wikidarman

wikidarman

بهترین جراح ابدومینوپلاستی کیست و چه ویژگی دارد؟

 

 

بدون شک داشتن فرم بدنی مناسب، شکمی صاف با پوستی زیبا و محکم خواسته هر فردی است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهد. هم اکنون با پیشرفت روش های کلینیکی نوین این هدف به راحتی قابل دستیابی است.

قبل از اینکه به ویژگی بهترین جراح ابدومینوپلاستی بپردازیم، بهتر است با معنای جراحی ابدومینوپلاستی آشنا شوید. در این عمل جراحی با از بین بردن چربی ها و پوست اضافی و سفت کردن عضلات در دیواره شکم، ناحیه ی شکم، بدون برآمدگی یا چین خوردگی خواهد شد.

به عبارتی دیگر در عمل جراحی ابدومینوپلاستی ماهیچه های شکم سفت خواهد شد، پوست شل و چربی های اضافه خارج می شوند و در نهایت فرم کلی شکم اصلاح می شود. ابدومینوپلاستی یک جراحی تقریبا بزرگ است که برای انجام آن باید تحقیق کرده و با انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی نتیجه مطلوبی کسب کنید.

ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

ابدومینوپلاستی از جمله درمان های رایجی است که در زنان و مردان صورت می گیرد. به ویژه افرادی که بدنشان با از دست دادن وزن یا تغییرات مانند بارداری، کاهش وزن چشمگیری را تجربه کرده اند. چرا که پس از سپری کردن دوران بارداری، کاهش وزن بیش از حد بوده و ممکن است پوست ناحیه شکم آویزان بماند که در برابر ورزش و رژیم غذایی از بین نرود.

بنابراین اگر بخوایم به طور خلاصه بگوییم چه افرادی مناسب جراحی ابدومینوپلاستی هستند :

  • افرادی که در بازه زمانی کوتاهی، وزن چشمگیری را از دست داده اند.
  • افراد مسنی که دارای ضعف در عضلات شکم هستند.
  • کسانی که به دنبال رسیدن به تناسب اندام هستند.
  • خانم هایی بعد از سپری کردن دوران بارداری دچار تغییر فرم در بدن و ناحیه شکم هستند.

نکات مهمی که باید قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی بدانید

همان طور که اشاره شد، جراحی ابدومینوپلاستی تهاجمی و سنگین بوده و نیاز است حتما نزد بهترین جراح ابدومینوپلاستی مراجعه کنید. در مراجعه به پزشک، پس از انجام معاینه های لازم، اگر سیگار مصرف می کنید، بهترین جراح ابدومینوپلاستی از شما میخواهد حداقل برای دو هفته بعد از جراحی سیگار مصرف نکنید.

دقت داشته باشید کم کردن مصرف سیگار کافی نبوده و باید به طور کامل آن را ترک کنید. سیگار کشیدن احتمال عوارض را بیشتر کرده و روند بهبود را آهسته تر می کند.

 

 

بهترین جراح ابدومینوپلاستی حتما قبل از انجام عمل جراحی از شما می خواهد تا موارد زیرا در خانه خود آماده داشته باشید :

  • بسته های یخ
  • لباس گشاد و راحت
  • کمپرس سرد
  • سر دوش دستی و صندلی حمام

در نهایت رسیدن به اندام زیبا و ایده آل از دغدغه های مهم افرادی که دارای اضافه وزن است. برای رفع شل شدن پوست ناشی از بارداری می توانید با مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی بدنی روی فرم، شیک و زیبا داشته باشید.

 جمع بندی

رسانه پزشکی ویکی درمان wikidarman.com با سال ها فعالیت در حوزه های زیبایی، پزشکی و تناسب اندام یکی از پربازدیدترین وبسایت در معرفی بهترین پزشکان و کلینیک ها معتبر می باشد. همچنین با مراجعه به ویکی درمان می توانید اطلاعات مفیدی در حوزه های ذکر شده کسب کنید.

wikidarman
wikidarman

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋