علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

خط مشی جدید مایکروسافت: عملکرد کارکنان بر اساس توجه به پیشرفت های امنیتی ارزیابی می شود

سیاست جدید مایکروسافت: عملکرد کارمندان براساس توجه به ارتقای امنیت ارزیابی می‌شود

کارکنان مایکروسافت اکنون باید امنیت را بالاتر از هر چیز دیگری در نظر بگیرند.

طبق یادداشت داخلی مایکروسافت، این غول نرم‌افزار عملکرد کارمندان خود را براساس میزان تلاش آن‌ها در توجه به اولویت‌های امنیتی می‌سنجد. به عبارت دیگر، آن‌ها باید امنیت را بالاتر از هر چیز دیگر قرار دهند. اوایل سال 2024 نیز، «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت به صراحت اعلام کرد که پس از سال‌ها مشکلات امنیتی و انتقادات فزاینده به این شرکت، قصد دارد امنیت را اولویت اصلی خود قرار دهد. این مسئله به‌ویژه در دوران هوش مصنوعی اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.

«کاتلین هوگان» (Kathleen Hogan)، مدیر ارشد مایکروسافت، در یک یادداشت داخلی که ورج به آن دست یافته، انتظارات شرکت از کارمندان را بیان کرده است. هوگان می‌گوید: «همه در مایکروسافت باید امنیت را اولویت اصلی خود قرار دهند. وقتی با یک بده‌بستان مواجه می‌شوید، پاسخ روشن و ساده است: امنیت بالاتر از هر چیز دیگری است.»

امنیت در اولویت کارمندان مایکروسافت قرار می‌گیرد

عدم تمرکز کارمندان مایکروسافت بر امنیت می‌تواند بر ترفیع، افزایش حقوق و پاداش‌ها تأثیر بگذارد. مایکروسافت در خط مشی جدید خود به کارکنان می‌گوید که عملکرد آن‌ها در زمینه مسائل مرتبط با امنیت، یک شاخص کلیدی برای مدیران در تعیین پاداش خواهد بود.

سیاست جدید مایکروسافت: عملکرد کارمندان براساس توجه به ارتقای امنیت ارزیابی می‌شود

مایکروسافت اکنون امنیت را در کنار مؤلفه دیگری که تنوع (Diversity) است، به عنوان اولویت خود می‌داند. اکنون هر دو مورد باید بخشی از نکاتی باشند که تیم‌ها در کار خود در نظر می‌گیرند؛ البته هر کارمندی، بسته به وظایف خود و نظرات مدیرش، اولویت‌های دیگری نیز دارد.

کارمندان مایکروسافت باید نشان دهند که چه تغییراتی برای ارتقای امنیت ایجاد کرده‌اند. برای مثال کارکنان فنی باید به گنجاندن امنیت در فرایندهای طراحی محصول، پیروی از شیوه‌های امنیتی تعیین‌شده و اطمینان از ایمن‌بودن محصولات برای مشتریان توجه کنند.

ساتیا نادلا پیش‌ازاین در یک یادداشت به کارکنان مایکروسافت گفته بود که امنیت بر وظایف دیگر ارجحیت دارد برای مثال اهمیت امنیت از انتشار ویژگی‌های جدید یا ارائه پشتیبانی مداوم برای سیستم‌های قدیمی بیشتر است.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋