علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

Red Magic 9S Pro با اسنپدراگون 8 نسل 3 و رم 24 گیگابایتی برای بازار جهانی معرفی شد

رد مجیک 9S پرو با اسنپدراگون 8 نسل 3 و 24 گیگابایت رم برای بازار جهانی معرفی شد

نوبیا با به‌کارگیری قوی‌ترین تراشه اندرویدی و هوش مصنوعی، تجربه متفاوتی را برای گیمرها فراهم می‌کند.

رد مجیک 9S پرو، یکی از جدیدترین گوشی‌های برند نوبیا است که عرضه آن از حدود یک‌ماه پیش در بازار داخلی چین آغاز شده و حالا پا به بازار جهانی گذاشته است. این گوشی مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظاهر جدیدش، آن را نسبت به محصولات قبلی نوبیا متمایز می‌کند.

مشخصات رد مجیک 9S پرو

این گوشی نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی‌ می‌کند. همچنین با پوشش کامل گاموت رنگی DCI-P3 و عمق رنگ 10 بیتی، محتوای مدنظر کاربران با کیفیت بالایی نمایش داده می‌شود. علاوه‌براین، فناوری‌های DC dimming و PWM dimming نیز برای بهبود تجربه کاربری و مراقبت از چشم طراحی و تعبیه شده‌اند.

چیدمان دوربین‌های پشتی دستگاه را سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهند و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز زیر نمایشگر قرار دارد.

رد مجیک 9S پرو

ازجمله قابلیت‌های هوش مصنوعی این دستگاه می‌توان به Smart Navigator اشاره کرد که در حین بازی و همینطور تایپ صوتی کاربرد دارد. علاوه‌براین، ویژگی Sound Recognition نیز به شناسایی صداهای مختلف حین اجرای گیم می‌پردازد تا به گیمرها در انجام حرکات مختلف بازی کمک کند. ابزار AI Trigger نیز امکان شخصی‌سازی ابزار بازی را برای کاربران مهیا می‌سازد.

نوبیا در رد مجیک 9S پرو از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره برده و در کنار واحد گرافیکی آدرنو 750، تسک‌های سنگین را به خوبی پردازش می‌کند. این گوشی در سه نسخه متفاوت با رم‌های ۱۲/۱۶/۲۴ گیگابایت عرضه می‌شود و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران می‌گذارد. البته به‌نظر می‌رسد رد مجیک 9S پرو فعلاً در دو نسخه ۱۲/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ به‌ترتیب با قیمت ۶۴۹ و ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حضور اندروید ۱۴ (سیستم‌عامل Redmagic OS 9.5)، باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋