
هیچ کدام از پکیجها ارتقا عملکردی یا شاسی را به راو ۴ اضافه نمیکنند.
تویوتا راو ۴ جدید پیش از این در آمریکای شمالی، اروپا و چین عرضه شده بود. اکنون، این شاسیبلند با دو کیت بدنه ساخت مدلیستا وارد ژاپن میشود. این کیتهای اختیاری ویژه خریداران ژاپنی، ظاهر این شاسیبلند هیبریدی را بدون تغییرات فنی جذابتر میکنند.
در ژاپن، راو ۴ فقط با پیشرانه هیبریدی خودشارژ در دو تیپ Z (Core) و Adventure (Woodland) عرضه میشود. تویوتا تأیید کرده است که نسخه پلاگین هیبریدی و مدل GR Sport تا قبل از پایان سال مالی ۲۰۲۶ تولید خواهند شد.
پکیجهای ظاهری را میتوان بهصورت جداگانه یا در دو کیت از پیش تنظیمشده به نامهای لایفاستایل (Lifestyle) برای مدل Z و اوتدور (Outdoor) برای مدل ادونچر سفارش داد.
پکیج لایفاستایل با اسپلیتر جلو، چراغهای LED اضافی، رکابهای جانبی، افزونه سپر عقب، پوشش جلوپنجره و قاب آینههای جدید، ظاهر خودرو را اسپرتتر میکند. مشتریان همچنین میتوانند رینگهای آلیاژی 20 اینچی مدلیستا را انتخاب کنند که در پکیج گنجانده نشدهاند.

در داخل، پکیج لایفاستایل امکاناتی مانند سایهبان چهارفصل، محفظههای ذخیرهسازی برای فضای بار و نورپردازی محیطی گستردهتر را ارائه میدهد.
پکیج اوتدور، کیت بدنه را با عناصر حجیمتر و آفرود شامل جلوپنجره جدید با چراغهای LED یکپارچه، اسکید پلیت آلومینیومی، دریچههای جانبی مصنوعی و گلگیرهای برجسته جایگزین میکند.
این کیت از یک منحرفکننده کاپوت و محفظههای ذخیرهسازی هوشمندانه در داخل کابین برخوردار است. این شاسیبلند با آپشن چرخهای آلیاژی ۱۸ اینچی با روکش زیتونی مات در دسترس قرار دارد.
هیچ کدام از پکیجها ارتقا عملکردی یا شاسی را به راو ۴ اضافه نمیکنند. موتور ۲.۵ لیتری هیبریدی با خروجی کلی ۲۳۷ اسب بخار تقریباً مشابه نسخه ویژه ایالات متحده است. قدرت از طریق سیستم چهارچرخ محرک الکتریکی E-Four با حالتهای رانندگی تریل و برفی به هر چهار چرخ منتقل میشود.
تویوتا هنوز جزئیاتی در مورد نسخه پلاگین هیبریدی منتشر نکرده است، اما راو ۴ پرایم مخصوص ایالات متحده دارای قدرت ۳۲۰ اسب بخار است.

قیمت راو ۴ مخصوص بازار ژاپن از ۴,۵۰۰,۰۰۰ ین (۲۹,۰۰۰ دلار) برای تیپ ادونچر و ۴,۹۰۰,۰۰۰ ین (۳۱,۵۰۰ دلار) برای تیپ Z شروع میشود. پکیج اوتدور با قیمت ۵۰۸,۳۱۰ ین (۳,۳۰۰ دلار) و پکیج لایفاستایل با قیمت ۵۸۶,۷۶۰ ین (۳۸۰۰ دلار) قابل سفارش است.
پاسخ ها