاک‌وود هرگز نتوانسته تمام دکمه‌های سوفیا استرلینگ را فشار دهد و زیر پوست او قرار بگیرد. مشکل این است که هر بار که آنها دعوا می کنند، او به نوعی زیر دست او می رود.

من یک ضعف قطعی برای دوست پسرهای کتاب کثیف دارم و وستون لاکوود یکی از بهترین هاست. من عاشق کتاب های دشمنان عاشق هستم و این کتاب از همان ابتدا با شیمی شدیدش ناامید نشد.

تنفر بین این شخصیت‌ها باعث شد که همه چیز پشت درهای بسته داغ‌تر شود. یکی از بهترین های کیلند!

آمازون | گودریدز | بررسی من


Fortuity
توسط Jewel E. Ann

عاشقانه های تک والد

گریسلین به دلیل شکستن قلبش توسط سه مرد در زندگی‌اش، در یک ممنوعیت مرد خودخواسته قرار دارد. قلب او با از دست دادن برادرش حتی بیشتر متلاشی می شود و همسرش می میرد و او را به عنوان سرپرست به برادرزاده ده ساله اش گیب واگذار می کند.

او با نقل مکان به خانه ای در ساحل در سن دیگو، همسایه خود، پدر مجرد، ناتانیل را ملاقات می کند که بیش از یک بار قلب خود را شکسته است.

این اولین کتاب Jewel E. Ann من بود و من فوراً مجذوب این شخصیت‌هایی شدم که در گذشته از عشق ویران شده بودند و مطمئن نبودند که آیا هرگز دوباره آن را در آینده خود پیدا خواهند کرد.

همچنین به ندرت می توان کتاب عاشقانه ای را پیدا کرد که در آن یک قهرمان چهل ساله حضور داشته باشد (این هم یک رمان عاشقانه فاصله سنی نیست) که باعث شود من این کتاب و قهرمان را بیشتر دوست داشته باشم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


Bad Boss
اثر استلا ریس

عاشقانه اداری، عاشقانه میلیاردر

جولیان ممکن است یک میلیاردر خودساخته باشد، اما او به سارا سکسی نیاز دارد تا به بستن یک معامله تجاری کمک کند. سارا که شدیداً به شغل نیاز داشت، هرگز انتظار نداشت پیشنهادی را که اولین و تنها یک شب استند او تمدید کرده بود بپذیرد.

نقشی که از او خواسته شده بازی کند بسیار اشتباه است، اما بودن در کنار جولیان بسیار درست است.

Bad Boss من را از همان فصل اول جذب کرد. جولیان و سارا بدون رد و بدل کردن نام، داغ ترین ملاقات را در آسانسور دارند.

Stella Rhys آن را با این سریال خرد می کند!

آمازون | گودریدز | بررسی من


هات هد
توسط استلا ریس

عاشقانه رابطه جعلی، عاشقانه ورزشی

درو یک ستاره سکسی MLB است که نگران است که شغلش به دلیل شهرت داغش در حال شکست است. برای تغییر اوضاع، او پیشنهاد یک رابطه ساختگی را به ایوی، دختری که ناامید از حسادت نامزد سابقش است، می کند.

OMG من این کتاب را خیلی دوست داشتم. مثل، دوست داشتم، دوست داشتم، آنقدر دوستش داشتم که بیشتر شب را بیدار می ماندم و روز بعد از خانواده ام ناپدید می شدم زیرا باید آن را تمام می کردم.

این به طور جدی برای من عاشقانه عالی بود. دو شخصیت قوی، انبوهی از حرارت و شیمی و یک خط داستانی عالی بدون درام بی مورد. من کاملاً درو و ایوی را دوست داشتم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


Rock Bottom Girl
اثر لوسی اسکور

عاشقانه شهر کوچک، عاشقانه رابطه جعلی

مارلی بیکار است و از کار افتاده است، بنابراین او به خانه به خانه والدینش نقل مکان کرد، به شهر کوچکی که می خواست پشت سر بگذارد. برای تلاش برای بازگرداندن زندگی خود به مسیر، او به طور موقت شغل معلمی را انتخاب کرده و اکنون مربی تیم فوتبال دختران است.

او که نمی‌داند چه کار می‌کند، با یک رابطه ساختگی با پسر بد سابق سال‌های نوجوانی‌اش موافقت می‌کند که به او یاد می‌دهد چگونه مربیگری کند در ازای اینکه او به او نحوه برقراری رابطه را آموزش دهد.

این کتاب عاشقانه در لیست علاقه مندی های من قرار گرفت زیرا من قهرمان قهرمان را دوست داشتم. من عاشق رمان‌های عاشقانه با قهرمان‌های مسن‌تر هستم و همه چیز درباره داستان مارلی و جایی که او در زندگی بود را دوست داشتم.

علاوه بر مارلی که فقط سعی می کند هدف خود را در زندگی پیدا کند، یک دوست پسر جعلی عالی، شوخی های خنده دار و یک داستان خارق العاده خواهید داشت.

یک کتاب جامع و عالی که آن را به یکی از بهترین کتاب های عاشقانه تبدیل کرده است که مطمئناً ارزش خواندن را دارد!

آمازون | گودریدز | بررسی من

افشا شده توسط کریستن کالیهان

راک استار، دوستان به عاشقان عاشقانه

رای، نوازنده بیس گروه Kill John، بزرگترین گروه راک جهان، و برنا، تبلیغ کننده او، مانند نفت و آب هستند. اما وقتی چیزی را می شنود که نباید بشنود همه چیز تغییر می کند: اعترافی که در لحظه ضعف انجام می شود.

حالا مردی که برنا خیلی سعی کرد نادیده بگیرد، بزرگترین وسوسه را به او ارائه می کند - او.

من عاشق کتاب های عاشقانه دوستان تا عاشقان هستم زیرا تاریخچه بین شخصیت ها اغلب به شیمی شدید منجر می شود.

رایلند و برنا سال‌ها است که یکدیگر را می‌شناسند، اما بیشتر شبیه دوستانی بوده‌اند که با یکدیگر دشمنی می‌کنند و این قطعاً لحظات با هم را داغ کرده است.

نوشته‌های کالیهان نیز فوق‌العاده است که می‌تواند من را در یک لحظه ذوب کنم و لحظه‌ی بعد گریه کنم. من فقط این دو شخصیت و این کتاب را دوست داشتم!

آمازون | Goodreads


افرادی که در تعطیلات ملاقات می کنیم
اثر امیلی هنری

دوستان به عاشقان عاشقانه

الکس و پاپی از سال‌ها پیش که سال‌ها پیش یک ماشین سرنوشت‌ساز از دانشگاه در خانه مشترک شدند، بهترین دوستان بوده‌اند. علیرغم اینکه کاملاً متضاد هستند و دور از هم زندگی می کنند، هر تابستان آنها یک هفته با هم تعطیلات می گذرانند تا دو سال پیش که همه چیز خراب شد.

پاپی که از آن زمان صحبت نکرده است، متوجه می شود که باید همه چیز را اصلاح کند و از الکس می خواهد که یک تعطیلات دیگر با او بگذارد تا بتوانند همه چیز را روی میز بگذارند و درست کنند.

این کتاب باعث شد تا یک عمر طرفدار امیلی هنری باشم. نوشته های او بسیار عالی بود، از همان ابتدا من را کاملا جذب کرد و من را به صفحه و این شخصیت ها چسباند. من عاشق تماشای الکس و پاپی بودم که علیرغم اینکه کاملاً متضاد یکدیگر هستند، عاشق یکدیگر می شوند.

این کتاب‌هایی هستند که به من احساس می‌کنند که جایگاهی را در این فهرست به دست می‌آورند و این کتاب باعث شد که چشم‌هایم را از بین ببرم. من همچنان می خواستم سریعتر بخوانم تا به آن تابستان سرنوشت ساز برسم که همه چیز را برای آنها تغییر داد و با این حال می خواستم سرعتم را کم کنم تا این کتاب هرگز تمام نشود.

این رمان در جوایز انتخاب گودریدز 2021 به عنوان بهترین رمان عاشقانه انتخاب شد و بسیار شایسته این عنوان است!

آمازون | Goodreads


The Dugout
اثر مگان کوین

عاشقانه کالج، عاشقانه بیسبال

کارسون در حال نقاهت از مصدومیتی است که ممکن است فصل بزرگسالی و شانس او ​​را در درفت از مسیر خارج کند. تنها امید او نجواگر بیسبال است - دختری در دانشگاه که ممکن است بیش از او درباره بیسبال بداند.

او حتی ممکن است بیشتر از مادر پری او شود.

این کتاب به طور جدی همه چیز را دارد. شوخی‌های شوخ‌آمیز کوین بی‌نظیر است و باعث می‌شود در تمام مدت بخندم، به‌علاوه بهترین بازیگرانی از شخصیت‌هایی را دارد که نمی‌توانی از آنها غافل شویم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


ترکیب
توسط مگان کوین

عاشقانه بیسبال

Dottie فقط مقدار زیادی پول به خیریه من - The Lineup - اهدا کرد تا با من در یک قرار برنده شود، اما من حقیقت را می دانم. او مخفیانه به من علاقه داشت و اکنون می دانم که فقط می خواهم با این دانش کار کنم.

جیسون اورسون یکی از دوست پسرهای کتاب مورد علاقه من در تمام دوران است، اگر کتاب مورد علاقه تمام دوران نباشد و این چیزی است که می گوید!

من همه پسرهای بیسبال کوین را دوست داشتم اما جیسون یکی از مورد علاقه های من است. من عاشق شوخ طبعی او و ارتباطش با داتی بودم.

آمازون | گودریدز | بررسی من


پس از سقوط
توسط ملانی هارلو

مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

مارگو برای انجام روابط عمومی برای یک مزرعه خانوادگی استخدام شده است، اما وقتی صحبت از جک می شود که نمی خواهد با ایده های او کاری نداشته باشد، با مخالفت های زیادی روبرو می شود. یا او؟

خدای من، آیا من این کشاورز را دوست دارم؟ این کتاب عاشقانه دیگری است که می توانم بارها و بارها آن را دوباره بخوانم.

وقتی صحبت از مارگوت، خود واقعی‌اش می‌شود، جک را دوست داشتم، و علی‌رغم اینکه متضاد هستند، برای یکدیگر بسیار عالی هستند. تمام رشته های قلبم را به خود جذب کرد.

آمازون | Goodreads
آمازون | Goodreads


بیگانه زیبا
اثر کریستینا لورن

عاشقانه وابسته به عشق شهوانی

سارا برای فرار از خیانتکار سابق خود به نیویورک نقل مکان می کند و یک شب در یک باشگاه با مکس ملاقات می کند.

یک شب با غریبه زیبای او کافی نیست و آن دو شروع می کنند به مکان هایی در اطراف شهر که هر کسی می تواند آنها را بگیرد. فقط آنها ممکن است در نهایت عاشق عشق شوند اگر مراقب نباشند.

کریستینا لورن مرا با این کتاب کشت. من کل سریال Beautiful را دوست داشتم اما این یکی از محبوب ترین من است.

مکس و سارا زوج شگفت انگیزی هستند. من دوست داشتم که چگونه آنها به یکدیگر فشار می آوردند و در عین حال کاملاً با یکدیگر تناسب داشتند. من هرگز نمی خواستم این کتاب تمام شود.

آمازون | Goodreads


عاشقانه دوک
اثر تسا دره

عاشقانه تاریخی

ایزی ممکن است با داستان های عاشقانه عشق بزرگ شده باشد، اما مدت هاست که از یافتن عشق و عاشقی برای خود دست کشیده است. در حالی که به سختی سقفی بالای سرش دارد، متوجه می شود که قلعه ای ویران را به ارث برده است که اتفاقاً یک دوک قبلاً در آن زندگی می کند.

من عاشق عاشقانه های تاریخی با قهرمانان قوی و قهرمانان شکنجه شده هستم!

این اولین کتاب Tessa Dare من بود و او مرا جذب کرد! مطمئن نیستم که در این کتاب چه کسی را بیشتر دوست داشتم، اما همه جا عالی بود.

آمازون | گودریدز | بررسی من


استقامت
اثر امی داوز

عاشقانه ورزشی، عاشقانه رابطه جعلی

تانر هریس به عنوان فوتبالیستی شناخته می‌شود که در اطراف لندن در حال بازی کردن است، اما وقتی با شلوار پاپاراتزی گرفتار می‌شود، متوجه می‌شود که باید راهش را تغییر دهد.

دکتر بل رایان نمی تواند باور کند که او در یک عکس پاپاراتزی با تانر زمانی که او فقط چمن را جمع می کرد گرفتار شد، اما با شهرت هر دوی آنها در خط، آنها تصمیم گرفتند وانمود کنند که یک زوج هستند. خنده دار به نظر می رسد آنها نمی توانند دست خود را در حالی که تظاهر می کنند نگه دارند.

تانر هریس شاید یکی از دوست‌پسرترین دوست‌پسرهای کتابی باشد که تا به حال خوانده‌ام. او آنقدر خنده دار و دوست داشتنی است که من در این کتاب از او سیر نمی شوم.

این یک رابطه عاشقانه جعلی کامل با شیمی بود که از جدول خارج شد.

آمازون | Goodreads


گله
اثر کیت استوارت

عاشقانه شهر کوچک

سیسلیا بیمار شد. او به عشق رمانتیک اعتقاد داشت و به دنبال مردی شایسته می گشت که دلش را به او بسپارد. اما سالی بود که او مجبور شد در تریپل فالز بگذراند تا ارث خود را از پدر غایبش به دست آورد که واقعاً بهای بیماری خود را آموخت.

کیت استوارت با این دوئت که به یک سه گانه تبدیل شد، قلبم را کاملاً چنگ زد و باعث شد همه حس ها را داشته باشد. این کتاب‌ها نه تنها به قدری شیوا نوشته شده بودند، بلکه او واقعاً مرا به فکر کردن و زیر سوال بردن خیلی چیزها واداشت.

زمانی را دوست دارم که یک نویسنده بتواند من را به تفکر درباره جهان بینی وادار کند و در عین حال عاشقانه ای همه جانبه به من بدهد.

آمازون | گودریدز | بررسی من


Exodus
اثر کیت استوارت

دشمنان عاشقان عاشق

این کتاب ادامه گله در این مجموعه حماسی است. زمان آن رسیده است که سیسلیا با عواقب بیماری خود روبرو شود. تاثیر سالی که او در تریپل فالز گذراند.

سالی که او را برای همیشه تغییر داد. او برگشته تا با سرنوشت خود صلح کند و هر پایانی که ممکن است باشد را بپذیرد.

من نتوانستم این کتاب را زمین بگذارم.

وقتی نوبت به خواندن کتاب‌های عاشقانه‌ای می‌رسد که شما را درگیر می‌کند، احساس می‌کند و فقط از قلبتان بیرون می‌زند، متوجه شدم که من یک معتاد هستم.

من پس از خواندن آن کتاب خماری داشتم. کیت استوارت دوباره می کشد.

آمازون | گودریدز | بررسی من


خط پایان
اثر کیت استوارت

عاشقانه شانس دوم

زندگی من پر از راز بوده است و زندگی برای یک هدف است - انتقام. برای انجام انتقام من مجبور شدم قلبم را انکار کنم - تا او. ما با هم منفجر شدیم اما هر دو تاوانش را پرداختیم.

من از تلاش برای زندگی بدون او دست کشیده ام، بنابراین اکنون بازگشته ام تا یک بار دیگر او را ادعا کنم و امیدوارم که گذشته من در نهایت به هر دوی ما نرسد.

چیزی که قرار بود پایانی طولانی باشد به رمان سومی تبدیل شد که بهترین هدیه ای است که استوارت می توانست پس از یک دوئت باورنکردنی بدهد.

وقتی کتابی به شما شخصیت‌هایی می‌دهد که نمی‌توانید فراموش کنید و خط داستانی بسیار شگفت‌انگیز، شایسته است که یکی از بهترین کتاب‌های عاشقانه تاریخ نامیده شود.

آمازون | گودریدز | بررسی من
آمازون | گودریدز | بررسی من


Melt for You
توسط JT Geissinger

عاشقانه مربی رابطه

جولن ناامید است که مورد توجه رئیس و مدیرعاملش قرار بگیرد، اما او فقط با جمعیت ترکیب می شود.

وقتی با همسایه جدیدش، کامرون مک گرگور، یک کاپیتان راگبی خالکوبی شده و جذاب آشنا می شود، پلی بوی به او پیشنهاد می کند که چگونه میل را برانگیزد و توجه رئیسش را جلب کند.

اسکاتلندی داغ ؟ بررسی. عاشقانه مربی روابط عالی؟ بررسی. نوشتن فوق العاده با شخصیت های شگفت انگیز؟ بررسی.

من از ارتباط بین کامرون و جوئلن و اینکه چگونه او را وادار می کند تا او را همان طور که واقعاً هست ببیند، دوست داشتم. خواندن آن ضروری است!

آمازون | Goodreads

پشتیبانی شده توسط اما چیس

عاشقانه سوزاندن آهسته

جیک شهرت خود را به عنوان یک وکیل مدافع سرد و سرد دوست دارد، بنابراین نمی تواند بفهمد که چگونه توسط چلسی مک کواید و شش خواهرزاده و برادرزاده یتیمش غرق شد.

به طور جدی، اما چیس چگونه این کار را انجام می دهد؟ او چنین داستان های جذابی را با بهترین شخصیت ها و بهترین دوست پسرهای کتاب می نویسد.

این کتاب عاشقانه‌ای پویا و آهسته را فشار می‌دهد . گاهی اوقات بچه ها می توانند از یک عاشقانه برای من کم کنند، اما این یکی عالی و یک داستان فوق العاده بود.

آمازون | Goodreads


او
توسط سارینا بوون و ال کندی

MM عاشقانه، دوستان به عاشقان عاشقانه

جیمی هرگز نفهمید چرا نزدیکترین دوستش را چهار سال پیش از دست داد. ممکن است یک شب در کمپ هاکی اوضاع کمی گرم و سنگین شده باشد، اما او هنوز در ضرر است.

حالا او به عنوان مربی با دوست سابقش به کمپ هاکی بازگشته است و قرار است پاسخ ها و شاید چیزهای دیگر را دریافت کند.

اگر تا به حال یک کتاب عاشقانه MM برای خواندن وجود دارد، این همان است. فکر می کنم اولین مورد من بود و هنوز هم محبوب ترین است.

این فقط یک داستان باورنکردنی از دوستان به عاشقان با نوشته ای شگفت انگیز است. من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم.

آمازون | Goodreads


ما
اثر سارینا بوون و ال کندی

MM عاشقانه، عاشقانه هاکی

این ادامه اوست، و به این می پردازد که چگونه جیمی و رایان می توانند رابطه خود را در طول فصل هاکی NHL رایان حفظ کنند.

من این کتاب را به اندازه کتاب اول دوست داشتم. من همیشه بیشتر از جیمی و رایان می خواهم. چنین کتاب و داستان عشق باورنکردنی.

آمازون | Goodreads


توپ
ویران شده توسط P. Dangelico

عاشقانه سوزاندن آهسته

زندگی Cam DeSantis درهم و برهم است، بنابراین او چاره‌ای ندارد جز اینکه شغلی را که از سوی مدافع غیرقابل تحمل NFL پیشنهاد می‌شود به عهده بگیرد تا پرستار برادرزاده‌اش باشد.

تنها تمرکز کالوین شاو برنده شدن در یک سوپر بول است، اما متأسفانه زنی که اکنون در خانه او زندگی می‌کند ثابت می‌کند که حواس او را پرت می‌کند.

من این عاشقانه آهسته سوختن را بلعیدم اما کل سریال قلبم را تسخیر کرد. من مدافع کناره‌گیری را دوست داشتم که قلباً سخت به نظر می‌رسید تا بتواند همتای خود را با Cam پیدا کند.

اگر عاشقانه های آهسته رایت مرم شما هستند، این یکی را دوست خواهید داشت.

آمازون | Goodreads


پتک
توسط پی.دانجلیکو

عاشقانه سوزاندن آهسته

امبر ممکن است این بار از مرز عبور کرده باشد، زیرا تقریباً به خاطر آتش زدن خانه سابقش دستگیر شده است. ایتن نمی تواند باور کند که باید امبر را از زندان بیرون می آورد. او وکیل بازیکنان فوتبال است، نه بازیگران زن دیوانه.

فقط اکنون او مجبور است زیر سقف او زندگی کند و گرمای بین آنها ممکن است خانه را بسوزاند.

یکی دیگر از عاشقانه های آهسته سوزاندن خارق العاده از Dangelico که باید بخوانید! آمبر و اتان ممکن است متضاد یکدیگر باشند اما دقیقاً همان چیزی هستند که دیگری به آن نیاز دارد.

آمازون | Goodreads


بولدوزر
توسط P. Dangelico

عاشقانه سوزاندن آهسته

گرانت هندریکس ممکن است چهار بار به عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال انتخاب شود، اما مصدومیت اخیر کمر او را تهدید می کند که به دوران حرفه ای او پایان دهد.

سعی می‌کند سرش را صاف کند، او به خانه ساحلی هم تیمی‌اش فرار می‌کند تا یک زن و پسرش را پیدا کند که قبلاً در آنجا زندگی می‌کنند.

آره! یک قهرمان عبوس! آه که چقدر گرانت را دوست داشتم و چقدر برای پسر آماندا شیرین بود. عاشقانه کامل آرام سوزی که نتونستم ازش سیر بشم.

آمازون | Goodreads


Wicked Sexy
اثر جی تی گیسینگر

تعلیق عاشقانه

هنگامی که یکی از مشتریان امنیتی خصوصی کانر توسط یک مجرم سایبری تهدید می شود، از تابیتا وست، یکی از بهترین هکرهای جهان کمک می گیرد.

او پیشنهاد او را رد می‌کند، اما وقتی متوجه می‌شود که مجرم سایبری فردی از گذشته اوست، آنها خود را در تعقیب یک دشمن مشترک می‌بینند و در این روند عاشق یکدیگر می‌شوند.

من عاشق تابیتا وست هستم. او قهرمان فوق العاده ای است و با کانر همخوانی کاملی دارد. من از رفت و آمدشان که تنش باورنکردنی ایجاد می کرد، تحسین می کردم .

من همچنین از تعلیق جزئی در این داستان بسیار خوشم آمد و آن را به یکی از محبوب ترین کتاب های عاشقانه من تبدیل کرد!

آمازون | Goodreads


طرح بازی
اثر کریستن کالیهان

عاشقانه فوتبال، عاشقانه باکره

مرکز NFL ایتان دکستر متوجه می شود که فیونا مکنزی هرگز او را به عنوان بهترین دوست برادر شوهرش ندیده است، اما یک شرط بندی می تواند به طرز شگفت انگیزی این را تغییر دهد. فی مطمئن نیست که از اتان چه تصمیمی بگیرد.

اگر شایعات درست باشد، او باکره است اما مرد او را تا زانو ضعیف رها می کند.

این یکی از محبوب ترین کتاب های عاشقانه فوتبال من است. اتان خیلی آدم عجیبی است.

من عاشق این بودم که چگونه این دو باید از راه دور و تبلیغاتی کار کنند تا به نتیجه برسد.

آمازون | Goodreads


نوعی شاد
اثر ملانی هارلو

عاشقانه معاصر

اسکایلار نیکسون به زادگاهش بازگشته است و به سختی همکلاسی سابق خود، سباستین پرایس را می شناسد. آن بچه بی دست و پا که همه او را انتخاب می کردند اکنون این وکیل فوق العاده داغ است.

در حالی که سباستین همیشه به ملکه زیبایی سابق علاقه داشت، او می داند که OCD او برای او یک معامله شکسته خواهد بود و سعی می کند فاصله خود را حفظ کند اما عشق برنامه های دیگری دارد.

من نمی توانم به اندازه کافی ستایش ملانی هارلو را برای آنچه که در این کتاب عاشقانه ساخته است بخوانم. او چنین کتاب شگفت انگیزی می نویسد که چنین نگاه واقعی به OCD می دهد و در عین حال داستان عاشقانه زیبایی را به هم می زند تا نشان دهد که عشق هیچ تبعیضی علیه هیچ مشکلی برای سلامت روان قائل نیست .

اسکایلار یک قهرمان دوست داشتنی بود اما سباستین در این یکی کاملاً نمایش را می دزدد. من کاملاً اعتماد، شیمی و خوشبختی آنها را دوست داشتم.

آمازون | Goodreads


Flatshare
نوشته بث اولری

عاشقانه معاصر

تیفی مور به یک آپارتمان ارزان نیاز دارد و لئون تومی به پول نقد نیاز دارد تا وضعیت زندگی جدید آنها عالی تر از این نباشد. هر دو در یک آپارتمان یک تخته مشترک خواهند بود که در آن لئون در طول روز می‌خوابد در حالی که تیفی در روز سر کار است، و او در آن آپارتمان شب‌ها را اشغال می‌کند.

با دوست پسرهای سابق وسواسی، مشتریان خواستار و برادران به اشتباه زندانی، آیا حتی ممکن است دو نفر با هم دوست شوند در حالی که حتی هرگز یکدیگر را ندیده اند؟ آیا آنها حتی می توانند عاشق شوند؟

این کتاب دارای خط داستانی منحصر به فردی است و یکی از بزرگترین رمان های آرام سوزی است که من تا به حال خوانده ام.

خواندن آن بسیار متفاوت از دیگر کتاب‌های عاشقانه بود که از یک خط داستانی قابل پیش‌بینی پیروی می‌کنند، جایی که شما واقعاً از رویدادهایی که رخ می‌دهند غافلگیر نمی‌شوید و می‌توانید ببینید به کجا می‌رود و شخصیت‌ها قرار است چه کنند.

من با خوشحالی با این کتاب و این شخصیت های شگفت انگیز همراه شدم. خواندن آن ضروری است!

آمازون | گودریدز | بررسی من


لبه هرگز
اثر JA Redmerski

عاشقانه معاصر

کمرین تنها با یک کیف پول، یک تلفن همراه و یک کیف کوچک، بدون هیچ هدف و هدفی جز برای یافتن خود، سوار اتوبوس گری هاند می شود.

چیزی که او پیدا می کند پسری به نام اندرو پریش است، کسی که چندان متفاوت از او نیست و اسرار تاریک خود را در خود پنهان می کند.

در حالی که کامرین عهد کرده بود که دیگر هرگز عاشق نشود، او نمی تواند اجازه دهد اندرو وارد شود. اما آیا اسرار او در نهایت آنها را از بین می برد؟

آیا می توانید عشق را در اتوبوس Greyhound بیابید؟ این کتاب با نگاهی به عشق جوان و قدرتی که عشق برای تغییر زندگی شما دارد کاملاً مجذوب کننده بود.

تا پایان این کتاب قلبم در گلویم بود اما خیلی ارزشش را داشت!

آمازون | Goodreads


من کارت
سارینا بوون و تانیا ابی

دشمنان عاشقان عاشق

اش نمی تواند رقیب متکبر خود برات را تحمل کند، پسر مهمانی که لباس های زیبا می پوشد و اعصاب آخرش را به هم می ریزد. اما یک روز صحبت های آشغال آنها به او منجر می شود که در مقابل او، در انباری، زانو بزند.

برات یک چیز را می داند و آن این است که آش قرار است او باشد. او می‌گوید ما هرگز نمی‌توانیم یک چیز باشیم، اما من می‌دانم که این فقط زمان است که او را خسته کنم و او را مال خودم کنم.

این کتاب یک کمدی عاشقانه و سرگرم کننده با تمام تنش های داستان دشمنان بزرگ بود که در آن به همان اندازه که اش با جاذبه اش مبارزه می کند، نمی توان منکر شیمی او با برات شد.

خواندن این دو در برابر یکدیگر بسیار عالی بود.

آمازون | Goodreads


Egomaniac
اثر وی کیلند

مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

شبی که امری با درو ملاقات کرد، او به صورت مخفیانه وارد دفتر جدیدش شد، فقط او مزاحم واقعی بود و درو سرنشین واقعی. درو با دلسوزی به او موافقت می‌کند که به امری اجازه دهد فضای کاری خود را به اشتراک بگذارد، اما این دو نمی‌توانند در نگرش خود به عشق و روابط متضاد باشند.

او یک وکیل طلاق است و او به مردم کمک می کند تا روابط خود را ترمیم کنند. آیا تفاوت های آنها برای جذابیت فزاینده آنها بسیار زیاد خواهد بود یا در پایان عشق حاکم خواهد شد؟

هیچ چیز داغتر از مردی نیست که اینقدر در عشق سوخته باشد که زنی او را به زانو درآورده و نمی تواند به او بیفتد. من عاشق شوخی بین این دو کارمند اداری بودم که در مورد عشق و روابط دیدگاه های متفاوتی داشتند.

داستان آن‌ها ثابت می‌کند که شما فقط باید همتای خود را پیدا کنید، وقتی صحبت از زندگی شاد و تا آخر عمر می‌شود. یکی از بهترین های کیلند!

آمازون | Goodreads
آمازون | Goodreads


ازدواج برای یک
اثر الا میز

ازدواج راحت عاشقانه

اولین باری که رز با جک ملاقات کرد، او خواستگاری کرد و او پذیرفت. او نمی تواند باور کند که ازدواج او را برای یک ترتیب تجاری راحت پذیرفته است، اما او واقعاً چاره ای نداشت.

حالا او در خانه ای با مردی که نمی شناسد شریک می شود و با این حال می بیند که به همان اندازه عاشق او شده است.

من یک طرفدار مطلق عاشقانه های آهسته سوخته هستم وقتی که درست انجام شود و Maise با این یکی درست انجام می دهد.

رز و جک کاملاً غریبه بودند و با این حال تعامل آنها به چیزی خارق العاده تبدیل شد.

این کتاب کاملاً سزاوار این بود که به عنوان یکی از فینالیست‌های جوایز انتخاب Goodreads 2019 برای بهترین رمان عاشقانه شناخته شود!

آمازون | Goodreads


پایین جاده لندن
اثر سامانتا یانگ

عاشقانه معاصر

مراقبت از خانواده‌اش، به‌ویژه برادر کوچک‌ترش، کول، همیشه بر عهده یوهانا بوده است.

از آنجایی که پدر غایب و مادر بی فایده اش در تصویر نیستند، یوهانا باید قبل از هر چیز به برادرش فکر کند، از جمله مردانی که برای قرار ملاقات انتخاب می کند. این تا زمانی است که او با کامرون ملاقات می کند.

کامرون متصدی بار جدید در باری است که در آن کار می کند و اکنون به آپارتمان زیر آپارتمان او نقل مکان کرده است. به زودی او نیز راه خود را به قلب او منتقل کرد.

سامانتا یانگ نویسنده فوق‌العاده‌ای است و من عاشق قهرمانی هستم که در این اثر نوشته است.

شما در ابتدا می توانید یوهانا را به عنوان یک جوینده طلا بچسبانید، اما این زن قدرت و قلب زیادی دارد. این فقط یک داستان فوق العاده همه جانبه با شخصیت هایی بود که سزاوار یک پایان خوش بودند.

آمازون | Goodreads


کاری که من برای دوک انجام دادم
نوشته جولی آن لانگ

عاشقانه تاریخی

هنگامی که دوک فالکونبریج عبور می کند، او تصمیم می گیرد تا انتقام خود را با اغوا کردن خواهر کسی که از او عبور کرده است، بگیرد. او فقط پیش بینی نمی کرد که عاشق او، شوخ طبعی و اشتیاق او شود.

من دوست دارم مردی در یک کتاب عاشقانه کاملاً با یک زن دلبسته شود، به خصوص وقتی این آخرین چیزی است که او انتظار داشت یا می خواست. Genevieve قهرمان بسیار قدرتمندی بود و من اسکندر را می ستودم.

آمازون | Goodreads


The Player and the Pixie
اثر LH Cosway و Penny Reid

عاشقانه ورزشی، عاشقانه مربی رابطه

شان کسیدی ممکن است به عنوان یکی از بهترین بازیکنان راگبی که زنی را زیر پایش می‌افتد، شهرت داشته باشد، به همین دلیل است که لوسی فیتزپاتریک از این که متوجه می‌شود او واقعاً یک زباله در گونی است، شگفت‌زده می‌شود.

این هوشمندانه ترین حرکت او نبود که با هم تیمی و دشمن برادرش به رختخواب افتاد، اما اکنون او موافقت می کند که یکی دو چیز را به او نشان دهد تا مهارت هایش در اتاق خواب را بهبود بخشد.

OMG من این کتاب را دوست داشتم. شان یکی از دوست پسرهای کتاب مورد علاقه من است، زیرا این مرد بسیار بیشتر از تصویری است که او در بیرون به تصویر می کشد.

من همچنین دوست داشتم که چگونه این کتاب جدول‌ها را تغییر داد و قهرمان را تبدیل به کسی کرد که در اتاق خواب به مربی روابط و راهنمایی نیاز دارد. این خواندن شگفت انگیز بود!

آمازون | Goodreads


Six of Hearts
اثر LH Cosway

عاشقانه معاصر

جی فیلدز یک توهم گرا، یک فریبکار است. او در نهایت نقشه خود را برای انتقام عملی می کند و همه چیز برای اوست. او فقط باید حواسش به پایان بازی باشد حتی اگر او در هر مرحله او را وسوسه کند.

کازوی جذاب ترین شخصیت ها و بدیع ترین داستان ها را می نویسد و من آنها را دوست دارم. کمی تعلیق و دسیسه در این داستان فریبنده وجود داشت که من را از کلمه رفتن باز داشت.

من دوست داشتم که مطمئن نبودم این یکی چگونه آشکار می شود. فوق العاده بود و ارزش خوندن داره

آمازون | Goodreads


رانندگی
توسط کیت استوارت

عاشقانه ستاره راک، عاشقانه مثلث عشق

استلا در حال رانندگی به سمت خانه است، و به یک لیست پخش گوش می دهد و سال هایی را که به این نقطه منتهی شده و برای مردی که با ماشین به خانه می رود، بازگو می کند.

کیت استوارت با کتاب های شگفت انگیزت با من چه می کنی؟

این کتاب به طور جدی من را از پیش درآمد جذب کرد و تا زمانی که نمی دانستم این عاشقانه مثلث عشقی چگونه به پایان می رسد، رها نمی کرد. خیلی گیرا بود، خیلی تکان دهنده و آه قلبم همه حس ها را داشت. کمال!

آمازون | گودریدز | بررسی من


نئاندرتال
با انسان ازدواج می کند نوشته پنی رید

عاشقانه معاصر

کوین سالیوان آماده است تا پس از پنج ماه آشنایی با جنین خواستگاری کند و با او ازدواج کند. اما جانی، با کمال تعجب، تمام بسته عروسی را می‌خواهد - ملاقات والدین، جشن مجردی.

آیا کوین به روز عروسی خواهد رسید یا فولد؟

من عاشق کوین و جانی در Neanderthal Seeks Human شدم و این دنباله عالی برای به دست آوردن بیشتر از این شخصیت های دوست داشتنی بود.

من نمی توانستم از نیاز کوین به کنترل و دمدمی بودن جانی به علاوه کل گروه از سری بافندگی در شهر سیر شوم!

آمازون | Goodreads


عشق هک
شده توسط پنی رید

عاشقانه معاصر

ساندرا یک روانشناس با استعداد است اما این به زندگی دوستی او کمکی نکرده است. به نظر می رسد همه قرارهای او با بازی او در درمانگر و گریه های او به همین منوال تمام می شود. خسته از همان آهنگ و رقصی که در یک شب با پیشخدمتی که همیشه چشم او را به خود جلب کرده است می دهد.

الکس ممکن است جوانتر و با تجربه کمتر از ساندرا باشد، اما او نمی خواهد به او اجازه دهد او را روانکاوی کند، مهم نیست که چقدر او را دوست دارد.

من عاشق کتاب های رید برای داستان سرایی شگفت انگیز و شخصیت های منحصر به فردش هستم. الکس بر خلاف هر قهرمانی است که قبلاً خوانده ام و من از تناسب او و ساندرا خوشم آمد.

این عاشقانه شکاف سنی معمولی شما نیست، بلکه خیلی بیشتر است.

آمازون | Goodreads


دوستیابی
توسط پنی رید

عاشقانه سوزاندن آهسته

ماری پس از آخرین شکست خود از قرار ملاقات آنلاین منصرف شد و متوجه شد که فاجعه قرار ملاقات او همسایه همسایه دوستش است. مت دانشمندی است که به دنبال جمع‌آوری داده‌ها برای پروژه هوش مصنوعی خود است و به طور تصادفی ماری را در تیراندازی گرفتار کرد.

اما شاید این دو اکنون بتوانند با هم کار کنند تا معنای یافتن شریک زندگی عالی را تعیین کنند.

پنی رید به خاطر نوشتن عاشقانه های هوشمند شناخته شده است و در این یکی کاملاً موفق شد!

من ماری را می‌پرستیدم - خبرنگار باهوش و تحقیقی، اما مت را می‌پرستیدم که قهرمان شکنجه‌شده‌ای بود که فقط می‌خواستم به صفحه‌ها شیرجه بزنم و در آغوش بگیرم. کاوش‌های آن‌ها در مورد آنچه مردم در شریک زندگی می‌خواهند نیز خواندن آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده بود.

آمازون | Goodreads


اعتیاد شیرین
اثر جی. دانیلز

عاشقانه معاصر

دیلن اسپارکس در حال شرکت در مراسم عروسی دوست پسر سابقش است که چشم سکسی ترین مردی را که تا به حال دیده به خود جلب می کند.

نکته بعدی که می دانید قبل از اینکه دیلن فرار کند، آن دو در حمام به آن ضربه می زنند. او تماماً دنبال این است که همه چیز را عادی نگه دارد، اما یک بار برای ریس کافی نبود و او نمی خواهد او را رها کند.

در مورد یک عاشقانه داغ و بخار صحبت کنید! من عاشق ملاقات ریس و دیلن در عروسی بودم و از آنجا بهتر و بهتر شد.

داشتن یک قهرمان تعقیب و گریز به دنبال یک قهرمان قوی و شیمی آنها بسیار، بسیار داغ بود، با طراوت است!

آمازون | Goodreads


وسواس شیرین
اثر جی. دانیلز

عاشقانه معاصر

بروک ویکس دوست دارد اوقات خوشی داشته باشد و وقتی میسون کینگ را در آن سوی خیابان می بیند، می داند که باید او را داشته باشد. میسون می‌خواهد بروک را به عقب برگرداند، اما او نمی‌خواهد به یک بازی سریع رضایت دهد - مرد همه چیز را می‌خواهد و او آن را با بروک می‌خواهد.

این کتاب هم واقعاً داغ بود و هم واقعاً تأثیرگذار. بروک خیلی خجالتی بود که با میسون چیزی جدی داشته باشد اما با او بسیار شیرین و بی امان بود.

من این دو را می‌پرستیدم و از همان ابتدا به دنبال آن‌ها بودم.

آمازون | Goodreads


The Gravity of Us
اثر Brittainy C. Cherry

مخالفت ها عاشقانه را جذب می کنند

گراهام راسل و لوسی نمی توانستند بیشتر متضاد یکدیگر باشند. گراهام نویسنده ای کم حرف و بی احساس است در حالی که لوسی به همان اندازه که می آیند بی خیال است.

وقتی زندگی آنها را در غیر محتمل ترین موقعیت ها کنار هم قرار می دهد، آنها نمی توانند از عاشق شدنشان جلوگیری کنند.

گیلاس با این رمانی که تمام ریسمان های قلبم را درگیر کرد و اشکم درآورد شگفت زده ام کرد.

عمق احساسات در این رمان شگفت انگیز بود و این دو زوجی خواهند بود که به زودی فراموش نخواهم کرد.

آمازون | Goodreads


پادشاهی رویاها
اثر جودیت مک‌نات

عاشقانه تاریخی

زن سرسخت اسکاتلندی، جنیفر مریک، توسط The Wolf، جنگجوی خشمگین انگلیسی، از مدرسه صومعه خود ربوده می شود. اگرچه هر دو دشمنان مغرور، پرشور و قسم خورده هستند، اما جذابیت آنها به زودی غیرقابل انکار است.

پادشاهی رویاها ، اولین کتاب عاشقانه تاریخی بود که خواندنش را به یاد دارم و نفسم را بند آورد.

من عاشق قهرمان‌های سرسخت هستم و جنیفر در این داستان جذاب نقشی ندارد. بعلاوه، تنش بین جنیفر و رویس در این کتاب از جدول خارج شد و به سختی فروکش کرد.

آمازون | Goodreads


حسادت شیطانی
توسط سایر بنت

عاشقانه وابسته به عشق شهوانی

دین، آوریل و اندرو بهترین دوستان از زمان دانشگاه بوده اند. هنگامی که آوریل از دوست پسرش جدا می شود، او نیاز به تغییر دارد و از دوستانش می خواهد که او را به اسب شرور ببرند. در آنجا خطوط دوستی محو شده است و آنها یکدیگر را در نوری کاملاً جدید می بینند.

اوه پسر این کتاب داغ بود. این سریال مورد علاقه من است زیرا من دوست داشتم که چگونه این داستان به معنای انتقال از دوستان به عاشقان در این گروه از دوستان است و چگونه می تواند احساسات هر فرد را تغییر دهد.

حتما باید بخوانید.

آمازون | Goodreads


Pillow Talk
توسط Maya Banks

عاشقانه وابسته به عشق شهوانی

زویی در یک رابطه متعهدانه با دوست پسرش چیس است اما یک شب آنها فانتزی های مخفی و مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند. وقتی آنها فانتزی یکدیگر را به حرکت در می آورند، آن وقت است که همه چیز داغ می شود.

بعضی از کتاب ها را بعد از مدتی فراموش می کنید، اما من هنوز می توانم همه چیز را در مورد این کتاب عاشقانه به خاطر بسپارم. یکی از اولین کتاب های عاشقانه وابسته به عشق شهوانی که خواندم، نفسم را بند آورد.


رمان عاشقانه

Novel Vin
Novel Vin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋