علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

اپل وب سایت جدیدی راه اندازی کرد تا به کاربران کمک کند بهترین مک را انتخاب کنند

اپل وب‌سایت تازه‌ای جهت کمک به انتخاب بهترین مک برای کاربران راه‌اندازی کرد

این صفحه با عنوان «Help Me Choose» ابتدا از کاربران چند سؤال می‌پرسد و سپس به آن‌ها دستگاهی را برای برآورده‌کردن نیازهایشان پیشنهاد می‌کند.

اپل صفحه جدیدی را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده است که در زمینه انتخاب بهترین رایانه مک به کاربران مشاوره می‌دهد. این صفحه با عنوان «Help Me Choose» ابتدا از کاربران چند سؤال می‌کند و سپس به آن‌ها گزینه‌ای پیشنهاد می‌کند که به بهترین وجه ممکن پاسخ‌گوی نیازهایشان باشد. با کمک این وب‌سایت می‌توانید خرید مک را با کمک اپل انجام بدهید.

سؤالاتی که اپل در صفحه «Help Me Choose» از کاربران می‌کند، شامل نحوه استفاده روزانه از مک، نیاز به قابلیت حمل دستگاه، استفاده از لوازم جانبی و بودجه می‌شود. پس از تعیین‌کردن تمام موارد، دستگاه یا دستگاه‌های پیشنهادی به کاربر نمایش داده می‌شود.

خرید مک با مشاوره اپل

اپل وب‌سایت تازه‌ای جهت کمک به انتخاب بهترین مک برای کاربران راه‌اندازی کرد

همچنین حین مشخص‌کردن نیازهایتان، می‌توانید چند مورد استفاده را انتخاب کنید؛ برای مثال، کاربری ممکن است به‌دنبال رایانه‌ای برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و استفاده از ابزارهای خلاقانه باشد. علاوه‌براین، درمورد بودجه نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد که از 1000 دلار تا بیش از 3500 دلار را پوشش می‌دهد.

اپل در الگوریتم پیشنهاد مک خود تمام این عوامل را در نظر می‌گیرد. همچنین غول کوپرتینویی درصورت نیاز، از طریق این برنامه ارتقای حافظه و فضای ذخیر‌ه‌سازی دستگاه را نیز به کاربران پیشنهاد می‌کند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋