
این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی مهارتهای ارتباطی کارمندان در جلسات را تقویت میکند.
بخش سرویسهای وب آمازون (AWS) یک «شبیهساز جلسه» برای آموزش کارمندانی که در مشاغل پراسترس مشغول به کار هستند راهاندازی کرده است تا مهارتهای ارتباطی آنها را تقویت کرده و فرصتهای شغلی جدیدی برایشان فراهم کند.
به گزارش تکرادار، AWS بیش از ۲۰۰ دوره رایگان هوش مصنوعی را در پلتفرم AWS Skill Builder ارائه میکند. این دورهها مباحث مقدماتی تا پیشرفته را پوشش میدهند، اما یکی از جالبترین دورهای ارائه شده در این پلتفرم شبیهساز جلسه است. این دوره به شرکتکنندگان کمک میکند در جلسات تمرینی با شخصیتهای واقعگرایانه مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت کنند تا مهارتهایی مانند ارائه توضیح، پاسخ به اعتراضات و بهبود ارتباطات را بهبود دهند.
آمازون این دوره را بهعنوان یک «تجربه یادگیری فراگیر» توصیف کرده که شامل شخصیتهای مبتنی بر هوش مصنوعی در یک محیط اداری است. کاربران میتوانند مستقیماً با شخصیتهای هوش مصنوعی صحبت کنند یا از طریق متن با آنها تعامل داشته باشند و سپس بازخورد فوری درباره کیفیت ارتباط خود دریافت کنند، از جمله پیرامون نوع پرسشهایی که مطرح کردهاند و نحوه برخوردشان با واکنش افراد حاضر در جلسه.

تحقیقات جدید مجمع جهانی اقتصاد نشان میدهد ۴۰ درصد از مهارتهای اصلی شغلها تا سال ۲۰۳۰ ممکن است تغییر کنند. آمازون با تأکید بر اهمیت فرصتهای آموزشی خود اعلام کرده افرادی که بهطور ویژه دارای مهارتهای مرتبط با هوش مصنوعی هستند، میتوانند حدود ۴۷ درصد حقوق بیشتری دریافت کنند.
شرکتکنندگان در این دورهها همچنین میتوانند گواهینامههایی را نیز دریافت کنند. آمازون دراینباره گفته است: «گواهینامهها و تأییدیههای AWS تواناییهای کامل شما را به نمایش میگذارند، آنها هم دانش فنی عمیق شما و هم مهارتهای عملیتان را تأیید میکنند.»
باتوجهبه اینکه بسیاری از شرکتها برنامههای ارتقای مهارت خود را ارائه میدهند، تصمیم آمازون برای گسترش این روند با تجربههای شبیهسازیشده و واقعی، بعد جدیدی به آموزشها اضافه میکند.
پاسخ ها