web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

قابلیت ها و ویژگی های دزدگیر اماکن خانگی

قابلیت های دزدگیر اماکن خانگی

چندی پیش بود که بیشترین انتظاری که می توانستید از امنیت خانه داشته باشید ، سیستمی بود که وقتی درب باز می شد بوق می زد و اگر به سرعت کد خود را وارد نمی کردید زنگ خطر به صدا در می آمد. شما تعداد انگشت شماری سنسور مغناطیسی ، مایل مفتول سیم در دیوارهای خود و یک صفحه کنترل داشتید که فقط کدهای رمزگذاری را ارائه می داد. اوج فناوری امنیتی سیستمی بود که می توانست در صورت بروز شرایط اضطراری یک سیگنال اولیه به خطوط تلفن ارسال کند.

برخی از ویژگی های دزدگیر اماکن خانه همیشه ضروری خواهند بود. سنسورها ، زنگ درها و آلارم ها هنوز ضروری هستند و قلب هر سیستم امنیتی خانه هنوز یک صفحه کنترل است که می تواند به سرویس نظارت از راه دور زنگ متصل شود.با این حال ، در چند سال گذشته تعدادی از ویژگی های نوآورانه و قانع کننده به ما داده شده است که قابلیت های سیستم امنیت خانه را تا حد زیادی گسترش می دهد.

فناوری بی سیم دزدگیر اماکن

برخی از بزرگترین پیشرفت هایی که به امنیت خانه کمک می کند ، پیشرفت در فناوری بی سیم قابل اعتماد و غنی از داده است. همان فشاری که به تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی اجازه می داد ما را از رایانه های رومیزی آزاد کنند ، اکنون امکان نصب دزدگیر اماکن در خانه بدون حفاری و همچنین نظارت از راه دور که به خطوط تلفن بستگی ندارد را می دهد. سنسورها و دوربین های بی سیم در حال حاضر آنقدر قدرتمند و قابل اعتماد هستند که هیچ ارائه دهنده امنیتی اصلی فاقد بسته بی سیم نیست.

این فقط سنسورهایی نیستند که بی سیم شده اند ، بلکه اتصال نجات بین خانه و ایستگاه نظارت مرکزی است. مهمترین و آسیب پذیرترین قسمت یک سیستم هشدار کلاسیک خط تلفن بود. اگر یک مزاحم می دانست سیم را قطع کند ، می تواند کل سیستم را بی فایده کند. با استفاده از فناوری GSM ، سیستم های امنیتی مدرن با پشتیبان گیری از تلفن همراه ایمن هستند ، که همچنین برای بسیاری از صاحبان خانه هایی که تلفن ثابت خود را با تلفن همراه یا VoIP جایگزین کرده اند مناسب است.

فناوری دوربین مداربسته

به همین ترتیب ، پیشرفت های موازی در فناوری فیلمبرداری و تصویربرداری به ما مگاپیکسل های مینیاتوری موبایل در وب کم ها و تلفن های هوشمند ما داد ، اما همچنین نقش نظارت تصویری را در بین ویژگی های سیستم امنیتی خانه افزایش داد. به جای "نمایش اسلاید" های سیاه و سفید دوربین های امنیتی نسل قبلی ، ما در حال حاضر دارای خوراک های کاملاً رنگی با کیفیت HD هستیم که در دستگاه هایی قرار گرفته اند که به قدری کوچک هستند که در دکوراسیون خانه ما ترکیب شده یا به طور کامل از نظر ناپدید می شوند. دستگاه های DVR با ظرفیت بالا به ما اجازه می دهد تا گیگابایت های اصلی تغذیه دوربین را ضبط و پخش کنیم ، و کنترل از راه دور به ما اجازه می دهد تا دوربین های جداگانه را حرکت داده و بزرگنمایی کنیم تا دقیقاً ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع : اینجا

 

 

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋