web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

از چه خنک کننده ای برای ماشین استفاده کنیم؟

از چه ماده خنک کننده ای استفاده کنم؟

خنک کننده های اتومبیل زیادی وجود دارد ، بنابراین یافتن یک محصول مناسب می تواند مشکل باشد. برای کمک به شما در انتخاب ، چند نکته را باید هنگام خرید مایع خنک کننده برای اتومبیل خود بخاطر بسپارید:

درجه بندی دما چقدر است؟ - خنک کننده های ارزان قیمت و کم کیفیت در مقایسه با محصولات با کیفیت بالاتر از محافظت از دما محافظت می کنند. به عنوان مثال ، پرستون از موتور در دمای 37- تا 129 درجه سانتیگراد محافظت می کند ، در حالی که سایر خنک کننده ها از پنجره محافظت باریک تری برخوردار هستند.

چه مدت طول می کشد؟ - گرچه خنک کننده های ارزان قیمت در کوتاه مدت بهترین معامله به نظر می رسند ، اما همه اینها به عمر آنها بستگی دارد. خنک کننده های ممتاز به مدت 10 سال یا 150،000 کیلو متر محافظت می کنند ، بنابراین می توانید در دراز مدت پس انداز کنید.

غلیظ یا آماده استفاده؟ - برخی از خنک کننده ها غلیظ هستند در حالی که برخی دیگر آماده استفاده از خارج از بطری هستند. اطمینان حاصل کنید که برچسب را بررسی کرده و در صورت لزوم رقیق کنید.

آیا می توان با خیال راحت به ماده خنک کننده دیگر اضافه کرد؟ - اگر می خواهید مخزن مایع خنک کننده / ضد یخ اتومبیل خود را پر کنید ، به خنک کننده ای نیاز دارید که با مایعات موجود سازگار باشد. در حالی که یک مکانیک می تواند به شما بگوید چه نوع خنک کننده ای در حال حاضر در سیستم وجود دارد ، انتخاب یک محصول برتر (مانند Prestone) آسان تر است که مخلوط کردن آن با سایر انواع خنک کننده ایمن باشد.

مکانیک به موتور نگاه می کند

فلاش خنک کننده چیست و چه زمانی باید آن را انجام دهم؟

شستشوی مایع خنک کننده زمانی است که خنک کننده / ضد یخ را در سیستم خنک کننده جایگزین می کنید. اینکه چند بار نیاز به شستشوی سیستم خنک کننده دارید ، به طول عمر خنک کننده بستگی دارد. همیشه بطری را نگه دارید تا بتوانید بررسی کنید چه مدت محصول از موتور برای محافظت از دما استفاده می کند.

به عنوان مثال ، اگر بخواهید از مایع خنک کننده / ضد یخ Prestone در اتومبیل خود استفاده کنید ، دیگر نیازی به شستشوی سیستم خنک کننده به مدت 10 سال یا 150 کیلو متر نخواهید داشت. برای خنک کننده های ارزان تر ، باید سیستم را به طور منظم ترشح کنید تا اطمینان حاصل کنید که موتور همیشه محافظت می شود.

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋