web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرایط نصب درب باز کن؟

شرایط دیگری نیز وجود دارد که استفاده از درب بازکن  ممکن است مفید باشد.

در مناطقی که فضای بالای سر آنها در بالای درب است اما فضای زیادی در کنار درب وجود دارد ، این درب بازکن می تواند اضافه شود. این امر اغلب در خانه هایی که دارای سقف و دیواره های ساخته شده از بتن هستند ، بیشتر دیده می شود.

در موقعیت هایی که درب گاراژ دارید و پنجره آن از عرض بالا است یا در موقعیت هایی که یک صفحه تابلوی کاذب بالای در قرار دارد. برخی از طراحان خانه ترجیح می دهند پنجره ای را بالای در قرار دهند نه اینکه آن را در خود درب گاراژ قرار دهند. اگر سیستم پیست از نوع بالابر بالا دارید ، آهنگ ها از طریق پنجره ها قابل مشاهده نیستند. در مورد پنل نصب شده درب کاذب ، این همان حالت است.

اگرچه این درب بازکن برای گاراژهای بلند مفید است ، اما در ارتفاع 14 فوت یا پایین و عرض 18 فوت یا کمتر بهترین عملکرد را دارد. همچنین استفاده از گاراژهایی که تقریباً دو تا چهار بار در روز استفاده می شوند نیز توصیه می شود. این امر اغلب در مورد گاراژی است که برای ذخیره وسایل نقلیه تفریحی استفاده می شود.

الزامات نصب درب بازکن

همانطور که اشاره کردیم ، اگر می خواهید درب بازکن را درب نصب کنید ، می خواهید مطمئن باشید که فضای کافی دارید. شما باید موارد زیر را داشته باشید:

حداقل هشت اینچ فضای در سمت چپ یا راست درب گاراژ.

سه اینچ یا بیشتر فضای سر بالای درب گاراژ.

سیستم بالابر فنری نوع پیچشی. خواهید فهمید که شافت به فنری که در محفظه درب بازکن قرار دارد ، متصل است. وقتی در را می بندید یا باز می کنید با استفاده از دربازکن تبدیل می شود.

حداقل شش فوت با محل نصب فاصله دارید ، به یک پریز برق نیاز دارید.

به خاطر داشته باشید که اندازه محفظه درب بازکن 16 اینچ است.

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋