علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

پرچمداران ویوو زودتر از گوشی های گوگل و سامسونگ به اندروید 15 مجهز شدند

پرچمداران ویوو زودتر از گوشی‌‌های گوگل و سامسونگ به اندروید 15 مجهز شدند

دستگاه‌هایی که به اندروید 15 مجهز شده‌اند شامل سری ویوو ایکس 100، ویوو ایکس فولد 3 پرو و iQOO 12 می‌شود.

ویوو آپدیت Funtouch OS 15 را که مبتنی بر اندروید 15 است، پیش از گوگل و سامسونگ برای گوشی‌های پرچم‌دار خود عرضه کرده است. این اتفاق عجیبی است، چون معمولاً گوگل و سامسونگ جدیدترین آپدیت‌های اندروید را پیش از دیگر شرکت‌ها عرضه می‌کنند. اگرچه عرضه رسمی Funtouch OS 15 برای 30 سپتامبر (9 مهرماه) برنامه‌ریزی شده است، برخی از کاربران ویوو درحال‌حاضر توانسته‌اند دستگاه‌های خود را به اندروید 15 ارتقا بدهند.

براساس گزارش PhoneArena، دستگاه‌هایی که به اندروید 15 مجهز شده‌اند شامل سری ویوو ایکس 100، ویوو ایکس فولد 3 پرو و iQOO 12 می‌شود. باتوجه به اینکه دستگاه‌های پیکسل خود گوگل، ازجمله سری جدید پیکسل 9، هنوز منتظر اندروید 15 هستند، این اقدام بسیار عجیب به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود در اواسط اکتبر (اواخر مهرماه) اندروید 15 برای گوشی‌های گوگل و سامسونگ عرضه شود.

انتشار اندروید 15 برای پرچمداران ویوو

اندروید 15 در ویوو

نسخه جدید اندروید ویوو، Funtouch OS 15، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های جذاب آن، حذف سوژه‌ها با هوش مصنوعی در تصاویر است که احتمالاً مشابه Magic Editor گوگل فوتوز عمل می‌کند. علاوه‌براین، آپدیت جدید شامل یک ابزار رونویسی برای تبدیل‌کردن مکالمات صوتی به متن در لحظه خواهد بود.

اندروید 15 خود قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مانند Private Space برای ایجاد و مدیریت اپلیکیشن‌های خصوصی دارد (البته این قابلیت را دستگاه‌های ویوو از قبل ارائه کرده‌ بودند) و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای در مناطقی با آنتن‌دهی محدود یا بدون پوشش را ارائه می‌دهد. بااین‌حال نکته جالب این است که برای اولین‌بار یک آپدیت اندروید قبل از رسیدن به سری پیکسل، در گوشی‌های هوشمند غیرگوگل در دسترس قرار می‌گیرد.

درحال‌حاضر، برخی از کاربران ویوو ایکس فولد 3 (مانند Ishan Agarwal در ایکس) می‌گویند که Funtouch OS 15 را دریافت کرده‌اند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋