web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید ردیاب خودرو دیاگی OBD؟

ردیاب خودرو دیاگی OBD

ردیاب خودرو دیاگی از انواع دیگری از ردیاب هاست که با استفاده از آن دیگر نگران به سرقت رفتن خودروی خود نخواهید بود و میتوانید درلحظه از موقعیت دقیق خودروی خود آگاه شوید وهمچنین این ردیاب قابلیت شنودصدای داخل خودرو را فراهم میکند.

با نصب نرم افزار بر روی موبایل یا کامپیوتر خودمیتوانید از موقعیت لحظه ای و مسیرهای پیموده شده ی خودروی خود در موبایل تا 6ماه گذشته و در کامپیوتر تا یک سال گذشته آگاه شوید.


نصب آسان ردیاب دیاگی ویگو

ردیاب دیاگی نصب آسان و بدون سیم کشی دارد که براحتی بر روی تمام خودروهای انژکتوری که دارای ورودی OBD (پورت اتصال دستگاه دیاگ) میباشند میتوان نصب کرد. کافیست پورت دیاگ خودرو را پیدا کنید و ردیاب را به آن متصل نمایید.نصب آسان و سریع این ردیاب موجب شده تا بتوان آن را به راحتی به خودروهای دیگر انتقال داد.
طریقه نصب جی پی اس دیاگی

دستگاه جی پی اس دیاگ با نصب سیم کارت و اتصال به پورت OBD خودرو شروع به کار میکند و درصورتی که از پورت مورد نظر خارج شود سریعا صاحب دستگاه را مطلع میکند. این دستگاه دارای باتری داخلی و میکروفون داخلی می باشد.ولتاژ کاری ردیاب دیاگ 9 الی 36 ولت است. دارای باتری داخلی جهت نگهداری شارژ در صورت قطع برق خودرو تا زمان 2 ساعت را دارد و قابلیت کار بر روی بستر GSM و GPRS از ویژگی های عمومی این ردیاب است.

قابلیت انتخاب محدوده خودرو

قابلیت تعریف عملکرد خودرو توسط ردیاب ویگو OB22D مثال: تعویض فیلتر روغن و …

گزارش مسافت پیموده شده

گزارش کارکرد خودرو

گزارش محدوده خودرو

هشدار ضعیف شدن باطری خودرو

موقعیت یابی (GPS) بصورت آنلاین و آفلاین از سراسر کشور

قابلیت گزارش سرعت خودرو

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
web farsi
عالی
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋