web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مزایا و معایب ردیاب شخصی برای سالمندان؟

مزایا و معایب ابزارهای ردیاب شخصی برای سالمندان؟

استفاده از فناوری ردیاب شخصی دارای مزایا و معایب خود است. قبل از خرید و استفاده از یک دستگاه GPS (موبایل یا پوشیدنی) لیست زیر را بخوانید تا مشخص کنید آیا استفاده از این فناوری انتخاب مناسبی برای شما و عزیزتان است یا خیر.

کسانی که از یک ابزار ردیاب شخصی برای نظارت بر عزیزان خود استفاده می کنند، خاطرنشان کرده اند که این ابزار هم برای پوشنده و هم برای مراقبت کننده این امکان را فراهم می کند که زندگی مستقلی داشته باشند اما در مواقع اضطراری در ارتباط باقی بمانند.

 

نقطه ضعف استفاده از ابزار ردیاب شخصی ایمنی نادرست است. اتکای بیش از حد به دستگاه ممکن است به کاربر آزادی بیشتری بدهد، اما می‌تواند با کاهش تعامل فیزیکی و اتصال همراه باشد. در صورتی که استفاده کننده آن را به سادگی درآورد یا در خانه رها کند، الزام دستگاه به قرار گرفتن همیشه روی فرد ممکن است دشوار باشد. همچنین، حریم خصوصی می‌تواند به منبع اختلاف تبدیل شود، زیرا دستگاه همیشه کاربر را ردیابی و نظارت می‌کند.

اطلاعات زیر مزایا و معایب ابزارهای مکان یابی خاص را با جزئیات بیشتری شرح می دهد.

نگرانی های عمومی فناوری در مراقبت از منزل
هنگام تعیین بهترین ابزار برای شما و عزیزتان، سؤالات زیر را در نظر داشته باشید:

آیا جایگزین عنصر تماس شخصی خواهد شد؟
اگر فناوری جی پی اس شخصی نحوه نظارت بر سلامت باشد، آیا خانواده یا مراقب به دفعات مراجعه نمی کنند و تماس شخصی و احساسی مورد نیاز را ارائه نمی دهند؟
این نگرانی‌ها معتبر هستند و پاسخ به آنها زمان می‌برد زیرا فناوری نوظهور جدید است و به سرعت در حال تغییر است.

فناوری پوشیدنی و اپلیکیشن های موبایل
فناوری جی‌پی‌اس برای افراد مسن و/یا ناتوان می‌تواند پوشیدنی یا در قالب یک برنامه تلفن همراه باشد. این ابزارها به طور خاص برای ردیابی و نظارت بر موقعیت مکانی افراد طراحی شده اند. فرد از طریق این دستگاه ردیاب شخصی دیجی ویرا به یک مراقب متصل می شود.

ابزارهای نظارت از راه دور
در نگاهی متفاوت به ابزارهای GPS، دستگاه‌های نظارت از راه دور ارتباط مستقیمی بین عزیز شما و دسترسی به ابزارهای نظارت بر سلامت ایجاد می‌کنند. این نوع فناوری به فرد اجازه می دهد تا به طور فعال سلامت خود را از راه دور کنترل کند.

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋