web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خاموش کن ردیاب خودرو چگونه کار می کند ؟


قابلیت خاموش کن ردیاب ها به چه صورت است و چگونه کار می کند ؟

شاید تا چند سال می پرسیدند که امکان خاموش کردن ماشین از راه دور ممکن است یا نه با قاطعیت جواب نه را می دادیم.اما پیشرفت تکنولوژی و به فکر افتادن سازنده ها این امکان هم به دنیای تکنولوژی اضافه شد. خاموش کردن خودروها از راه دور به چند شکل اتفاق می افتد.خاموش کردن با استفاده از 1-استارتر 2-رله خاموش و 3- ردیاب.در ادامه میخواهیم درباره خاموش کن با استفاده ردیاب را توضیح دهیم که از پیشرفته ترین و جدیدترین امکان های دنیای تکنولوژی امروزه است.

 

خاموش کردن ماشین با استفاده از ردیاب

ردیاب های امروزی دیگر مثل ردیاب های قدیمی فقط کار ساده ردیابی را انجام نمیدهند بلکه علاوه بر آن کاربردهای متفاوت و مفید دیگری هم دارند. یکی از پیشرفته ترین این کاربردها خاموش کردن خودرو خود از راه دور است.این تکنولوژی بسیار در سرقت خودرو کمک می کند. در مواقعی که ماشین شما به سرقت می رود شما نیاز دارید که خودروتان راصحیح و سالم تحویل بگیرید .این انتظار شاید دور از ذهن باشد ولی با استفاده از ردیاب های دارای قابلیت خاموش کن امکان دارد.

به این صورت که پس از سرقت فقط کافی است با لمس یک دکمه در موبایلتان ماشین را خاموش کنید که با خاموش کردن خودرو از طرف شما ،سارق حتی با سوییچ هم نمی تواند روشن کند .
خاموش کن ردیاب چگونه عمل می کند؟

شما با خرید ردیاب های دارای قابلیت خاموش کن، باید رله قطع کن را نیز برروی خودرو نصب کنید .با نصب رله قطع کن،هر موقع که شما دستور خاموش کردن ماشین را بدهید ،برق خودرو قطع می شود و ماشین هم از حرکت می ایستد.تا زمانی هم که شما اجازه ندهید هیچ کس حتی با سوییچ ماشین هم نمی توانند خودرو را روشن کنند.

لازم به ذکر است که ردیاب ماشین را در سرعت های بالا خاموش نمی کند زیرا در این صورت احتمال واژگونی و تصادف بسیار زیاد است بلکه هنگامی که شما در سرعت بالا دستور خاموش کردن را می دهید ردیاب خودرو زمانی که سرعت خودرو به حداکیر 20 کیلومتر بر ساعت برسد دستور شما را اجرا کرده و ماشین را خاموش می کند.
خرید ردیاب خودرو

همه ردیاب های امروزی دارای این قابلیت نیستند و شما هنگام خرید باید به فروشنده یادآور شوید که ردیاب دارای خاموش کن خودرو هم باشد تا این نوع ردیاب را به  شما معرفی کند.

منبع دیجی ویرا

 

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋