علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاتل در مرکز داده پیام سرورهای تهران میزبانی می شود

شاتل در دیتاسنتر پیام میزبان سرورهای تهران‌سرور می‌شود

مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی «شاتل» می‌گوید دیتاسنتر «پیام» فضایی بدون محدودیت برای ارائه سرویس‌های ابری در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد.

«شاتل» با «تهران‌سرور» قرارداد ارائه خدمات کولوکیشن (میزبانی سرور) و توسعه سرورهای اختصاصی امضا کرد.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ با حضور «رضا غلامی»، مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل، «فرجاد محمدی»، عضو هیئت‌مدیره «تهران‌سرور» و «بردیا بازرگان»، از مدیران این شرکت، برگزار شد.

محمدی با اشاره به خرید آزمایشی یک رک سرور از شاتل در سال ۱۳۹۸ برای برگزاری کلاس‌های مجازی، گفت: «پس‌ازآن نظرمان به‌شدت درباره همکاری با سایر دیتاسنترها تغییر کرد. هم‌زمان با هفت دیتاسنتر کار می‌کردیم و تصمیم گرفتیم به‌صورت متمرکز با شاتل کار کنیم.»

او افزود: «سطح شاتل از همه دیتاسنترها بالاتر بود و این باعث شد همکاری ما بعد از کرونا هم ادامه پیدا کند و تا امروز پایدار بماند.»

محمدی نیاز بازار وب ایران به خدمات ابری را دلیل توسعه همکاری با شاتل دانست و از راه‌اندازی خدمات ابری تهران‌سرور بر بستر زیرساخت شاتل در ۴۵ روز آینده خبر داد.

مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل در ادامه گفت: «در روزهای پس از همه‌گیری کرونا به‌دلیل افزایش تقاضای مشتریان در دیتاسنترهای تهران، ظرفیت دیتاسنترهای شاتل در تهران تکمیل شد.»

غلامی افزود: «خوشبختانه، توانستیم دیتاسنتر پیام را راه‌اندازی کنیم و آن را در اختیار پلتفرم‌های تخصصی حوزه ابری قرار بدهیم.»

او درباره مزیت شاتل در ارائه خدمات زیرساخت و پهنای باند گفت: «الان در دیتاسنتر پیام در فضایی بدون محدودیت می‌توانیم طی این تفاهم‌نامه زیرساخت و پهنای باند خوبی برای ارائه سرویس‌های ابری فراهم کنیم.»

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋