web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دوربین اندوسکوپی چیست و چه قابلیتهای عجیبی دارد؟

 

دوربین اندوسکوپی ؟

اگر هرگز نام دوربین اندوسکوپی را نشنیده اید ، قطعاً امروز چیزی برای شما باز خواهد شد. این گجت کوچک نه تنها یکی از لوازم جانبی تلفن های هوشمند مورد علاقه ما در بازار است.

کسانی که با این گجت کوچک آشنا نیستند بدون شک از خود می پرسند دوربین اندوسکوپی چیست. خوب ، این بسیار ساده است: این یک دوربین کوچک در انتهای یک لوله نیمه سفت و محکم است که می توانید تقریباً هر چیزی را مار کنید تا به آن نگاهی بیندازید. آیا کولر گازی یا موتور ماشین شما مشکلی دارد؟ با این دوربین عالی نگاه دقیق تری داشته باشید. من روز گذشته از معدن استفاده کردم و فهمیدم که مار در زیر سایدینگ خانه من لانه کرده اند.

ویژگی دوربین اندوسکوپی؟

این مدل به صورت با سیم به تلفن شما متصل می شود تا بتوانید همه چیز را روی صفحه نمایش خود ببینید. علاوه بر این ، در صورت تمایل می توانید عکس های ثابت بگیرید یا حتی فیلم ضبط کنید. بعلاوه ، همراه با برخی از ضمیمه های فوق العاده است که قابلیت های مختلفی را به شما اضافه می کنند ، مانند قلاب کوچکی که می توانید برای گرفتن کلیدها یا جواهراتی که ممکن است در فضای تنگ افتاده باشند استفاده کنید. این فوق العاده همه کاره است و ده ها هزار خواننده ما این لوازم جانبی عالی را در طول سال ها سفارش داده اند. همین حالا به آمازون بروید و فقط با قیمت دوربین اندوسکوپی آن را در فروش خواهید یافت.

اگر می خواهید یک نسخه به روز شده با دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت بزرگنمایی داشته باشید ، هنگامی که کوپن 20٪ را در صفحه محصول می گیرید ، دوربین با  سیم این همچنین با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما عالی عمل می کند تا هر کجا که می خواهید ببینید ، ظاهر داخلی را به شما می دهد. این کار می تواند به مدت 3-3 ساعت به طور مداوم کار کند و وضوح فوق العاده ای که از آن لذت خواهید برد بی سابقه است.

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋