آیا بدون وب سایت کسب و کار دارید؟
ما دلایلی را درک می کنیم که چرا شما ممکن است در ساختن یک کسب و کار خود مقاومت کنید: "من به فناوری دانا نیستم"، "آنها خیلی گران هستند"، "من وقت ندارم" یا بدنام "من به اندازه کافی تجارت دارم و من به یکی نیاز ندارم».
واقعیت این است که شما نیازی به دانش فنی ندارید، ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار شما می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی ساده تر کردن آن برای شما – نداشتن وب سایت برای شما زمان و هزینه دارد.
81 درصد از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید در مورد یک کسب و کار یا خدمات در اینترنت تحقیق می کنند. این 25.92 میلیون نفر است که به دنبال کسب و کار آنلاین هستند. با این حال، 46 درصد از صاحبان کسب و کار «کسب و کار در حال حاضر نیازی به آن ندارد» را به عنوان دلیل شماره 1 خود برای نداشتن وب سایت ذکر کردند. ما آمارگیر نیستیم، اما میتوانیم ببینیم که یک گسست آشکار در اینجا وجود دارد.
هنوز مطمئن نیستید که آیا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد؟ به خواندن ادامه دهید…
81 درصد از کاناداییها درباره کسبوکارهای آنلاین تحقیق میکنند، اما 46 درصد از صاحبان مشاغل، نداشتن وبسایت را با این تصور که به آن نیاز ندارند توجیه میکنند. 1. داشتن یک وب سایت باعث جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما می شود و پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. ما این آمار را خیلی دوست داریم، دو بار به آن اشاره می کنیم: 81٪ از مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید، درباره یک کسب و کار یا خدمات آنلاین تحقیق می کنند.
اگر وب سایت ندارید، شانسی برای تصاحب سهمی از این بازار ندارید. وب سایت شما می تواند 24/7/365 در دسترس باشد حتی زمانی که شما نیستید. یک وب سایت به عنوان حامی کسب و کار همیشه فعال شما در طول ساعات اداری و خارج از آن عمل می کند. وبسایتها به شما کمک میکنند تا تعداد بیشتری از ارجاعهای موجود خود را تبدیل کنید، زیرا اکثر مردم همچنان تحقیقات خود را انجام میدهند و شما را در مقابل رقبایتان قرار میدهند. 2. به سادگی با داشتن یک وب سایت، اعتبار فوری به کسب و کار خود اضافه کنید.
مصرف کننده قرن بیست و یکم شکاک است. در واقع، 56٪ از مردم اظهار داشتند که بدون وب سایت به یک تجارت اعتماد نخواهند کرد. داشتن یک وب سایت خوب فوراً اعتبار شما را به عنوان یک تجارت قانونی افزایش می دهد. اولین برداشت ها به حساب می آیند و وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که با یک معرفی خوب طراحی شده برای کسب و کار خود، تأثیر بسیار قوی داشته باشید. یک وب سایت می تواند به نشان دادن تخصص شما و موقعیت بهتر کسب و کار شما کمک کند. یک وب سایت می تواند ابزار شماره یک شما برای متمایز شدن در میان جمعیت باشد. 3. آنقدرها هم که فکر می کنید سخت یا گران نیست. برای داشتن یک وب سایت نیازی به دانش فنی ندارید. بسیاری از شرکت های توسعه وب دارای فرآیندهای ثبت نام بسیار ساده هستند که این فرآیند را برای شما سریع و بدون دردسر می کند. می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.
وب سایت ها نسبت به هر شکل دیگری از تبلیغات، بازگشت سرمایه بهتری را ارائه می دهند. اگر قصد دارید کسب و کار خود را بازاریابی کنید، یک وب سایت باید اولویت اول شما باشد. با گذشت زمان، سرمایهگذاری نسبتاً کم برای ایجاد یک وبسایت تجاری، با هدایت مشتریان جدید و ایجاد برند شما، سود سهام را به همراه خواهد داشت. به علاوه، این یک هزینه قانونی قانونی و حذف مالیات است. 4. داشتن یک وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. چه در حال تجارت ایمیل، گرفتن تماس یا ارسال پیشنهادات باشید - برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه زمان بر است. وب سایت شما می تواند با ارائه پاسخ به سوالات و سوالات رایج مشتریان در این زمان صرفه جویی کند. این برای شما چه معنایی دارد؟ می توانید وقت خود را صرف انجام کارهای ارزشمندتر کنید. 5. موقعیت خود را تعیین کنید و کنترل برند خود را حفظ کنید. یک وب سایت به عنوان یک پلتفرم برای پیام رسانی شما عمل می کند و درک آنلاین از کسب و کار شما را به گونه ای شکل می دهد که کانال های رسانه های اجتماعی شما قادر به ارائه آن نیستند.
این پلتفرم به شما امکان می دهد تا خود را در بازار قرار دهید تا نوع دقیق مشتریان مورد نظر خود را بدست آورید. بسیاری از صاحبان کسب و کار به صورت آنلاین، گاهی ناآگاهانه و/یا منفی مورد بررسی قرار گرفته اند. این چگونه بر شما تاثیر دارد؟ 79 درصد از کاربرانی که نظرات آنلاین را می خوانند، آنها را باور می کنند. با ارسال نظرات مثبت خود با این منفی نگری مبارزه کنید.
منبع:وب زیک
پاسخ ها