علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

رندرهای جدید Galaxy S25 Ultra تغییرات طراحی آن را نشان می دهد

رندرهای جدید گلکسی S25 اولترا تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد

طبق این رندرها، برخلاف گلکسی اس 24 که گوشه‌های آن نسبتاً تیز بود، S25 اولترا با گوشه‌های گرد عرضه خواهد شد.

اواخر ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که گلکسی S25 اولترا احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه‌های کمتری خواهد داشت و حالا رندرهایی از این دستگاه منتشر شده است که برخی تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد.

طبق این تصاویر که توسط Ice Universe، منبع معتبر صنعت فناوری منتشر شده‌ است، انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا نسبت به گوشی نسل قبلی، یعنی گلکسی S24 اولترا دارای لبه‌های کمی گردتر باشد. اگر طراحی گوشی نسل قبلی را به یاد داشته باشید، اس 24 اولترا دارای لبه‌های نسبتاً تیز بود.

یکی از انتقاداتی که نسبت به دستگاه نسل قبلی شده بود، گوشه تیز دستگاه بوده است که باعث می‌شد در دست گرفتن آن احساس خوبی برای کاربر نداشته باشد. حالا سامسونگ به‌نظر می‌رسد که در S25 اولترا تلاش کرده تا این مشکل را برطرف کند.

رندرهای جدید گلکسی S25 اولترا تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد
رندرهای جدید گلکسی S25 اولترا تغییرات طراحی آن را نشان می‌دهد

تمام اطلاعات موجود از گلکسی S25 اولترا

در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که پرچمدار آینده سامسونگ کمی باریک‌تر می‌شود و با وجود حاشیه‌های باریک‌تر، نمایشگر وسیع‌تری خواهد داشت. در این رابطه گفته می‌شود که عرض S25 اولترا با آیفون 16 پرو مکس برابری می‌کند.

این گوشی زمانی در سه‌ماهه اول سال 2025 عرضه می‌شود و به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات شایعه‌شده آن می‌توان به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2، یک سنسور تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی (ارتقا از 10 مگاپیکسل) با زوم 3X و یک سنسور پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم 5X اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود این گوشی از نسخه جدید سنسور 1/2.76 اینچی JN1 برای دوربین فوق‌عریض خود استفاده می‌کند که وضوح 50 مگاپیکسلی دارد.

علاوه‌بر‌این گزارش شده است که یکی از دوربین‌های تله‌فوتو دارای سنسور ISOCELL 1/3 اینچی است که وضوح و پایداری عکس‌های زوم را بهبود می‌بخشد. این سنسور می‌تواند برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی استفاده شود.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋