علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

کمپین جمعه سیاه اسنپ پی با مشارکت گسترده فروشگاه‌ها و برندها در حال برگزاری است

کمپین بلک‌فرایدی اسنپ‌پی با مشارکت وسیع فروشگاه‌ها و برندها برگزار می‌شود

با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!»

اسنپ‌پی کمپین بلک‌فرایدی ۱۴۰۴ خود را با شعار «۷ آذر، قسطی بخر!» آغاز کرد. این رویداد که از ۲۴ آبان‌ماه در سراسر ایران اجرا می‌شود، با هدف تلفیق خدمات تجارت الکترونیک و فناوری مالی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را به‌صورت آنلاین و حضوری فراهم می‌کند.

در این کمپین، کاربران می‌توانند کالاهایی با تخفیف تا ۹۰ درصد خریداری کرده و مبلغ آن را در چهار قسط، بدون نیاز به ضامن، سود و کارمزد پرداخت کنند. اسنپ‌پی همچنین امکان استفاده از اعتبار بانکی برای خریدهای با مبالغ بیشتر را نیز در نظر گرفته است.

مشارکت گسترده فروشگاه‌ها و تنوع کالا

این کمپین با مشارکت فروشگاه‌های متنوعی در دسته‌بندی‌های مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال، زیورآلات و اکسسوری برگزار می‌شود. برندهایی مانند ایرانسل، خانومی، تکنولایف، میوگلد، کیاگالری و فروشگاه اسنپ از جمله شرکای تجاری حاضر در این رویداد هستند.

اسنپ‌پی اعلام کرده که هماهنگی‌های لازم با فروشگاه‌ها برای تأمین موجودی کالا و ارائه پیشنهادهای ویژه انجام شده است. همزمان، «لیگ برندگان اسنپ‌پی» با همکاری برندهایی چون جین‌وست، چرم مشهد، فیلیمو و «جانبی» با جوایزی متنوع برگزار خواهد شد.

تحلیل رفتار کاربران و استراتژی اجرایی

«مونا عوبیدی»، مدیر تیم کمپین اسنپ‌پی، گفت که برنامه‌ریزی این کمپین از تیرماه و با تحلیل داده‌های کمپین‌های گذشته آغاز شده است. به گفته او، با تحلیل رفتار و سبد خرید کاربران، تلاش شده تا مسیر خرید برای کاربران و فرآیند فروش برای فروشگاه‌های همکار ساده‌تر شود.

1
«مونا عوبیدی»، مدیر تیم کمپین اسنپ‌پی

عوبیدی افزود که از اواسط شهریورماه، جلساتی با شرکای تجاری برای اطمینان از عرضه محصولات متنوع، حفظ موجودی کالا و ارائه قیمت‌های رقابتی برگزار شده است. او همچنین به توزیع متعادل فروش در شهرهای مختلف و حضور فروشگاه‌های منطقه‌ای در کنار نام‌های شناخته‌شده اشاره کرد.

مدیر تیم کمپین اسنپ‌پی در مورد اجرای حضوری کمپین گفت:

«امسال در مال‌ها و مراکز خرید حضور پررنگی داریم و مشخصاً در اپال برنامه‌ی ویژه‌ای را برای کاربران و خریداران تدارک دیده‌ایم.»

رکوردهای پیشین و اهداف کمپین ۱۴۰۴

اسنپ‌پی در کمپین بلک‌فرایدی ۱۴۰۳، رکورد ۳۵۵ هزار سفارش اقساطی در روز ۹ آذر را ثبت کرد که اسنپ‌پی آن را به‌عنوان رکوردی تازه در تجارت الکترونیک ایران اعلام کرد. تمرکز کمپین امسال بر تنوع تخفیف‌ها، شفافیت و بهبود تجربه کاربری در خرید اعتباری آنلاین و حضوری است.

کاربران می‌توانند در این کمپین با خرید کالاهایی با تخفیف تا ۹۰درصد، مبلغ خرید خود را به‌صورت اقساطی و با اعتبار اسنپ‌پی در چهار قسط و بدون ضامن، سود و کارمزد پرداخت کنند. اسنپ‌پی همچنین فرصت استفاده از اعتبار بانکی برای خریدهای با مبالغ بیشتر را در این کمپین در نظر گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از این سرویس، خریدهایی پرتخفیف داشته باشند. تخفیف‌های ارائه‌شده همچنین به‌عنوان مزیتی مهم برای اقلام منتخب در نظر گرفته شده است و به این ترتیب، امکان تهیه اقلام محبوب کاربران در میان کالاهای منتخب فراهم می‌شود.

اسنپ‌پی عنوان کرده است که کمپین «۷ آذر، قسطی بخر!» برنامه‌ای یکپارچه با هدف رشد فروش شرکای تجاری و ساده‌سازی مسیر خرید اعتباری برای کاربران در سراسر ایران است و اطلاعات تکمیلی درباره تخفیف‌ها و مراکز خرید حاضر در طول بازه زمانی کمپین منتشر خواهد شد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋