wikidarman

wikidarman

جراحی بینی ترمیمی بعد از چند ماه

رینوپلاستی که معمولاً به عنوان "عمل بینی" شناخته می شود، یک گزینه محبوب برای بیمارانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. با این حال، علاوه بر مزایای زیبایی شناخته شده این روش، جراحی بینی به گونه ای تکامل یافته است که کاربردهای بسیار متنوع تری دارد، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب یا بیماری ضربه ای یا کمک به مشکلات تنفسی که بر خواب و توانایی ورزش تأثیر می گذارد.
هدف از عمل بینی اصلاح بینی به ظاهر و عملکرد مطلوب بیمار با در نظر گرفتن نوع پوست و کل ساختار صورت است. بهترین جراح بینی طبیعی در تهران علم و هنر رینوپلاستی را با هم ترکیب می کنند تا نتایج موثر و ماندگاری به بیماران ارائه دهند.

جراحی بینی ترمیمی بعد از چند ماه

گاهی عمل بینی نتیجه ای که شما می خواستید را به شما تحویل نداده است، در این موقعیت بهتر است قبل از انجام جراحی زیبایی بینی تا یک سال صبر کنید تا بافت های ظریف بینی بهبود یابد. اگر از تغییر نتایج خود در طول زمان ناراضی هستید (که همیشه این امکان وجود دارد)، ممکن است رینوپلاستی مجدد توصیه شود.

آیا می توانید فرم بینی خود را بعد از جراحی بینی تغییر دهید؟

عمل بینی اصلاحی ممکن است برای هر بیماری که از ظاهر جراحی اولیه خود ناراضی است، مناسب باشد، خواه این جراحی یک سال یا ده سال پیش انجام شده باشد. عمل بینی ترمیمی همچنین می‌تواند به بیمارانی کمک کند که متوجه شده‌اند این عمل باعث ایجاد یا بدتر شدن مشکلات تنفسی شده است.

 

عمل بینی ترمیمی توسط چه کسی انجام می شود؟

عمل بینی ترمیمی به مراتب توسط کسی که عمل بینی اولیه را انجام داده امکان پذیر است اما اگر به دلایلی نمی خواهید که توسط پزشک اولیه تان جراحی شوید روش های زیر را برای پیدا کردن بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران طی نمایید.

پرس و جو کنید.
در وب سایت متخصصان جراحی بینی تحقیق کنید تا با تخصص و تکنیک های آنها آشنا شوید. مرورها بینش هایی را در مورد مهارت، شیوه کنار تخت و رضایت بیمار ارائه می دهند.
از دوستان و خانواده بر اساس تجربیات موفقیت آمیز رینوپلاستی آنها را درخواست کنید. پزشک مراقبت های اولیه شما می تواند جراحان متخصص بینی را پیشنهاد دهد و بینش های مرتبط با کیفیت را ارائه دهد.

بهترین جراح بینی دارای تخصص بالایی است.
هنگام جستجوی بهترین جراح بینی برای عمل خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک جراح بینی دارای تخصص عمل بینی است یا خیر. هنگامی که به دنبال هر پزشکی هستید، بررسی اعتبار فرد ضروری است.
هر جراحي كه عمل جراحي بيني را انجام مي‌دهد بايد از يك بورد معتبر پزشكي تاييد شده باشد و دوره‌هاي تخصصي جراحي بینی را گذرانده باشد.

ارائه راهنمایی کامل و درست:
اگر می خواهید قوز روی بینی خود را کاهش دهید یا نوک بینی خود را اصلاح نمایید، این موضوع را به طور مفصل با جراح بینی خود در میان بگذارید. همچنین مهم است که در مورد تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید صادق باشید و در مورد خطرات یا عوارض احتمالی ناشی از این روش واقع بین باشید.

 

نتیجه انتهایی

نتایج جراحی بینی شما تا حد زیادی توسط جراح انتخابی شما تعیین می شود. برای این تصمیم مهم وقت بگذارید.

wikidarman
wikidarman

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋