webmastering

webmastering

دانلود بازی و برنامه اندروید . androidparsi.ir

PES 2012 در اندروید

شاید سال ها از انتظار این بازی گذشته باشید اما هنوز که هنوز طرفداران خاص خودش را دارد. چرا که یاد آورد بازی های جذاب فوق العاده آن زمان به علاوه حظور بازیکنانی از جمله رونالدینیو ، مسی در بارسلونا و همچنین دیگر بازی های محبوب فوتبال است.

2012 PES بازی فوتبال 2012 پی اس (فوتبال حرفه ای) یک بازی ورزشی شبیه سازی فوتبال ۲۰۱۲ به طور حرفه ای و عالی است. سال ها شاهد عرضه نسخه های مختلف و فوق پیشرفته از این بازی بودیدم که توسط کمپانی کونامی عرضه شده است. این بازی برای کنسول و سیستم عامل های مختلف عرضه شده می باشد. در هر پلتفرم دارای ویژگی های خاص و کیفیت طراحی متفاوتی داشته است. همانطور که گفته شد کونامی یکی از بهترین بازی ساز های تاریخ پلتفرم های مختلف می باشد. کار خود را از سال های خیلی قبل شروع کرده است. در واقع شما می توانید در بازی های ساخته شده توسط این کمپانی بهترین ها را ببینید.

 

جدا از تیم های باشگاهی می توانید تیم های ملی از جمله تیم ملی کشور ایران را انتخاب نمایید و با دیگر تیم ها به رقابت بپردازید. مهم ترین ویژگی بازی کم حجم بودن و در واقع کیفیت گرافیک قابل قبول آن است. با اینکه سال ها از انتشار این بازی گذشته. در بازی می توانید جام های مختلف را به چالش بکشید و خود را غرق لذت کنید. برای مثال می توانید تیم های محبوب اروپایی را انتخاب نمایید. حتی با بازیکنان محبوب آن دور از جمله رونالدینیو در بارسلونا، رونالدو در رئال، مسی در بارسلونا و … خود را به چالش بکشید. این بازی هنوزم از کیفیت خوبی برخوردا است و طرفداران خاص خودش را دارد. از این رو بازی فوتبال فیفا را نیز یشنهاد می کنیم که یک بازی فوتبال آنلاین است.

بازی پی اس برای پلتفرم موبایل نیز عرضه شده است که کاربران از جذابیت بسیار بالایی در هنگام بازی کردن برخوردار هستند. این بازی دارای ۱۰ ها قابلیت فوق العاده  عالی برای فراهم سازی یک بازی فوتبال لذت بخش با دوستان در پلتفرم ها می باشد. یکی از مشکلات کاربران در این مورد بازی ها داشتن حجم بالای دیتا است. برخی از کاربران از نصب و لذت بردن در این بازی محروم می سازد. از آخرین نسخه و فصل های این بازی می توان به فوتبال 2023 اشاره کرد که به صورت فوق العاده و پیشرفته نسبت به نسخه های قبلی خود تغییراتی داشته است.

webmastering
webmastering دانلود بازی و برنامه اندروید . androidparsi.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋