علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

تیک توک چت گروهی را با حداکثر 32 کاربر معرفی کرد

تیک‌تاک قابلیت چت گروهی با حداکثر ۳۲ کاربر را معرفی کرد

تیک‌تاک اکنون به کاربرانش اجازه می‌دهد تا چت‌های گروهی ایجاد کنند. همچنین امکان استفاده از استیکر در چت‌ها فراهم شده است.

اپلیکیشن محبوب تیک‌تاک به‌تازگی قابلیت چت گروهی با امکان دعوت از ۳۲ کاربر را معرفی کرده است. این قابلیت برای اولین‌بار است که به تیک‌تاک اضافه می‌شود.

به گزارش 9to5Mac، تیک‌تاک پیش‌ازاین و مانند هر شبکه اجتماعی دیگری به کاربرانش اجازه می‌داد تا با سایرین پیام ردوبدل کنند. اما این پلتفرم حالا قابلیت ایجاد چت‌های گروهی را معرفی کرده که البته با برخی محدودیت‌های خاص برای کاربران زیر سن قانونی همراه است. بر این اساس، هر گروه چت در تیک‌تاک می‌تواند شامل ۳۲ کاربر باشد، اما کاربران بین ۱۳ تا ۱۵ سال امکان ملحق‌شدن به این گروه‌ها را ندارند.

یکی دیگر از محدودیت‌ها برای کاربران زیر ۱۸ سال این است که آن‌ها فقط می‌توانند دعوت‌نامه گروه‌هایی را بپذیرند که حداقل یکی نفر از افرادی که آن‌ها را فالو می‌کند در آن گروه نیز حضور داشته باشد. تیک‌تاک پیش از این به دلیل نقض قوانین مربوط به حقوق کودکان با شکایت وزارت دادگستری آمریکا مواجه شده بود.

پشتیبانی از چت‌های گروهی در تیک‌تاک

تیک تاک

مزیت مهم قابلیت چت گروهی در تیک‌تاک این است که به کاربران این اپ اجازه می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد یک ویدئو را جداگانه برای دیگران بفرستند، آن محتوا را در یک گروه ارسال کنند تا همه آن را مشاهده کنند. همچنین، امکان بلاک و میوت‌کردن کاربران و ریپورت پیام‌های خاص در یک چت نیز وجود دارد.

برای ساخت یک گروه چت در تیک‌تاک ابتدا لازم است دکمه Inbox را انتخاب کرده، روی Chat بزنید و کسانی را که می‌خواهید به گروه اضافه شوند انتخاب کنید. در آخر گزینه «Start group chat» را بزنید تا گروه چت شما ایجاد شود.

لازم به ذکر است که محدودیت‌های دیگری نیز در اینجا وجود دارد. برای مثال، شما فقط می‌توانید به گروه‌هایی جوین شوید که دعوت‌نامه توسط افرادی که فالو کرده‌اید به شما ارسال شده باشد. همچنین، اگر در بخش تنظیمات مشخص کرده باشید که کسی نمی‌تواند به شما پیام دهد، در نتیجه نخواهید توانست دعوت‌نامه‌های حضور در گروه‌های چت تیک‌تاک را دریافت کنید.

علاوه‌بر امکان ایجاد گروه چت، تیک‌تاک حالا به کاربران این امکان را می‌دهد که استیکرهای خود را از طریق پلتفرمی مخصوص طراحی کرده و در پیام‌های شخصی ارسال کنند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋