work

work

پارتیشن اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

پارتیشن اداری امروزه بهترین روش برای تفکیک فضاهای اداری است که توانسته است جایگاه دیوارهای دائم گچی را بگیرد. پارتیشن اداری دارای گونه های مختلفی اعم از پارتیشن متحرک، پارتیشن چوبی، پارتیشن شیشه ای و غیره می باشد. پارتیشن متحرک که به پارتیشن شناور نیز معروف است به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را جابجا کرد و با توجه به موقعیت و دکوراسیون آن را تغییر داد این نوع پارتیشن بیشتر در فضاهای موقت به دو قسمت استفاده می شود. طرح های پارتیشن اداری با خلاقیت و پیشرفت ایده همگام هستند زمانی که در طراحی پارتیشن چوبی خلاقیت بیشتری داشته باشید و با استفاده از ایده های هیجان انگیز قطعات اداری خود را از هم جدا کنید، فضای رقابتی را در آنجا بهبود خواهید بخشید. امروزه توجه مردم به دکوراسیون فضاهای اداری و متریال آن در دنیا بیشتر شده است وقتی ایده های جدید بیشتری را در آن وارد می کنید، این ایده حضور مردم و مشتریان را افزایش می دهد به عنوان مثال در ساخت پارتیشن اداری استفاده از یک جداره ام دی اف باعث جذابیت فضا می شود. در جامعه امروزی با توجه به مشغله های ذهنی مردم و مشغله کاری زیاد کارمندان، اکثر افراد به دنبال طرح های ساده با رنگ های خنثی هستند هرچه محیط اطراف کارمندان ساده تر باشد، احساس آرامش و راحتی بیشتری دارند و می توانند ساعت ها کار کنند. پارتیشن شیشه ای یکی دیگر از گونه های پارتیشن اداری است که ظرافت و زیبایی خود را دارد و در انواع مختلفی مانند تک جداره، دو جداره، فریم دار، فریم لس تولید می شود. یکی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای اجازه ورود نور طبیعی است این امر موجب می شود تا کاربران به جای نورهای مصنوعی از نور طبیعی استفاده نماید این گونه فضایی دل نوازتر را تجربه خواهند کرد. پارتیشن ساز مجموعه ای از سازندگان، مجریان و طراحان کلیه پارتیشن ها می باشد که با استفاده از مرغوب ترین متریال توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب نماید، شما هم می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت نمونه کارهای آن را مشاهده نمایید.

 

مزایای پارتیشن اداری

 

پارتیشن ها زمانی که به درستی از آن ها استفاده شود می توانند یک دفتر کار را به طور قابل توجهی به فضای کاری دلپذیرتر تبدیل کنند، پارتیشن بندی هوشمند یک سازمان گزینه های انعطاف پذیری را برای ادغام هماهنگ بین کارمندان و همچنین فضای کاری موجود ارائه می دهد در اینجا به اشاره برخی از مزایای کلیدی قرار دادن پارتیشن در سازمان ها اشاره کرده ایم:

ایجاد حریم خصوصی و کاهش نویز

پارتیشن اداری با تفکیک فضاهای شخصی حریم خصوصی را برای کاربران ایجاد می نمایند علاوه بر این، به کارکنان این امکان را می دهند که بدون حواس پرتی روی کار خود تمرکز کنند و تماس های تلفنی داشته باشند و یا جلسات را به شیوه ای حرفه ای برگزار نمایند. پارتیشن ‌های دیواری با به حداقل رساندن حواس‌پرتی‌ های بیرونی به‌ ویژه زمانی که پارتیشن ‌ها در ارتفاع کامل هستند، برای کاهش نویز عالی می باشند این امر زمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شما دائماً جلسات خصوصی برگزار می کنید یا زمان زیادی را با تلفن می گذرانید.

زیبایی شناسی سازمان

 پارتیشن ها باعث افزایش زیبایی کلی سازمان می شوند و سبکی خاص را ایجاد می کنند همچنین دارای طیف گسترده ای در سبک ها، رنگ ها، پوشش ها، اندازه ها و غیره دارند. اندازه پارتیشن اداری را می توان از کف تا سقف یا از دیوار به دیوار به دلخواه مشخص کرد، پارتیشن ها قابلیت تبدیل یک سازمان قدیمی به یک سازمان مدرن را دارند و می توانند به طراحی داخلی فضا حسی از مدرنیته بودن را اضافه نمایند.

مقرون به صرفه

 پارتیشن های اداری مانند پارتیشن ‌های دیواری، پارتیشن‌ های شیشه ‌ای و غیره روشی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر برای تقسیم ‌بندی یک دفتر کار نسبت به نصب دیوارهای دائمی می باشند، تفکیک فضای اداری شما بسیار کم هزینه تر از ساخت دیوارهای ثابت گچی خواهد بود.

استفاده از نور خورشید و کاهش مصرف برق

پارتیشن های اداری شیشه ای یک انتخاب عالی برای به استفاده از نور طبیعی هستند این موضوع به سازمان حس مثبت و خوشایندتر می دهد و همچنین موجب کاهش هزینه های انرژی می شود. پارتیشن ‌های شیشه ‌ای در جای دیوارها نیز تأثیر بیشتری بر جادارتر و جذاب ‌تر نشان دادن دفتر برای مهمانان دارند.

 اگر قصد پارتیشن بندی سازمان خود را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی در وب سایت هایی نظیر نوین پارتیشن و پارتیشن ساز سفارش خود را ثبت نمایید.

work
work

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋