علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مشخصات کامل آیفون SE 4 فاش شد. تراشه A18 و 8 گیگابایت رم

مشخصات کامل آیفون SE 4 افشا شد؛ تراشه A18 و 8 گیگابایت رم

آیفون اس‌ای جدید براساس شاسی آیفون ۱۴ ساخته می‌شود.

آیفون SE 4 ازجمله محصولات اپل است که انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی معرفی شود. منبعی آگاه به‌تازگی مدعی افشای مشخصات کامل این دستگاه شده است. البته با قطعیت نمی‌توان صحت این اطلاعات را تأیید کرد.

این اطلاعات و مشخصات را یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس به نام Jukanlosreve به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات این شخص، آیفون SE 4 به نمایشگر ۶.۰۶ اینچی LTPS اولد با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل مجهز خواهد شد. این نمایشگر می‌تواند حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را ارائه دهد و برای محافظت بیشتر با Ceramic Shield پوشیده شده است. علاوه‌براین، ادعا شده در تولید نمایشگر آیفون اس‌ای جدید از ماده M11 استفاده می‌شود که پیش‌ازاین در آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس استفاده شده بود.

سایر مشخصات احتمالی آیفون SE 4

مشخصات آیفون SE 4

این منبع آگاه همچنین ادعا کرده آیفون SE 4 از تراشه A18 استفاده می‌کند. این تراشه هم‌اکنون در دستگاه‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس استفاده می‌شود. ۸ گیگابایت رم LPDDR5X برای پشتیبانی از اپل اینتلیجنس و مودم اختصاصی اپل نیز از دیگر مشخصات احتمالی آیفون اس‌ای آینده اپل هستند.

علاوه‌براین، آیفون SE 4 احتمالاً به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Exmor IMX904 سونی در پشت مجهز شده است. همچنین یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی تعبیه می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های این دوربین‌ها منتشر نشده است.

پیش‌ازاین تصاویری منتسب به ماکت‌های آیفون اس‌ای جدید به بیرون درز کرده بود که نمایی کلی از طراحی آن را ارائه می‌داد. به گفته Jukanlosreve، ابعاد آیفون SE 4 برابر با ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۸ میلی‌متر است. همچنین گفته شده است این دستگاه به یک باتری ۳۲۷۹ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود که در مقایسه با باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپرساعتی نسل پیشین آیفون اس‌ای ارتقای قابل‌توجهی به حساب می‌آید. در مقام مقایسه، ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو ۳۵۸۲ میلی‌آمپرساعت است.

پشتیبانی از Face ID، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار، شارژ سیمی ۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۱۵ واتی با مگ‌سیف از دیگر قابلیت‌های ادعایی آیفون SE 4 است.

Jukanlosreve همچنین گفته است این گوشی مارس ۲۰۲۵ با قیمت ۴۹۹ یا ۵۹۹ دلار معرفی می‌شود. قیمت نهایی هنوز مشخص نشده است.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋