web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوربین طرح شارژر بیسیم چه ویژگی هایی دارد؟

دوربین طرح شارژر

دوربین طرح شارژر نوعی دوربین مداربسته است که شبیه به شارژر می باشد . این شارژر دوربین دار از نوع دوربین مداربسته مخفی می باشد . لنز دوربین آن به حدی کوچک می باشد که اصلا قابل رویت نمی باشد . همچنین شما از این دوربین می توانید به عنوان شارژر استفاده کنید . در این صورت هیچ کس به آن شک نخواهد کرد . این دوربین در دسته دوربین های مداربسته بیسیم دیجی ویرا می باشد زیرا از طریق وای فای به صورت آنلاین به موبایل ، تبلت یا لپ تاپ شما نمایش داده می شود . و شما می توانید تصاویر واضح و شفاف فضای مورد نظر خود را مشاهده کنید .

 

نصب آسان دوربین طرح شارژر

نصب شارژر دوربین دار نیازی به هیچ تخصصی ندارد . زیرا نه به دستگاه DVR و نه به سیم کشی خاصی نیاز دارد .  این دوربین باتری داخلی ندارد و برای روشن کردن آن و شروع فیلم برداری فقط کافی است دوربین را به پریز برق متصل کنید . پس شما فقط به یک پریز برق نیاز دارید .

قابلیت تشخیص حرکت

شارژر دوربین دار از تکنولوژی تشخیص حرکت بهره می برد . در این قابلیت هر موقع جلوی دوربین حرکتی انجام شود که مشکوک باشد دوربین به موبایل شما آلارم میفرستد و برای شما عکس ارسال می کند . این ویژگی بسیا کارآمد شما را از خطرات آگاه می کند تا شما جلوی آن را بگیرید .

دید در شب شارژر دوربین دار

دوربین شارژری بیسیم قابلیت فیلم برداری در شب را نیز دارد . این دوربین در شب می تواند تا فاصله 5 متر را برای شما فیلم برداری کند . همچنین قابلیت ضبط صدا در هنگام فیلم برداری را هم داراست .

کیفیت تصویر شفاف و واضح

شارژر دوربین داردارای کیفیت تصویر 10 مگاپیکسل می باشد که تصاویری واضح را به شما تحویل می دهد . این دوربین تصاویر را به صورت HD برای شما ارسال می کند .

کارت حافظه

دوربین طرح شارژر از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند . این دوربین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت  را دارد . در این صورت شما می توانید فیلم ها را هم به صورت آنلاین مشاهده کنید و هم فیلم ها را ذخیره کنید و بازبینی کنید .

زاویه دید

این دوربین با داشتن وضوح بالای تصاویر همچنین دارای زاویه دید 90 درجه نیز می باشد . شما می توانید این دوربین را با خواندن اطلاعات آن از سایت دیجی ویرا خریداری فرمایید .
شارژر دوربین دار A8

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋