علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی جدید اینستاگرام: اکنون می توانید یادداشت های موقت را به ریل ها و پست ها اضافه کنید

قابلیت جدید اینستاگرام: اکنون می‌توانید روی ریل‌ها و پست‌ها، نوت‌های موقت قرار دهید

برخلاف کامنت، این یادداشت‌ها موقتی هستند و بعد از سه روز حذف می‌شوند.

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت جدیدی را فراهم کرده است که در آن می‌توانید به‌طور مستقیم روی پست‌های بخش Reels و Feed یادداشت یا نوت‌ بگذارید. برخلاف کامنت، این نوت‌ها موقتی هستند و بعد از سه روز حذف می‌شوند، البته می‌توانید زودتر از سه روز نیز آن‌ها را خودتان حذف کنید.

براساس اعلام اینستاگرام، قابلیت جدید Notes در ریل‌ها و پست‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت نظرات خود را درباره محتوایی که دوستانشان از آن لذت می‌برند به اشتراک بگذارند و ارتباط و مشارکت در مکالمات را آسان‌تر می‌کند. باتوجه به اینکه این نوت‌ها پس از سه روز به‌صورت خودکار حذف می‌شوند، کاربران راحت‌تر از بخش کامنت می‌توانند نظرات و واکنش‌های لحظه‌ای خود را بنویسند. همچنین شما می‌توانید نمایش نوت‌های خود را صرفاً به دوستان نزدیکتان محدود کنید.

قابلیت جدید قراردادن نوت روی ریلز و پست‌ها در اینستاگرام

برای قراردادن نوت‌ها، کافی است با کلیک‌کردن روی نماد هواپیما در پست‌ها و ریل‌ها، گزینه Add note در گوشه سمت چپ پایین را انتخاب کنید. پس از آن شما می‌توانید مشخص کنید که چه کسی نوت شما را ببیند، برای مثال فقط «Close Friends» باشند یا «دنبال‌کنندگانی که دنبال می‌کنید». در آخر نیز پیام خود را بنویسید و یادداشت‌تان را ارسال کنید.

قابلیت جدید اینستاگرام: اکنون می‌توانید روی ریل‌ها و پست‌ها، نوت‌های موقت قرار دهید

این قابلیت جدید درواقع می‌تواند نوعی واکنش سریع به یک پست خنده‌دار، یا بیان نظری حمایتی برای پست یک دوست باشد. به عبارتی قابلیت Notes یک راه ساده و درعین‌حال مؤثر برای حفظ ارتباط و تعامل با جامعه اینستاگرام ارائه می‌دهد. همچنین حذف خودکار این یادداشت‌ها کاربران را تشویق می‌کند تا آزادانه و بدون فکرکردن بیش‌ازحد نظرات خود را بیان کنند.

از سویی ممکن است یک نفر روی پست یا ریل شما نوت بگذارد، اما چون شما او را دنبال نمی‌کنید یا صرفاً پست شما را در اکسپلور دیده‌ است، قادر به دیدن آن نوت نخواهید بود؛ این امر شاید برای برخی اشخاص آزاردهنده باشد. البته سخنگوی متا گفته است که کاربران در صورت تمایل می‌توانند ویژگی Notes را در محتوای خود خاموش کنند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋