استاد همه چی دون

استاد همه چی دون

طراحی سایت بدون کد نویسی؛ راهنمای 2023

آیا واقعاً می توانیم طراحی وب را بدون کدنویسی انجام دهیم؟

پاسخ بله است، شما می توانید!

 

در این مقاله، روش‌های متعددی را برای طراحی سایت بدون کد نویسی بررسی خواهیم کرد. با این حال، درک اصول اولیه CSS و HTML هنگام طراحی وب سایت خود مفید خواهد بود.

بیایید دریابیم که چگونه یک وب سایت بدون کد بسازیم. صرف نظر از اینکه می خواهید بدون یادگیری کدنویسی یا طراحی سایت بدون کد نویسی، طراح وب سایت شوید، اولین قدم ثبت نام برای یک دامنه است.

حالا بیایید در مورد نحوه طراحی وب سایت بدون کد بیشتر بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: فلاتر چیست

روش های طراحی سایت بدون کدنویسی

1. Webflow

اگر قصد دارید وب سایت خود را بدون برون سپاری یا کدنویسی بسازید، توصیه می کنیم سایت ساز Webflow را امتحان کنید. با استفاده از پلتفرم Webflow، می توانید وب سایت هایی را بدون کدنویسی بسازید.

ویرایشگر Webflow به شما کمک می کند تا وب سایت های سفارشی، حرفه ای و از نظر بصری جذاب طراحی کنید.

با ترکیب ویژگی های ویرایشگر WYSIWYG، می توانید از انعطاف پذیری ساخت یک وب سایت سفارشی از ابتدا لذت ببرید.

با استفاده از فروشگاه ساز Webflow، طراحی های وب سایت سفارشی را بدون کد ایجاد کنید. برخلاف چندین پلتفرم ساخت وب سایت دیگر که فاقد ویژگی های سفارشی سازی طراحی هستند، Webflow گزینه های متعددی را برای ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز در کمترین زمان به شما ارائه می دهد.

بر اساس نیاز یا نوع کسب و کار خود، می توانید از بین قالب های مختلفی برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید. با این حال، هنگام استفاده از قالب ها، فقط ویژگی های محدودی برای سفارشی کردن وب سایت خود خواهید داشت.

اینجاست که Webflow برتری می یابد، زیرا سازنده وب سایت تمام ابزارهای ضروری مورد نیاز برای ایجاد یک سایت سفارشی از ابتدا را در اختیار شما قرار می دهد.

لازم نیست نگران قسمت کدنویسی باشید. با وب‌فلو، وب‌سایت شما دارای کدهای تمیز خواهد بود. کد پاک به افزایش سرعت بارگذاری سایت شما کمک می کند.

بهترین بخش کار با Webflow این است که می توانید از ویژگی های مختلفی از جمله انیمیشن ها و تعاملات از درون یک بوم بصری برای ساخت وب سایت خود بدون کد استفاده کنید.

این سایت ساز خودش طراحی UI/UX را نیز برای شما انجام خواهد داد.

2. وردپرس با قالب

بیش از 43 درصد از تمام وب سایت ها در سراسر جهان توسط وردپرس طراحی شده اند. امروزه یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در وب است. این پلتفرم به صورت رایگان در دسترس است. برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و شروع به کار بر روی طراحی وب سایت خود کنید.

با استفاده از وردپرس می توانید خودتان وب سایت بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال یک الگوی مناسب باشید که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند. وردپرس به عنوان یک CMS عمل می کند و به شما امکان می دهد محتوای خود را اضافه کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنید. شما باید روی خرید هاست و دامنه سرمایه گذاری کنید تا وب سایت خود را کاملاً کاربردی کنید.

شما می توانید صفحات جدیدی از باطن ایجاد کنید. وردپرس به شما امکان می دهد پست های وبلاگ، تصاویر، رسانه ها و غیره جدید اضافه کنید.

وردپرس قالب های مختلفی را برای کمک به طراحی وب سایت خود ارائه می دهد. با این حال، اگر می خواهید وب سایت خود را منحصر به فرد کنید، باید تغییراتی در طراحی خود ایجاد کنید.

وردپرس مقرون به صرفه است و به سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی وب سایت بدون کد کمک می کند. CMS به شما این امکان را می دهد که محتوا را در صورت نیاز اضافه یا ویرایش کنید.

وردپرس امکانات مختلفی را ارائه می دهد. با این حال، اگر مشکلی پیش آمد، برای رفع آن باید از یک متخصص کمک بگیرید. البته به جز وردپرس می توانید از مجنتو، پرستاشاپ و اپن کارت نیز استفاده کنید.

3. برون سپاری

یک پروژه با شروع کار روی آن می تواند پیچیده شود. اگر دانش کدنویسی صفر یا محدود دارید و می خواهید سریع وب سایتی طراحی کنید، به برون سپاری فکر کنید.

امروزه، اکثر آژانس های خارجی در هر مرحله از فرآیند توسعه وب سایت، مانند تحقیق، استراتژی، وایرفریم، عناصر VI، و ماکت ها، دست در دست مشتریان خود کار می کنند. با ارائه دهنده خدمات خود صحبت کنید تا در مورد روند کاری آنها بیشتر بدانید. اگر انتظارات شما را برآورده می کند، آنها را بخشی از پروژه خود قرار دهید و به سرعت آن را طراحی کنید.

در حالی که توسعه دهنده شما از وب سایت مراقبت می کند، می توانید روی کارهای دیگری که برای رشد کسب و کار شما مهم هستند تمرکز کنید.

یک پیشنهاد عالی: طراحی پورتال سازمانی توسط وب رمز

شما باید قبل از نهایی کردن توسعه دهنده خود، با در نظر گرفتن عوامل متعدد از جمله هزینه، تحقیقات زیادی انجام دهید. به دنبال نظرات مشتریان باشید. در صورت امکان، شخصاً با مشتریان آنها تماس بگیرید و در مورد تجربیات آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

چه به یک سایت جدید یا ارتقاء نیاز داشته باشید، ما می توانیم کمک کنیم. توسعه دهندگان وب ما در سیاتل نیو مدیا وب سایت هایی را برای مشتریان در صنایع مختلف ایجاد کرده اند و به شرکت هایی از سراسر جهان کمک کرده اند تا دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنند.

منبع: seattlenewmedia.com

 

استاد همه چی دون
استاد همه چی دون

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋